Google به‌روزرسانی ماه آوریل پیکسل جدید را برای رفع مشکلات تماس و شبکه ارائه می‌کند

به روز رسانی اسرارآمیز آوریل ساختی که گوگل روز قبل پست کرد هنوز توسط گوگل تایید نشده است، اما یکی از شرکای اپراتور آنها اکنون روی آن ریخته است. این در واقع یک به‌روزرسانی جدید در ماه آوریل است که برای رفع مشکلات تماس LTE و داده‌های شبکه که مردم دارند در حال انتشار است. از مارس ناامید شد.

در حال حاضر، این به‌روزرسانی جدید قرار است برای انتخاب دستگاه‌های Verizon Pixel منتشر شود. با این حال، تصور می‌کنم این برای دیگران نیز باشد، مانند دستگاه‌های AT&T Pixel که در تمام ماه بدون به‌روزرسانی کار کرده‌اند.

Verizon به روز شد صفحات پشتیبانی برای Pixel 7، Pixel 7 Pro، Pixel 7a، Pixel 8 و Pixel 8 Pro، نشان می‌دهد که همه دستگاه‌ها ساخت مرموز AP1A.240405.002.B1 را از روز گذشته دریافت می‌کنند. با توجه به این صفحات پشتیبانی، این به روز رسانی “بهبود عملکرد برای تماس/داده LTE و مشکلات شبکه ارائه می کند.”

این به‌روزرسانی در ۱۸ آوریل منتشر شده است، همان روزی که گوگل بیلدها را به صفحه تصویر کارخانه خود اضافه کرد. تا آنجا که من می توانم بگویم، به نظر نمی رسد که به طور گسترده منتشر شود. با توجه به اینکه این اطلاعات اکنون به صورت عمومی منتشر شده است، فرض می کنم برای شما آماده است. برای بررسی این به روز رسانی، به Settings>System>System update بروید.

اگر به‌روزرسانی را در تلفن‌های Pixel خود مشاهده می‌کنید، از کدام شرکت مخابراتی استفاده می‌کنید و به مشکلات شبکه شما کمک می‌کند، به ما اطلاع دهید.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/20/google-new-update-pixel-7-8-network-issue-fix/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *