GoPro یک برنامه ویرایش مک و یک سطح اشتراک Premium+ سطح بالا را عرضه می کند

GoPro در حال بازگشت به دسکتاپ با یک برنامه ویرایش جدید برای مک. در حالی که این شرکت مدت هاست GoPro Studio و بازیکن + ReelSteady از زمانی که Replay و Splice را در سال ۲۰۱۶ خریداری کرد، بیشتر توجه آن به برنامه های دسکتاپ معطوف به موبایل بوده است. نام قبلی را به Quik تغییر داد.

آخرین برنامه دسکتاپ مبتنی بر Quik است و به برنامه های تلفن همراه GoPro متصل است. می‌توانید ویرایش را در برنامه تلفن همراه Quik شروع کنید و در مک خود به پایان برسانید – یا برعکس. ویژگی‌ها شامل ابزار همگام‌سازی ضربان است که ویرایش شما را با ریتم آهنگ پشتیبان مطابقت می‌دهد. یک عملکرد ویرایش خودکار برجسته نیز وجود دارد. اگرچه مجموعه ویرایش مک مطمئناً می‌تواند از ویژگی‌های بیشتری استفاده کند، اما GoPro می‌گوید تمام ابزارهای کلیدی برنامه تلفن همراه Quik تا زمانی که نسخه ویندوز در اواخر امسال عرضه شود، به دسکتاپ راه پیدا می‌کند.

GoPro از افرادی که از دستگاه های خود استفاده نمی کنند، ۱۰ دلار در سال برای استفاده از آن ها هزینه می گیرد برنامه موبایل Quik. مشترکین سایر سطوح آن بدون هزینه اضافی به برنامه دسکتاپ دسترسی خواهند داشت. در آن توجه، شرکت است تغییر نام تجاری اشتراک GoPro در GoPro Premium. هزینه آن هنوز ۵۰ دلار در سال است (اگرچه تازه واردها برای سال اول ۵۰ درصد تخفیف دریافت می کنند) و مزایایی مانند پشتیبان گیری نامحدود ابری، پخش زنده، تخفیف در تجهیزات و تعویض تضمینی دوربین را شامل می شود.

این شرکت در حال اضافه کردن یک سطح اشتراک بالاتر نیز به نام GoPro Premium+ است. این شامل تمام مزایای Premium، به همراه تثبیت‌کننده ویدیوی HyperSmooth Pro و حداکثر ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری برای فیلم‌های ضبط‌شده با دوربین‌های غیر GoPro است (در مقایسه با ۲۵ گیگابایت برای Premium). Premium+ 100 دلار در سال هزینه دارد و کاربران Premium می توانند با ۵۰ دلار ارتقاء دهند.

به‌روزرسانی ۲/۶ ساعت ۱۳:۰۷ به وقت شرقی: توضیح اینکه گوپرو Replay را خرید و آن را به عنوان Quik تغییر نام داد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/gopro-rolls-out-a-mac-editing-app-and-a-high-end-premium-subscription-tier-173838600.html?src ظاهر شد = rss


منبع: https://www.engadget.com/gopro-rolls-out-a-mac-editing-app-and-a-high-end-premium-subscription-tier-173838600.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *