Google می‌گوید Wear OS 5 و به‌روزرسانی‌های جدید Android TV در I/O ارائه می‌شوند

Google I/O 2024 است برای شروع ۱۴ مه برنامه ریزی شده است، بنابراین برای اینکه همه ما آماده باشیم، Google برنامه زمانبندی رویدادها را پست کرده است. اگر یک توسعه‌دهنده هستید یا فقط یک اکوسیستم اندروید/گوگل هستید، ممکن است بخواهید به آن توجه کنید.

درک من از I/O 2024 این است که گوگل قرار است دو کلید زنده (Google Keynote و Developer Keynote) را در ۱۴ مه برای همه نمایش دهد. اینها نکات کلیدی مهمی هستند که اغلب در مورد نسخه های سیستم عامل جدید و ویژگی های سرفصل آنها از بزرگ ترین نام های گوگل می شنویم. سال‌هایی وجود دارد که ما اعلان‌ها و مزاحمت‌های سخت‌افزاری را نیز دریافت می‌کنیم، بنابراین این روزها ۱ نکته کلیدی ارزش تنظیم کردن را دارد.

خارج از این دو سخنرانی زنده، گوگل در حال برنامه‌ریزی برای دو روز دیگر سخنرانی‌ها، جلسات و چت‌های فنی است که قصد دارد آن‌ها را به صورت ویدئویی برای همه در تاریخ ۱۶ مه منتشر کند. وقتی امروز برنامه را بررسی می‌کنید، می‌توانید ببینید که دو نوت کلیدی بزرگ دارای زمان‌هایی در کنارشان هستند، در حالی که بقیه به سادگی به‌عنوان «ویدیو در دسترس پس از رویداد زنده» فهرست شده‌اند.

ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا اخباری را که از ورودی/خروجی خارج می‌شوند گزارش دهیم و جلسات خاصی وجود دارد که همه ما می‌خواهیم به آنها توجه کنیم. در اینجا چند مورد است که گوگل در حال حاضر ما را با آنها اذیت می کند:

  • آنچه در اندروید جدید است: برای این جلسهگوگل می‌گوید که «جدیدترین برنامه‌های توسعه اندروید شامل هوش مصنوعی، اندروید ۱۵، فرم فاکتورها، Jetpack، Compose، ابزار، عملکرد و موارد دیگر را به اشتراک خواهند گذاشت». در سال‌های گذشته، این رویداد می‌تواند کاملاً فنی و بیشتر متمرکز بر توسعه‌دهندگان باشد، اما اغلب اطلاعات بیشتری در مورد نسخه جدید اندروید به ما می‌دهد. I/O باید اندروید ۱۵ بتای دیگری را به ما بدهد و این جلسه می‌تواند اطلاعات بیشتری درباره هر گونه اطلاعیه مرتبط خارج از بحث اصلی به ما بدهد.
  • OS 5 را بپوشید: گوگل اکنون تایید کرده است که Wear OS 5 به Google I/O خواهد رسید، با گفتن در “ساختن برای آینده Wear OS“توضیحات جلسه فنی مبنی بر اینکه “ما ویژگی های جدید Wear OS 5 را کشف خواهیم کرد” و Wear OS 5 “شامل پیشرفت هایی در فرمت Watch Face، و نحوه طراحی و ساخت برای گستره روزافزون اندازه های دستگاه است.”
  • نسخه جدید سیستم عامل Android TV: گوگل قرار است خود نمایی کردن “بروزرسانی بعدی پلت فرم سیستم عامل Android TV” در یک جلسه فنی. این جلسه از طریق ساخت اپلیکیشن‌ها برای تلویزیون‌ها صحبت می‌کند، اما ما همچنین امیدواریم که آنها پیشرفت‌های بزرگی را برای آنها نشان دهند دیگر پلت فرم تلویزیون.
  • پیشرفت های Google TV: در جلسه بالا، گوگل همچنین قصد دارد “پیشرفت های جدید تجربه کاربری” را برای Google TV به نمایش بگذارد. آیا امکانی وجود دارد که آنها همچنین یک دستگاه تلویزیون Google جدید را در این زمان نشان دهند؟
  • ویژگی های Google Wallet: یک کل وجود دارد جلسه اختصاص داده شده به Google Pay و Wallet. برای Wallet، گوگل می گوید که آنها هستند
    در حال گسترش قابلیت های خود در دنیای پرداخت و اشیاء با ارزش دیجیتال است.» آنها همچنین قصد دارند در مورد مشارکت های جدیدی صحبت کنند که باعث کاهش تقلب و گسترش گزینه های پرداخت می شود.

و اینها جلسات بزرگی هستند که تاکنون متوجه آن شده ایم. هیچ چیز در اینها تعجب آور نیست، اما به ما این امکان را می دهد که روی همه زمینه ها تمرکز کنیم، همانطور که برای سورپرایزهای بزرگ دست روی دست می گذاریم.

بقیه برنامه I/O را می توان پیدا کرد اینجا.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/25/google-i-o-24-schedule-teases-android-15-wear-os-5-and-new-android-tv-os-updates/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *