GTA 5 با فروش ۲۰۰ میلیون نسخه به پایان رسید

GTA 5 به زودی از نقطه عطف خیره کننده فروش ۲۰۰ میلیون نسخه عبور خواهد کرد.

به گفته ناشر Take-Two، این بازی در حال حاضر با ۱۹۵ میلیون نسخه فروخته شده تا به امروز، با بیش از پنج میلیون نسخه در سه ماه گذشته جابجا شده است. آشکار کرد در آخرین نتایج مالی خود

اگر حرکت فعلی خود ادامه یابد، GTA 5 قبل از تابستان از مرز ۲۰۰ متر عبور خواهد کرد. این حدود ۱۰۰ میلیون نسخه بیشتر از تتریس فروخته شده است، و تنها پس از Minecraft (که حدود ۳۰۰ میلیون نسخه فروخته است، اعتقاد بر این است).

GTA 6 آینده.در یوتیوب تماشا کنید

Grand Theft Auto مدت‌هاست که در فروش بسیار جذاب بوده است، اما به لطف سرویس همیشه سبز GTA Online و کارت‌های کوسه برای ارز درون بازی، نمی‌توان بیش از حد بر میزان سودآوری GTA 5 تاکید کرد.

در کل فرنچایز GTA، تا به امروز ۴۲۰ میلیون بازی فروخته شده است – یعنی GTA 5 به تنهایی تقریباً نیمی از این کل را تشکیل می دهد. این عنوان پرفروش ترین عنوان در ۱۰ سال گذشته در ایالات متحده است، هم بر اساس تعداد نسخه های فروخته شده و هم بر اساس پولی که به دست آورده است.

البته، GTA 5 زمان زیادی برای فروش داشته است تا به این ۱۹۵ میلیون نسخه برسد – در ابتدا در سپتامبر ۲۰۱۳ برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ عرضه شد، قبل از ورود پورت های PS4 و Xbox One در سال بعد. GTA 5 سرانجام در سال ۲۰۱۵ برای رایانه های شخصی عرضه شد و سپس هفت سال بعد برای PS5 و Xbox Series X/S در سال ۲۰۲۲ ظاهر شد.

به بازی Red Dead Redemption 2 فکر کنید، که تنها می تواند به خود ببالد که دومین بازی پرفروش در ایالات متحده از زمان عرضه آن در شش سال پیش است – البته پس از GTA 5.

Red Dead Redemption 2 اکنون به فروش باورنکردنی ۶۱ میلیون نسخه رسیده است – تعداد زیادی که در مقایسه با GTA5 کوچک به نظر می رسد! – و بسیار بیشتر از ۲۷ میلیون نسخه فروخته شده توسط Red Dead Redemption 1.

بعدی از Rockstar؟ خب، این می تواند یک بازی کوچک به نام GTA 6. اولین تریلر بازی GTA 6 در ماه دسامبر منتشر شد – اگرچه مطمئن هستم که نیازی به گفتن آن به شما نیست.

GTA 6 چه زمانی منتشر می شود؟ Ubisoft راه اندازی خود را برای مدتی بعد در سال ۲۰۲۵ تعیین کرده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/gta-5-closes-in-on-200m-copies-sold?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *