GOG به زودی پشتیبانی بازی های ابری را از طریق آمازون لونا اضافه می کند

GOG همکاری جدیدی را با آمازون لونا اعلام کرده است که به مشتریانش اجازه می‌دهد بازی‌های خود را در طیف وسیعی از دستگاه‌های پشتیبانی‌شده از طریق استریم ابری انجام دهند و به زودی شروع می‌شود.

همانطور که در پست اعلامی آن، مشارکت بازی های ابری GOG به این معنی است که می توان خریدهای پشتیبانی شده GOG را در تبلت های iOS، Android، PC، Mac، و Fire بدون نیاز به دانلود فراتر از مشتری Luna انجام داد. بازی ها را می توان با استفاده از هر وسیله جانبی سازگار با Luna، که شامل صفحه کلید و ماوس، و همچنین کنترلرهای Xbox One و PS4 است، بازی کرد.

همه ویژگی‌های GOG Galaxy هنگام بازی از طریق Luna پشتیبانی می‌شوند – از جمله ذخیره‌سازی‌های ابری و دستاوردها – و این شرکت خاطرنشان می‌کند که گزینه پخش جدید آن بر هیچ‌یک از مزایای موجود GOG تأثیر نخواهد گذاشت، به این معنی که دانلودهایی مانند دانلودهای بدون DRM همچنان از طریق GOG در دسترس خواهند بود. بعلاوه، خریدهای GOG مستقیماً از داخل کلاینت Luna امکان پذیر خواهد بود و سپس آن خریدها در کتابخانه های GOG منعکس می شوند تا به روش معمول بارگیری شوند.

پخش خبری: نینتندو برای فیلم Super Mario Bros. 2 به کجا می رود؟در یوتیوب تماشا کنید

GOG می گوید مشتریان می توانند «هر بازی را انجام دهند [they] در حال حاضر در GOG با اخطار “(که در لونا نیز موجود است)”. سری Witcher و Cyberpunk 2077 به صراحت تایید شده‌اند که پشتیبانی می‌شوند، اما مشخص نیست که چه مقدار از کاتالوگ کامل GOG برای پخش در دسترس خواهد بود.

هیچ تاریخی برای راه اندازی گزینه استریم ابری GOG فراتر از «به زودی» مبهم وجود ندارد، اما این شرکت خاطرنشان می کند که این سرویس در همه کشورهایی که لونا پشتیبانی می کند، از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، بریتانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا در دسترس خواهد بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/gog-adding-cloud-gaming-support-via-amazon-luna-soon?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *