Gurman: توسعه Vision Pro 2 با تمرکز بر اندازه، وزن و لنزهای تجویزی

طبق گفته‌ها، کار اولیه روی نسل دوم هدست ویژن پرو اپل بر کاهش اندازه و وزن دستگاه و همچنین تجربه بهبود یافته برای کاربرانی که به لنزهای نسخه‌ای نیاز دارند تمرکز دارد. بلومبرگ‘s مارک گورمن.

Gurman: توسعه Vision Pro 2 با تمرکز بر اندازه، وزن و لنزهای تجویزی
در آخرین نسخه گورمن در خبرنامه «Power On» خود توضیح داد که گروه محصولات ویژن اپل به سراغ مدل‌های نسل بعدی هدست رفته است و گزینه‌های مختلفی از جمله نسخه‌های پایین‌تر و قدرتمندتر را بررسی می‌کند. کار، که در مراحل اولیه باقی مانده است، به دنبال سبک‌تر و کوچک‌تر کردن دستگاه برای رسیدگی به شکایاتی است که نسل اول ویژن پرو بیش از حد بر سر سنگینی می‌کند.

اپل همچنین ظاهراً در حال بررسی نحوه خرید هدست برای کسانی است که عینک می‌زنند. نسل اول ویژن پرو از دارندگان عینک می‌خواهد که به طور جداگانه لنزهای طبی زایس را خریداری کنند که با استفاده از آهنربا روی نمایشگرها می‌چسبند. طبق گزارش‌ها، این شرکت این تصمیم را برای کاهش ضخامت کلی هدست گرفته است، اما طبق گزارش‌ها، نیاز به موجودی هزاران ترکیب مختلف لنز دشوار است.

با نسل دوم، اپل در نظر دارد هدست‌های Vision Pro سفارشی را با لنزهای نسخه‌ای از پیش نصب شده مستقیماً از کارخانه ارسال کند. Gurman خاطرنشان می کند که این امر باعث ایجاد مجموعه ای متفاوت از مشکلات با اشتراک گذاری هدست، فروش مجدد آن و زمانی که نسخه اپتیکال کاربر در طول زمان تغییر می کند.

بر اساس گزارش‌های دیگر، انتظار نمی‌رود که نسل دوم هدست ویژن پرو تا حدودی عرضه شود ۲۰۲۵ به ۲۰۲۷. نسل اول اوایل سال آینده عرضه می شود.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/09/vision-pro-2-focusing-on-size-weight-lenses/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *