Google Messages اکنون به شما امکان می دهد رنگ های حباب چت خود را انتخاب کنید

در حال ارائه یک رشته به روز رسانی برای برنامه، از جمله توانایی سفارشی کردن رنگ حباب های متن و پس زمینه. بنابراین، اگر واقعاً می خواهید، می توانید حباب های آبی در برنامه پیام رسانی اندروید خود داشته باشید. می توانید برای هر چت رنگ متفاوتی داشته باشید، که می تواند از افشای تصادفی یک راز به خانواده یا دوستان جلوگیری کند.

با کمک Google AI روی دستگاه (یعنی احتمالاً نیاز خواهید داشت یک دستگاه پیکسل اخیر برای استفاده از این ویژگی)، می توانید عکس ها را با Photomoji به واکنش تبدیل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکسی را انتخاب کنید، تصمیم بگیرید که کدام شی (یا شخص یا حیوان) را می خواهید به Photomoji تبدیل کنید و دکمه ارسال را بزنید. این واکنش‌ها برای استفاده بعدی ذخیره می‌شوند و دوستان در چت می‌توانند از هر Photomoji که برایشان ارسال می‌کنید نیز استفاده کنند.

ویژگی جدید Voice Moods به شما این امکان را می‌دهد تا با نمایش جلوه‌های بصری مانند شکلک‌های چشم قلب، گلوله‌های آتش (برای زمانی که عصبانی هستید) و یک پاپر مهمانی، یکی از ۹ حالت مختلف را روی یک پیام صوتی اعمال کنید. گوگل می‌گوید که کیفیت پیام‌های صوتی را نیز با افزایش نرخ بیت و نرخ نمونه‌گیری ارتقا داده است.

علاوه بر این، بیش از ۱۵ افکت صفحه وجود دارد که می توانید با تایپ کردن مواردی مانند آن، آنها را فعال کنید "برف می بارد" یا "دوستت دارم." اینها خواهند ساخت "صفحه نمایش شما در سمفونی رنگ ها و حرکت فوران می کند،" گوگل می گوید. در جاهای دیگر، وقتی از واکنش‌ها و شکلک‌های خاصی استفاده می‌شود، پیام‌ها جلوه‌های متحرک را نمایش می‌دهند.

Google Messages اکنون به شما امکان می دهد رنگ های حباب چت خود را انتخاب کنید
گوگل

علاوه بر همه اینها، کاربران اکنون می‌توانند نمایه‌ای راه‌اندازی کنند که نام و عکس آن‌ها را به شماره تلفنشان اضافه می‌کند تا به آنها کمک کند کنترل بیشتری بر نحوه ظاهر شدنشان در سرویس‌های Google داشته باشند. این شرکت می‌گوید این ویژگی می‌تواند به دریافت پیام‌ها از شماره تلفنی که در چت‌های گروهی شما نیست کمک کند. این می تواند به شما کمک کند تا هویت همه افراد در یک چت گروهی را نیز بدانید.

برخی از این ویژگی‌ها از امروز در آخرین نسخه Google Messages به صورت بتا در دسترس خواهند بود. گوگل اشاره می کند که برخی از ویژگی ها به بازار و دستگاه بستگی دارد.

گوگل این به‌روزرسانی‌ها را در کنار این خبر منتشر می‌کند که بیش از یک میلیارد نفر اکنون هر ماه از پیام‌های Google با RCS فعال استفاده می‌کنند. فرمت پیام رسانی پر از ویژگی و امن تر از SMS و MMS است. از ویژگی هایی مانند رسید خواندن، نشانگرهای تایپ، چت گروهی و رسانه با وضوح بالا پشتیبانی می کند. گوگل همچنین رمزگذاری انتها به انتها را برای و از طریق RCS

برای سال ها، گوگل در تلاش بود برای بهبود قابلیت همکاری بین Android و iOS. اپل امتناع کرد، شاید به این دلیل که iMessage (و حباب‌های آبی آن) مدت‌ها نماد وضعیت برای کاربرانش بوده است. با این حال، احتمالاً برای اطمینان از اینکه اپل مطابق با مقررات اتحادیه اروپا قرار می گیرد، اپل تسلیم شده است. این شرکت اخیراً گفته است که این کار را خواهد کرد .

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/google-messages-now-lets-you-choose-your-own-chat-bubble-colors-170042264.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/google-messages-now-lets-you-choose-your-own-chat-bubble-colors-170042264.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *