Google Pixel 8 Pro به‌تازگی یک به‌روزرسانی بزرگ هوش مصنوعی دریافت کرده است – برنامه AI Core توضیح داده است

اگر چیزی در مورد آن می دانید گوگل پیکسل ۸ و گوگل پیکسل ۸ پرومی‌دانید که آنها دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی در جلو و مرکز هستند، و مدل Pro اکنون اولین به‌روزرسانی خود را برای برنامه یکپارچه AI Core روی گوشی دریافت کرده است.

به روز رسانی توسط مشاهده شد ۹to5Googleو فعلاً منحصر به Pixel 8 Pro است – اگرچه سایر دستگاه‌های پیکسل دارای یک مکان نگهدار برای برنامه AI Core هستند. این باعث می شود فکر کنیم که پیکسل ۸ و سایر گوشی ها ممکن است در نهایت آن را دریافت کنند. اگر Pixel 8 Pro دارید، به‌روزرسانی باید به‌طور خودکار برای شما دانلود شود.

این یک برنامه به معنای سنتی نیست و شما نمادی برای آن در کشوی برنامه خود نخواهید دید. این بیشتر یک سرویس پس زمینه است که در پشت صحنه کار می کند و به هر برنامه ای که نیاز به استفاده از قدرت هوش مصنوعی دارد کمک می کند.

به طور مرموزی، لیست فروشگاه Google Play که ۹to5Google به آن پیوند می‌دهد ناپدید شده است، اما قبلاً اعلام کرده بود که AI Core “ویژگی‌ها را در سراسر اندروید قدرت می‌دهد و برنامه‌ها را با آخرین مدل‌های هوش مصنوعی ارائه می‌دهد”.

AI Core واقعا چه می کند؟

Google Pixel 8 Pro به‌تازگی یک به‌روزرسانی بزرگ هوش مصنوعی دریافت کرده است – برنامه AI Core توضیح داده است

(اعتبار تصویر: گوگل)

وقتی نوبت به آنچه که AI Core واقعاً انجام می دهد می رسد، بدون خط رسمی گوگل در این مورد، نمی توانیم کاملاً مطمئن باشیم. با این حال، ما چند سرنخ داریم: در مراسم معرفی گوگل در مورد پیکسل ۸ پرو صحبت کرد مدل هوش مصنوعی مولد خودش در هیئت مدیره، کمک به ویژگی هایی مانند پاک کن جادویی در Google Photos سریعتر کار می کند.

احتمالاً AI Core به حفظ و بهبود آن مدل کمک می‌کند، احتمالاً ویژگی‌هایی را که گوگل به زودی تبلیغ کرده است، تقویت می‌کند. مانند Zoom Enhance. اوایل این ماه، پلیس اندروید متوجه ورود AI Core به فروشگاه Google Play شد که به طور بالقوه پایه‌هایی را برای ویژگی‌های هوش مصنوعی آینده می‌گذارد.

ویژگی‌های هوش مصنوعی اکنون استاندارد هستند بهترین گوشی های هوشمند، اما بسته به گوشی، درصد مشخصی از این کار هوش مصنوعی در فضای ابری بارگذاری می شود. احتمالاً AI Core پردازش هوش مصنوعی محلی را که Pixel 8 Pro و سایر تلفن‌ها می‌توانند انجام دهند، مدیریت می‌کند، یعنی مدل‌های به‌روزتر و زمان پاسخ‌دهی سریع‌تر. این می تواند رویکردی باشد که به زودی در آن خواهیم دید سامسونگ گلکسی اس ۲۴که می تواند باشد به عنوان اولین “تلفن هوش مصنوعی” آن.

بنابراین واقعاً، این یک مورد انتظار و دیدن برای AI Core است – اگرچه کاربران Reddit چنین هستند در حال حاضر بحث به نظر می رسد که ویژگی ها سریعتر هستند. با توجه به اینکه فهرست Play Store اکنون ناپدید شده است، این امکان وجود دارد که گوگل بخواهد در زمان مناسب در مورد AI Core و دقیقاً آنچه که انجام می دهد، اعلامیه درستی ارائه دهد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/google-pixel-phones/the-google-pixel-8-pro-just-got-a-big-ai-update-the-ai-core-app-explained

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *