Golden Sun و دنباله آن سرانجام هفته آینده به کاتالوگ Game Boy Advance آنلاین نینتندو سوییچ می پیوندند.

Golden Sun و دنباله آن Golden Sun: The Lost Age هفته آینده به سوییچ می آیند.

هر دو بازی در تاریخ ۱۷ ژانویه به کتابخانه Game Boy Advance در Nintendo Switch Online اضافه خواهند شد. توجه داشته باشید که اشتراک Expansion Pack الزامی است.

سری بازی‌های RPG Golden Sun توسط Camelot ساخته شده است، که در غیر این صورت به دلیل کار روی بازی‌های ورزشی ماریو شناخته می‌شود.


Game Boy Advance – به‌روزرسانی‌های بازی ژانویه ۲۰۲۴

Golden Sun اولین بار در سال ۲۰۰۱ در GBA منتشر شد و دارای تصاویری زیبا از بالا به پایین است که برای نبردهای پیچیده نوبتی به حالت جانبی تغییر می کند.

این در اکثر موارد یک RPG نسبتاً سنتی است که گروهی از همراهان جوان را در تلاش برای نجات جهان دنبال می کند. اما این بازی به دلیل گرافیک و استفاده از جادوی Psynergy برای حل پازل مورد علاقه کسانی است که آن را بازی کرده اند. برای من، من از طرفداران بزرگ سیستم احضار Djinn آن بودم که در آن موجودات در سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند و عناصر آنها با هم ترکیب می‌شوند تا به موجودات جادویی قدرتمندتر اجازه ورود به نبرد را بدهند.

در سال ۲۰۰۲ توسط The Lost Age دنبال شد، یک دنباله مستقیم که آنتاگونیست های بازی اول را دنبال می کند. من هرگز به این یکی نرسیدم، اما نمی توانم صبر کنم تا آن را انجام دهم.

قبلاً از یک سیستم رمز عبور بین دو بازی استفاده می شد که رویدادهای بازی اول روی بازی دوم تأثیر می گذارد. همانطور که در سایت نینتندو ژاپنانتشار این دو بازی در سوییچ از این سیستم تقلید خواهد کرد.

اگر از طرفداران بازی های RPG یکپارچهسازی با سیستمعامل هستید، حتی عکس های مدرن نیز مانند آن هستند دریای ستارگانمن نمی توانم Golden Sun را به اندازه کافی توصیه کنم. این دو بازی با یک دنباله DS همراه شدند که کمتر مورد استقبال قرار گرفت. لطفا نینتندو، یکی دیگر به ما بدهید!

بازی ها را دریافت کنید سال گذشته روی سوییچ وارد شدبا پیوستن بازی‌های Golden Sun به بازی‌هایی مانند Fire Emblem، بازی‌های Super Mario Advance، Metroid Fusion، Zelda: The Minish Cap، Mario & Luigi Superstar Saga و غیره.


منبع: https://www.eurogamer.net/golden-sun-and-its-sequel-finally-join-nintendo-switch-onlines-game-boy-advance-catalogue-next-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *