Google Bard Advanced در راه است، اما احتمالاً رایگان نخواهد بود

Google Bard Advanced در راه است و ممکن است نشان دهنده اولین تلاش این شرکت برای شارژ یک ربات چت هوش مصنوعی باشد. کد موجود در وب‌سایت Bard فرصتی را برای دریافت سه ماه رایگان Bard Advanced نشان می‌دهد – به این معنی که پس از آن هزینه‌ای خواهد داشت. بدروس پامبوکیان کاربر X (توئیتر سابق) این مطلب را به اشتراک گذاشت کد کشف شدهکه شامل الف نیز می شود پیوند Google One از بین رفته است. این می تواند به این معنی باشد که کاربران برای دسترسی به Bard Advanced باید اشتراک Google One را دریافت کنند.

گوگل اولین بار Bard Advanced را در دسامبر ۲۰۲۳ معرفی کرد در کنار هوش مصنوعی جدید مدل زبان بزرگ Gemini و an ابر کامپیوتر هوش مصنوعی از Google Cloud. جمینی تواناترین مدل گوگل تا به امروز است که توانایی آن را دارد "به طور یکپارچه همه انواع ورودی ها را از پایه درک و استدلال کنید، بسیار بهتر از مدل های چندوجهی موجود،" ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل در یک پست وبلاگ توضیح داد. Gemini دارای سه اندازه است: Gemini Ultra، Gemini Nano و Gemini Pro که بارد از دومی استفاده می کند. Gemini Ultra هنوز به صورت عمومی در دسترس نیست، اما گوگل اعلام کرده است که نیروی پشتیبان Bard Advanced خواهد بود.

در مورد در دسترس بودن Bard Advanced، کد فوق الذکر نشان می دهد که می تواند به Google One (اگرچه مشخص نیست چه سطح اشتراکی مورد نیاز است) اما هیچ جزئیاتی در حال حاضر تایید نشده است. گوگل در حال حاضر توانایی های خود را با یک گروه کوچک آزمایش می کند (که ممکن است دلیل قابل مشاهده بودن کد نیز باشد). هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار Bard Advanced مشخص نشده است، اما گوگل در ماه دسامبر اعلام کرد که این بازی در دسترس خواهد بود "اوایل سال آینده" بنابراین می تواند در هر زمان راه اندازی شود.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/google-bard-advanced-is-coming-but-it-likely-wont-be-free-142653282.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/google-bard-advanced-is-coming-but-it-likely-wont-be-free-142653282.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *