GTA 6: حدس و گمان تاریخ انتشار، تریلر، اخبار، شایعات و موارد دیگر

زمانی بود که Rockstar تقریبا هر سال یک بازی جدید Grand Theft Auto منتشر می کرد. این نسبت به زمان‌بندی انتشار فعلی که شامل چندین مورد است، فاصله زیادی دارد Grand Theft Auto V دوباره منتشر می شود، اما این ما را از فکر کردن به قسمت بعدی که بود، باز نمی دارد به تازگی رسما رونمایی شد.

Grand Theft Auto 6 رسما در راه است پس از سال ها درز و شایعات (و درز و شایعات کاملا ساختگی)، راک استار به طور رسمی ساخت بازی را تایید کرد و اعلام کرد که یک تریلر اعلامی قبل از پایان سال منتشر خواهد شد.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما در مورد چه چیزی می دانیم GTA 6? چه زمانی می توانیم انتظار بازی آن را داشته باشیم؟ چگونه با نوشته های قبلی مقایسه خواهد شد؟ به کدام پلتفرم ها می آید؟ در اینجا، ما هر چیزی را که در مورد آن می دانیم تجزیه می کنیم Grand Theft Auto 6.

GTA 6 لو رفت

در اواسط سپتامبر ۲۰۲۲، بزرگترین نشت در تاریخچه Rockstar Games تصاویر اولیه از GTA 6. کاربری به نام teapotuberhacker حدود ۹۰ کلیپ ویدیویی را در یک صفحه پیام GTA به اشتراک گذاشت که شامل فیلم های در حال توسعه از گیم پلی بود.

در حالی که فیلم گیم پلی بود ناتمام، احتمالاً نمایش دقیقی از محصول نهایی است، حداقل در برخی ظرفیت ها. این فیلم یک سرقت مسلحانه را به همراه انیمیشن‌های مختلف و حتی بخش‌هایی که شامل صداپیشگی می‌شد، نشان می‌داد. اگرچه قرار نبود این فیلم برای عموم دیده شود، برخی از طرفداران از ظاهر بازی ابراز ناامیدی کردند. این جرقه گفتمان در مورد نشت به طور کلی شد و باعث شد که بسیاری از توسعه دهندگان فیلم های اولیه بازی های مورد تحسین منتقدان را به اشتراک بگذارند.

پس از افشای اطلاعات، راک استار گیمز صحت آنها را تایید کرد اما اعلام کرد که این هک نباید روی توسعه تاثیر بگذارد. Rockstar Games گفت: “ما بسیار ناامید هستیم که جزئیات بازی بعدی خود را به این شکل با شما به اشتراک گذاشته ایم.”

“کار ما بر روی بازی بعدی Grand Theft Auto طبق برنامه‌ریزی‌شده ادامه خواهد یافت و ما همچنان متعهد هستیم که تجربه‌ای را به شما، بازیکنانمان ارائه دهیم که واقعاً فراتر از انتظارات شما باشد.”

هکر مورد ادعا در حال حاضر است در حال بررسی است توسط FBI

پس از آن، یک تبلیغ برای شبیه ساز بز ۳ از برخی از فیلم های فاش شده در تلاش برای شوخی گستاخانه استفاده کرد. Take-Two فوراً یک اخطار DMCA برای حذف آگهی صادر کرد.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که تعداد زیادی از آنها GTA 6 “نشت” جعلی یا کاملا اشتباه است. مهم است که قبل از اعتماد به هر اطلاعاتی به منبع نشت توجه داشته باشید. همانطور که توسط دکسرتوایجاد یک نشت جعلی برای ایجاد ترافیک آسان است.

حدس و گمان تاریخ انتشار GTA 6

GTA 6: حدس و گمان تاریخ انتشار، تریلر، اخبار، شایعات و موارد دیگر
تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

Grand Theft Auto 6تاریخ انتشار هنوز به طور رسمی توسط Rockstar اعلام نشده است، بنابراین مشخص نیست چه زمانی عرضه می شود. با این حال، بسیاری از افشاگران و خبرنگاران ادعا کرده اند که در سال ۲۰۲۴ یا حتی بعد از آن عرضه خواهد شد.

این بود به ظاهر تایید شده توسط شرکت مادر Rockstar Take-Two. در ماه مه ۲۰۲۳، این شرکت پیش‌بینی‌های مالی سال مالی ۲۰۲۵ (که از آوریل ۲۰۲۴ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۵ ادامه دارد) را به اشتراک گذاشت که در آن Take-Two انتظار دارد بیش از ۸ میلیارد دلار رزرو خالص کسب کند. برای زمینه، بالاترین رزرو خالص شرکت با ۵٫۳ میلیارد دلار در سال گذشته به دست آمد. با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توانید استنباط کنید که شرکت باید چیزی فوق‌العاده را منتشر کند تا درآمد زیادی ایجاد کند – چیزی شبیه به GTA 6. اگر درست باشد، این بدان معناست که بازی می تواند بین سال های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۵ عرضه شود.

اکنون که سال ۲۰۲۲ بدون تریلر GTA 6 به پایان رسیده است، نسخه ۲۰۲۴ از پنجره خارج شده است.

انتشار ۲۰۲۵ به احتمال زیاد با انتشار تریلر در سال جاری است. pic.twitter.com/j7i44i7rIV

— شمارش معکوس تریلر GTA 6 ⏳ (@GTAVI_Countdown) 3 ژانویه ۲۰۲۳

لیکر تام هندرسون، که سابقه خوبی دارد و بازی‌های Call of Duty، Battlefield و GTA را پوشش می‌دهد، به نظر می‌رسد مطمئن است که بازی حداقل تا چند سال دیگر عرضه نخواهد شد.

Rockstar در فوریه ۲۰۲۲ گفت: “ما خوشحالیم که تأیید می کنیم که توسعه فعال برای نسخه بعدی این سری در حال انجام است.” شروع کنید.

آ بلومبرگ گزارش ۲۷ ژوئیه ۲۰۲۲ نشان داد که چندین کارمند Rockstar بازی را تخمین می زنند تا سال ۲۰۲۴ ارسال نمی شود در اولین فرصت، علیرغم اینکه برای مدت طولانی در کار بود. با توجه به تاکید بیشتر بر روی شیوه های سالم تر در محل کار با اضافه کاری کمتر، توسعه بازی طولانی شده است.

تولید Grand Theft Auto VI کندتر از حد انتظار بوده است، عمدتاً به دلیل همه‌گیری اما همچنین به دلیل این تغییرات، زیرا کارمندان به کار در این Rockstar جدید عادت کرده‌اند. اما بسیاری می گویند روحیه بالاتر از همیشه است و تغییرات فرهنگی ارزشش را دارد.

– جیسون شرایر (@jasonschreier) 27 جولای ۲۰۲۲

یک نکته قابل توجه این است که گزارشی از Rockstar Mag’ (همانطور که توسط (بازی DSO) کشورهایی که GTA 6 “در جهنم توسعه است.” پس از جدایی دن هاوسر – که از بنیانگذاران Rockstar بود – GTA 6در این گزارش آمده است که توسعه به سمتی پیش رفت. Rockstar Mag این را توضیح می دهد GTA 6 “بی نظم ترین پروژه ای است که Rockstar تا به حال توسعه داده است.” این می تواند به شدت بر برنامه تولید بازی تأثیر بگذارد و آن را از پنجره انتشار ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۵ خارج کند.

پیش‌بینی تاریخ عرضه بسیار سخت است. برخی از بازی‌ها در مدت زمان کوتاهی اعلام و منتشر می‌شوند، در حالی که برخی دیگر تریلرهای تبلیغاتی دریافت می‌کنند و دیگر هرگز درباره آنها صحبت نمی‌شود (بله، ما در مورد شما صحبت می‌کنیم، طومارهای بزرگ ۶).

آیا تریلر GTA 6 وجود دارد؟

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

متاسفانه، وجود ندارد GTA 6 هنوز تریلر منتشر شده است، اما به نظر می رسد که در سال ۲۰۲۳ شاهد آن خواهیم بود.

ما بسیار هیجان زده هستیم که به شما اطلاع دهیم که در اوایل دسامبر، اولین تریلر از Grand Theft Auto بعدی را منتشر خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظریم تا سالهای بیشتری این تجربیات را با همه شما به اشتراک بگذاریم.

متشکرم
سام هاوسر

– Rockstar Games (@RockstarGames) 8 نوامبر ۲۰۲۳

اولین تریلر برای Grand Theft Auto V در ۲ نوامبر ۲۰۱۱ منتشر شد، که می تواند نشانه ای از جدول زمانی بازاریابی بازی بعدی را به ما بدهد. GTA V دو سال بعد در سال ۲۰۱۳ منتشر نشد. اولین تریلر برای GTA IV در مارس ۲۰۰۷، یک سال زودتر از تاریخ انتشار بازی منتشر شد.

پلتفرم های GTA 6

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

با توجه به پنجره انتشار فرضی، این احتمال وجود دارد GTA 6 برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری X/S و رایانه‌های شخصی راه‌اندازی خواهد شد (اگرچه راه‌اندازی رایانه‌های شخصی معمولاً پس از انتشار کنسول انجام می‌شود). هر نسل کنسول از زمان پلی استیشن اصلی حداقل یک بازی GTA دریافت کرده است و ما پیش بینی نمی کنیم که این روند به این زودی متوقف شود.

در حالی که ما چیز زیادی در مورد این بازی نمی دانیم، این یک پروژه جاه طلبانه خواهد بود، به این معنی که Rockstar احتمالاً نسل قبلی را نادیده می گیرد زیرا PS4 و Xbox One احتمالاً نمی توانند از عهده آن برآیند (حداقل بدون برخی مصالحه های جدی). ). به همین ترتیب، احتمالاً برای نینتندو سوییچ نمی آید، اگرچه می تواند برای هر چیزی راه اندازی شود پلتفرم بعدی نینتندو است (اما ما روی آن حساب نمی کنیم). یک نسخه ابری برای نینتندو سوییچ نیز امکان پذیر است، درست مانند هیتمن ۳، کنترلو نگهبانان کهکشان مارول.

GTA 6 درباره چه خواهد بود؟

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

قلب GTA همیشه کاوش در دنیای باز، ماشین های سریع و گیم پلی پر اکشن آن بوده است. این سریال در سال ۲۰۰۱ با انتشار نسخه تکامل یافت GTA III، اولین قسمتی را که به صورت سه بعدی ارائه می شود (به جای پرسپکتیو دو بعدی از بالا به پایین) مشخص می کند. سپس GTA Online این فرمول را دوباره گسترش داد و روی اتصال چند نفره تمرکز کرد و در عین حال همه چیزهایی که GTA را بسیار سرگرم کننده می کند حفظ کرد.

معلوم نیست اگر GTA 6 یک بار دیگر این فرمول را متحول خواهد کرد، اما با توجه به مدت زمانی که در کار است، انتظارات بسیار زیاد است. یک احتمال این است GTA 6 در یک محیط آشنا – احتمالاً یک نسخه مدرن از Vice City. هندرسون به نظر می رسد که به هر حال چنین است. بعلاوه، طبق گفته شرایر، نقشه خود ممکن است در طول زمان تکامل یابد، همانطور که در آن مشاهده کردیم GTA Online.

نمی‌دانم همه چیز را ندیده‌ام، اما هنوز در مراحل اولیه توسعه است، یک نقشه در حال توسعه/بسط دارد (که سال گذشته نیز گزارش دادم) و غیره

– جیسون شرایر (@jasonschreier) 4 جولای ۲۰۲۱

دیگران فکر می کنند GTA 6 از کل ایالات متحده تشکیل خواهد شد، که ادعایی بلند اما منطقی است.

Rockstar در سال ۲۰۲۲ گفت: “با هر پروژه جدید، هدف ما همیشه این است که به طور قابل توجهی فراتر از آنچه قبلا ارائه کرده ایم حرکت کنیم.”

گزارش ژوئیه ۲۰۲۲ بلومبرگ نیز به این نکته اشاره می کند GTA 6 اولین قهرمان زن سریال، یک لاتینی است که در کنار یک شخصیت دیگر کار می کند. ظاهراً این دو شبیه سارقان بانک بانی و کلاید خواهند بود. به همین ترتیب، طبق گزارش ها، این شرکت قصد دارد نسبت به گروه های به حاشیه رانده شده حساس تر باشد. از لحاظ تاریخی، هیچ گروهی از مسخره شدن در بازی های GTA در امان نبود، اما به نظر می رسد GTA 6 در نحوه برخورد با طنز خود بسیار متفکرتر خواهد بود.

در سال ۲۰۱۳، لزلی بنزیس، رئیس وقت راک استار به این موضوع گفت توسعه دهید مجله درباره آینده سریال. “ما نمی دانیم چیست GTA 6 بنزیس گفت: “ما ایده های ۴۵ ساله ای داریم که می خواهیم انجام دهیم.” ما موارد مناسب را انتخاب خواهیم کرد. از ایده اول می آید. جایی که قرار است تنظیم شود اولین سوال است. سپس ماموریت ها را مشخص می کند. شما در لس آنجلس کارهای متفاوتی نسبت به نیویورک یا میامی انجام می دهید. نقشه و داستان با هم ترکیب می‌شوند، و داستان یک جریان اساسی از نحوه انجام آن است تا بتوانید ماموریت را لایه‌بندی کنید.”

در نهایت، این اطلاعات زیادی برای ادامه دادن نیست، و با توجه به بیانیه ای که مدت ها پیش بیان شد، احتمالاً در این مرحله چیزهای زیادی تغییر کرده است. اما تیم از قبل به آن فکر می کرد GTA 6 در سال ۲۰۱۳، به این معنی که سال ها برای تکرار ایده ها وقت داشته است.

در سال ۲۰۲۲، گزارش شد که بازی در شهرها و کشورهای متعددی از جمله کوبا، کلمبیا، و Vice City، همراه با شهر Carcer (که ممکن است از سری Manhunt Rockstar به یاد داشته باشید) برگزار می شود.

علاوه بر این، سفارشی سازی، انتخاب بازیکن و گیم پلی انفجاری احتمالاً بار دیگر در خط مقدم خواهند بود. ما خوشحال می شویم اگر GTA 6 دارای ماموریت هایی به سبک sandbox است که به بازیکنان راه های متعددی برای مقابله با اهداف مشابه می دهد هیتمن ۳. انجام این کار، مخصوصاً در یک بازی جهان باز دشوار است، اما اگر استودیویی بتواند این کار را انجام دهد، Rockstar است. اکنون که این فناوری به شدت بهبود یافته است، Rockstar آزادی بسیار بیشتری برای اضافه کردن ایده‌های منطقی خواهد داشت. ما همچنین دوست داریم شخصیت های بازگشتی از بازی های قبلی GTA مانند Claude را ببینیم GTA IIIتامی ورسیتی از معاون شهرو کارل جانسون از سن اندریاس.

در نهایت، این یک شرط بندی مطمئن است GTA 6 به صورت اول شخص و سوم شخص قابل پخش خواهد بود. این مکانیک وارد شده است GTA V و Red Dead Redemption 2و با توجه به محبوبیت این ویژگی، احتمالاً در بازی بعدی Grand Theft Auto باز خواهد گشت.

بر اساس فیلم‌های لو رفته از سپتامبر ۲۰۲۲، سرقت‌های مسلحانه احتمالاً در بازی ظاهر می‌شوند، اگرچه از آنجایی که فیلم ناتمام بود، مشخص نیست که چگونه در محصول نهایی ظاهر می‌شود.

آیا GTA 6 دارای GTA Online خواهد بود؟

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

مسلماً برجسته ترین تغییری که به همراه داشت GTA V اجرای بود GTA Online. این حالت به ستون فقرات بازی تبدیل شد و میلیون‌ها بازیکن (و دلار) را برای یک تجربه مشترک طناب زد. بازی پایه عالی است، اما GTA Online چیزی است که نگه داشته است GTA V تقریبا یک دهه پس از راه اندازی مرتبط است.

نکته این است که ما تقریباً مطمئناً نوعی عملکرد چند نفره را با آن دریافت خواهیم کرد GTA 6. اینکه آیا این بدان معناست که آیا کل بازی فقط آنلاین است یا یک حالت چند نفره اختصاصی مانند قسمت قبلی وجود دارد، هنوز مشخص نیست – اما تقریباً می توانیم تضمین کنیم که یک حالت آنلاین خواهد داشت.

با در نظر گرفتن میزان موفقیت GTA Online بعید است که Rockstar قابلیت چند نفره را از قسمت بعدی حذف کند.

به اندازه کافی عجیب GTA 6 نسخه GTA Online ظاهرا شامل سرورهای اختصاصی نخواهد بود. این از طریق خودی می آید تز که گفت “Take-Two چند سال پیش یک پیشنهاد برای سرورهای اختصاصی را رد کرد. آنها آن را برای آنها مقرون به صرفه دانستند.”

آیا DLC برای GTA 6 وجود خواهد داشت؟

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

دزدی بزگ اتومبیل »چهار به خاطر دو الحاق DLC خود، The Lost and Damned و The Ballad of Gay Tony شناخته شده است. این افزونه‌های تک‌نفره، داستان را شکل داده و به بازیکنان دلیلی برای بازگشت می‌دهد. خیلی ها فرض کرده بودند GTA V با همین رفتار مواجه می‌شد، اما تمامی پشتیبانی‌های پس از عرضه بازی به آن اضافه شد GTA Online بجای. از آن زمان به بعد، حالت آنلاین به همراه تعداد زیادی از دیگر برنامه های توسعه یافته مانند The Diamond Casino Heist و The Cayo Perico Heist را دریافت کرده است.

نکته این است که GTA 6 احتمالاً پس از راه‌اندازی DLC دریافت خواهد کرد، اما مشخص نیست که آیا این DLC برای چند نفره، تک‌نفره یا هر دو طراحی خواهد شد. احتمالاً پس از رونمایی رسمی بازی، ایده بهتری از عرضه DLC پس از عرضه آن خواهیم داشت.

شایان ذکر است که GTA اینسایدر تز اعتماد به نفس دارد GTA 6 DLC داستانی شبیه به الحاقات از GTA IV.

چه زمانی می توانید GTA 6 را پیش خرید کنید؟

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

همانطور که انتظار میرفت، GTA 6 پیش‌سفارش هنوز در دسترس نیست. با قضاوت بر اساس عرضه GTA V، ممکن است بتوانید بازی بعدی را حدود ۱۰ ماه قبل از تاریخ عرضه آن پیش خرید کنید. بازیکنان می توانستند پیش خرید کنند GTA V در نوامبر ۲۰۱۲٫

در حال حاضر، بسیار رایج‌تر است که بازی‌ها در مدت زمان کوتاهی معرفی و عرضه شوند، بنابراین ممکن است Rockstar از این روش در هنگام بازاریابی استفاده کند. GTA 6. در هر صورت، انتظار نداشته باشید که برای مدتی طولانی بتوانید پیش‌سفارش کنید.

برای به‌روز ماندن از آخرین اطلاعات و اطلاعات فاش شده، حساب‌های توییتر زیر را توصیه می‌کنیم @GTA6Intel و @TheftAutoNews.

توصیه های سردبیران







با در نظر گرفتن این موضوع، ما در مورد چه چیزی می دانیم GTA 6? چه زمانی می توانیم انتظار بازی آن را داشته باشیم؟ چگونه با نوشته های قبلی مقایسه خواهد شد؟ به کدام پلتفرم ها می آید؟ در اینجا، ما هر چیزی را که در مورد آن می دانیم تجزیه می کنیم Grand Theft Auto 6.


منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/gta-6-grand-theft-auto-6-release-date-trailer-gameplay-news-rumors/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *