Ghostrunner 2 ناشر ۵۰۵ Games دفاتر خود را در آلمان، اسپانیا و فرانسه می بندد

Ghostrunner 2 ناشر ۵۰۵ Games دفاتر خود را در آلمان، اسپانیا و فرانسه تعطیل کرده است.

تعطیلی دفتر اولین بار امروز توسط Gamereactorاگرچه ۵۰۵ به Eurogamer گفت این بخشی از بررسی قبلی اعلام شده است.

۵۰۵ به Eurogamer گفت: «اخبار امروز در مورد دفاتر اروپایی ما بخشی از اطلاعیه اصلی ما از نوامبر در مورد بررسی تجاری ۵۰۵ است.


Ghostrunner 2 ناشر ۵۰۵ Games دفاتر خود را در آلمان، اسپانیا و فرانسه می بنددتریلر اعلامی Ghostrunner 2 (PEGI)


تریلر اعلامی Ghostrunner 2 (PEGI).

مانند Eurogamer در آن زمان گزارش دادشرکت مادر ۵۰۵ Digital Bros سال گذشته یک “بررسی سازمانی” را اعلام کرد که باعث می شود حدود ۳۰ درصد از نیروی کار خود را اخراج کند.

این شرکت در ماه نوامبر گفت: «بازار بازی‌های ویدیویی از زمان شیوع بیماری همه‌گیر به گونه‌ای تکامل یافته است که از نظر بازی‌های جدید انتخابی‌تر باشد، به طوری که مصرف‌کنندگان به‌طور فزاینده‌ای به ویژگی‌های فکری تثبیت‌شده بازمی‌گردند و همین بازی‌ها را برای دوره‌های طولانی‌تری انجام می‌دهند.»

همین دیروز، اعلام شد که Remedy Entertainment – سازنده پشت Alan Wake و دنباله آن – حقوق کامل سری Control خود را از ۵۰۵ Games به دست آورد برای ۱۷ میلیون یورو.

صنعت بازی های ویدیویی در ۱۲ ماه گذشته شاهد سیل تغییر ساختار و اخراج استودیوها بوده است. امسال به تنهایی، یک ۷۸۰۰ نفر تخمین زده می شود تحت تأثیر اخراج کارکنان در این بخش قرار گرفته اند.

دیشب EA دور دیگری از اخراج را اعلام کرد، که پنج درصد از کارکنان (حدود ۶۷۰ کارمند) را تحت تأثیر قرار می دهد. در همین حال، اوایل این هفته، سونی اعلام کرد که چنین است اخراج ۹۰۰ کارمند در سراسر جهان. این خبر به دنبال آن بود توسعه دهنده Until Dawn Supermassive 90 شغل را اخراج کرده بوددر حالی که Life is Strange: True Colors Studio Deck Nine تایید کرد که حدود ۲۰ درصد از کل نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد. علاوه بر این، کاهش مشاغل نیز وجود دارد در استار سیتیزن توسعه دهنده Cloud Imperium Games گزارش شده است.

در مورد ۵۰۵، و در اخبار مثبت تر، اخیراً منتشر شده است بازسازی برادران: داستان دو پسر. ۵۰۵ IP Brothers را دوباره به دست آورد ۲۰۱۵.


منبع: https://www.eurogamer.net/ghostrunner-2-publisher-505-closes-offices-in-germany-spain-and-france?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *