Google Magic Compose به زودی می‌تواند از میله‌ها، فروشگاه‌ها یا نمایش‌ها از تاریخچه جستجوی شما عبور کند

ثبت اختراع جدید گوگل می تواند ارتقاهای قابل توجه و صرفه جویی در زمان را برای تولید کننده پیام گوگل با هوش مصنوعی به ارمغان بیاورد. Magic Compose.

صحنه را تصور کنید: شما در حال برنامه ریزی یک شب برای مقابله با بلوزهای دوشنبه آبی هستید. پیام‌ها در چت گروهی مانند کوکتل‌های ساعت خوش در جریان هستند – همه رایگان هستند! فقط، نام آن مکانی که می خواستید ببینید چه بود؟ آیا این مال بملمن بود که اینطور نوشته شده بود؟ یا Beekman بود (و آیا در انتهای آن یک علامت وجود داشت تا احمقانه به نظر نرسید)؟ مکث میکنی شما به سرعت تایپ می‌کنید، «با من همراه باشید، بچه‌ها، brb» و به سابقه جستجوی خود می‌روید.

خب، این کمی مزاحمت هنگام برنامه ریزی ممکن است به زودی به گذشته تبدیل شود.

این همه به لطف یک تازه منتشر شده است ثبت اختراع گوگل (با تشکر از شما برای لکه بینی، کمک کسب و کار رتبه بندی وب سایت و دیوید از @xleaks7) که می تواند ارتقاهای قابل توجهی را برای تولید کننده پیام متنی گوگل با هوش مصنوعی به همراه داشته باشد.

Magic Compose در ابتدا در خلال رونمایی شد Google I/O 2023 در ماه مه ۲۰۲۳ به عنوان معادل Google Messages با Gmail کمکم کن بنویسم برای دستگاه های تلفن همراه، و اندکی بعد عرضه شد.

حق ثبت اختراع Google (در ابتدا در ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳ ثبت شد و در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شد) شامل تصاویری است که برای توصیف چگونگی صرفه جویی در وقت گرانبهای شما هنگام برنامه ریزی نیز بسیار زیاد است.

اساساً، در سناریویی که در بالا ایجاد کردم، جادوگری هوش مصنوعی Google برای پیام‌ها می‌تواند نام، وب‌سایت و جزئیات رزرو نواری را که هفته گذشته در حین مرور در Yelp پیدا کردید، همراه با دستورالعمل‌های Google Maps بررسی کند، بنابراین در زمان و تلاش شما صرفه‌جویی می‌کند. پرش بین برنامه‌ها وقتی خیلی شلوغ هستید.

بیشتر ببین

تجزیه و تحلیل: هر چیزی که برنامه ریزی از طریق متن را ساده کند، یک پیروزی بزرگ برای گوگل است

ایده این است که این توصیه‌ها از درخواست‌های مخاطبین شما می‌آیند. بنابراین، اگر یکی از دوستان پیشنهاد کند “می‌خواهی شام بخوری؟” بر اساس نظری که خواندید، فوراً یک توصیه رستوران دریافت خواهید کرد – و شما بروید برنامه‌های شام را بدون ترک برنامه پیام‌رسانی تنظیم کرده‌اید. و اگر برنامه‌های شما کاملاً مشخص باشد، پیشنهادی برای اضافه کردن آن به Google Calendar نیز دریافت خواهید کرد. شما خیلی منظم هستید!

اما این همه ماجرا نیست. این پرونده همچنین شامل دسترسی تقویت شده با هوش مصنوعی به رسانه شما است. گفتن من به یکی از همکارانش پیام دادم که از سفر اخیرشان به لاس وگاس عکس بگیرم CES 2024; (چون نرفتم بچه ها…) نه درام! به جای اینکه مجبور باشند در حلقه دوربین خود به عقب بروند، یک پیشنهاد ورودی برای همه رسانه‌های برچسب‌گذاری شده با آن مکان‌ها دریافت می‌کنند تا سریع به من پینگ کنند.

بدیهی است که هدف این فناوری ساده‌سازی فرآیند ارسال پیامک در مسیر است (مثلاً زمانی که انگشتان شما یخ زده یا هنگام دویدن برای رسیدن به قطارتان) و این پتنت مطمئناً با تمایل Google برای ایجاد اکوسیستمی از دستگاه‌هایی که به طور یکپارچه با کاربران خود یکپارچه می‌شوند مطابقت دارد. نیاز دارد.

آیا می‌خواهیم یک ربات پیام‌های ما را بنویسد، برنامه‌های ما را بداند و به طور اتفاقی اطلاعاتی را در مورد مکان ما جمع‌آوری کند، حتی بیشتر از موارد مشابه ChatGPTربات چت که اخیراً معادل اپ استور خود را دریافت کرده است? این یک موضوع داغ بحث باقی می ماند، اما اگر پیام رسانی را به سرعت ساده کند، پیش بینی می کنم برخی از کاربران با کمال میل از آن استقبال کنند.

برای من، ایده عدم نیاز به تغییر برنامه برای یافتن اطلاعات یا رسانه‌ای که به دنبال آن هستم، بزرگ‌ترین برد به نظر می‌رسد – برای مثال، به ندرت به یاد دارم که در واقع «اتاق بار در Beekman» نامیده می‌شود و خوب است که نداشته باشم. به.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/google-magic-compose-could-soon-pull-through-bars-shops-or-shows-from-your-search-history

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *