Google ویژگی Needed Wear OS Kids را برای روزهای مدرسه آماده می‌کند

به عنوان والدین یک کودک ۱۰ ساله، به این فکر کرده ام که آیا زمان آن رسیده است که اجازه دهم فرزندم بماند یا نه بیشتر نسبت به آنچه در حال حاضر است متصل است. در حالی که او هنوز برای یک تلفن خیلی جوان است، نمی‌دانم که آیا یک ساعت هوشمند ممکن است راهی برای من باشد تا موقعیت او را هنگام فعالیت کنترل کنم و در عین حال ابزارهایی را به او بدهم تا در صورت لزوم با من تماس بگیرد. به نظر می رسد که Wear OS ویژگی جدیدی دریافت می کند که ممکن است به این تصمیم کمک کند.

در تغییرات برای ماه می در صفحه یادداشت‌های انتشار سیستم Google – که از طریق به‌روزرسانی‌های Google Play Store، Play Services و سایر سیستم‌ها به سختی پیگیری می‌کند – Google برای Wear OS اشاره می‌کند که یک ویژگی جدید “School Time” در راه است.

گوگل به جزئیات این ویژگی نمی پردازد، اما آن را اینگونه توصیف می کند:

اگر والدین هستید، می‌توانید زمان مدرسه را برای محدود کردن برنامه‌هایی که فرزندتان می‌تواند استفاده کند و دستگاهش را بی‌صدا کنید، تنظیم کنید.

این مورد در بخش مدیریت حساب در به‌روزرسانی خدمات Google Play به نام v24.18 ذکر شده است. این به روز رسانی باید از دیروز شروع می شد و احتمالاً برای روزهای آینده ادامه خواهد داشت. من امروز سرویس Play را در نسخه بتا به ۲۴٫۱۷٫۱۷ به روز کردم.

ما هنوز هیچ جزئیات دیگری در مورد نحوه دسترسی به School Time یا محل زندگی این کنترل ها نداریم. ممکن است در نهایت بخشی از Family Link باشد، اما باید فکر کرد که آیا Google توضیح بیشتری را برای Google I/O هفته آینده ذخیره می‌کند یا خیر.

اپل اتفاقا یکزمان مدرسه“ویژگی در Apple Watch که گوگل احتمالاً در اینجا تقلید می کند. نسخه اپل محدودیت هایی را برای ویژگی هایی در ساعات مدرسه ایجاد می کند که شما به عنوان والدین می توانید تعیین کنید. Google به طور خاص برنامه ها را محدود می کند و می تواند ساعت را در سکوت قرار دهد، اما من این کار را انجام می دهم. حدس بزنید یک جزء برنامه نیز وجود دارد.

وقتی بیشتر بدانیم، به شما اطلاع خواهیم داد.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/09/wear-os-to-get-school-time-feature-letting-you-limit-apps-for-kids/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *