Google Messages می خواهد به شما اجازه ویرایش پیام ها را بدهد

چندی پیش بود که دنیای ما پر شد از بسیاری از اشتباهات املایی سریع ارسال شده به دلیل ترکیب کلمات عجولانه ما، صفحه کلید در سفرهای ego با تصحیح خودکار تهاجمی، و برنامه هایی که توانایی ویرایش آنها را نداشتند. توییتر بدنام ترین موقعیت بود، زیرا غلط املایی در توییت ها آنقدر رایج بود که تبدیل به یک شوخی در حال اجرا شد. از زمانی که ویژگی‌های ویرایش به چنین سرویس‌هایی و همچنین تلگرام آمدند، شاهد آن بودیم. اکنون به نظر می رسد که Google Messages به عرضه این ویژگی نزدیک است.

با دستکاری در ساخت اخیر Google Messages، پرچم‌ها توسط آن فعال می‌شوند TheSpAndroid که امکان ویرایش پیام را فراهم می کند. با فشار طولانی یک پیام، نوار ویرایش در بالای پیام‌های Google ظاهر می‌شود، با یک دکمه که به شما امکان می‌دهد محتوای یک پیام را ویرایش کنید. تقریباً به همان اندازه که می توانید تصور کنید، روندی ساده است.

در برخی مواقع، با فرض اینکه گوگل واقعاً در حال آماده شدن برای ارائه این در آینده نزدیک است، ما باید تاریخچه پیام را درج کنیم تا مردم بتوانند دقیقاً آنچه را که شما در مکالمات خود ویرایش کرده اید مشاهده کنند. این یک مکمل کلیدی برای ویرایش پیام در همه پلتفرم‌ها است، زیرا حداقل به مردم اطلاع می‌دهد که آیا چیزی را تغییر داده‌اید و همچنین نشان می‌دهد که چه چیزی را باید تغییر دهید. این مهم است زیرا تاریخ می‌تواند معنادار باشد، به‌ویژه اگر متن یا مدرکی از سخنان کسی بازیابی شود. برای اشتباهات تایپی شما همینی که هست.

Google Messages می خواهد به شما اجازه ویرایش پیام ها را بدهد

در حال حاضر، به نظر می رسد که گوگل هنوز در حال کار روی این موضوع است. زمانی که در حال حاضر پیام‌ها را ویرایش می‌کنید، به جای یک پیام واحد که ویرایش شده و دارای سابقه است، دو بار ارسال می‌شوند. به این دلیل که هر دو طرف به ویرایش پیام در سرویس گیرنده پیام‌های خود نیاز دارند. و بله، این بسیار منطقی است.

از آنجایی که این برنامه زنده نیست و همچنان یک ویژگی پشت صحنه است، هنوز نمی توانیم به شما بگوییم که به دنبال آن باشید. می‌تواند ابتدا در نسخه بتا Google Messages عرضه شود، بنابراین در آن ثبت‌نام کنید (اینجا). حدس من این است که ما یک ویژگی مانند این را به عنوان بخشی از حذف ویژگی بعدی اندروید خواهیم دید که می تواند هر روز ظاهر شود. آی تی به نظر می رسد که ما باید برای یکی.

لینک گوگل پلی: پیام های گوگل

// TheSpAndroid


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/16/google-messages-takes-step-closer-to-letting-you-edit-messages/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *