Google Meet جلوه‌های صاف‌کننده پوست و سفید کردن دندان را برای تماس‌های ویدیویی اضافه می‌کند

Google حالت‌های لمسی پرتره جدیدی را برای Meet در دستگاه‌های تلفن همراه ارائه می‌کند که هدف آن «به‌آرامی‌تر کردن ظاهر شما» در حین تماس است. انتشار وب تا پایان سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است.

به گفته گوگل، بالاخره یک ویژگی بسیار درخواستی در Google Meet معرفی می شود که به کاربران اجازه می دهد جلوه های “زیبایی” را در طول تماس های ویدیویی اعمال کنند. اعلام شده در الف به‌روزرسانی Google Workspace در روز چهارشنبه، در حال حاضر در Google Meet در دستگاه‌های تلفن همراه برای کاربرانی که زودتر از آن استفاده می‌کنند، قابلیت لمس پرتره در حال اجراست، و قرار است در ۲۸ اکتبر شروع شود. گوگل همچنین اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۳ قابلیت لمس پرتره را به Google Meet در وب بیاورد.

دو حالت پرتره در دسترس است که سطوح مختلف صاف کردن چهره، روشن کردن زیر چشم و سفید کردن دندان ها را ارائه می دهد. حالت “Subtle” همانطور که از نام آن پیداست، تنظیمات آرایشی بسیار سبکی را ارائه می دهد، در حالی که حالت “Smoothing” با پیشرفت ها یک لمس سنگین تر است. صرف نظر از اینکه چه حالتی را انتخاب می‌کنید، گوگل ادعا می‌کند که کاربران را قادر می‌سازد تا ظاهر شما را به آرامی لمس کنند، بنابراین به نظر می‌رسد که ویژگی جدید برای ایجاد تنظیمات قابل توجه در نظر گرفته نشده است. ما هنوز نتوانسته ایم به این ویژگی دسترسی داشته باشیم تا خودمان نتایج آن را قضاوت کنیم.

تصویری از تنظیمات حساب Google Meet در تلفن همراه.
کاربران می‌توانند گزینه فعال کردن حالت‌های لمس پرتره را در تنظیمات Google Meet خود بیابند.
تصویر: گوگل

لمس پرتره به طور پیش‌فرض خاموش می‌شود و می‌توان آن را در تنظیمات Google Meet فعال کرد. این ویژگی فقط برای کاربران دارای حساب‌های Google ممتاز، از جمله حساب‌های Business Standard، Business Plus، Enterprise Essentials، Education Plus، Google One و Google Workspace Individual در دسترس است. لمس پرتره برای کاربران دارای حساب شخصی Google در دسترس نیست.

با توجه به اینکه فیلترها و جلوه‌های صاف‌کننده چهره در برنامه‌های مرتبط با ویدیو چقدر پرکار هستند TikTok و اینستاگرام، تعجب آور است که گوگل اینقدر طول کشیده تا ابزارهای مشابهی را به Meet معرفی کند. برنامه های رقیب کنفرانس ویدیویی مانند تیم های مایکروسافت و بزرگنمایی هر دو در حال حاضر طیف وسیعی از ویژگی های “زیبایی” را ارائه می دهند که پوست کاربر را تار می کند یا حتی جلوه های آرایش مجازی را اعمال می کند. با این حال، این باید یک ویژگی خوشایند برای کارمندانی باشد که از طریق حساب Google محل کار خود به استفاده از Google Meet گره خورده‌اند – به خصوص آن‌هایی که معمولاً وب‌کم‌های خود را در زمانی که به بهترین شکل به نظر نمی‌رسند خاموش می‌کنند.


منبع: https://www.theverge.com/2023/10/19/23923650/google-meet-portrait-touch-up-skin-smoothing-teeth-whitening-filter-effects

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *