Gurman: AirPods Pro به «حالت سمعک» در iOS 18 دست می یابد

بر اساس آخرین گزارش، AirPods Pro با انتشار iOS 18 در اواخر سال جاری، یک “حالت سمعک” جدید به دست خواهد آورد. بلومبرگمارک گورمن.

Gurman: AirPods Pro به «حالت سمعک» در iOS 18 دست می یابد
نوشتن در نسخه مشترک خود را به طور منظم خبرنامه Power Onگورمن ادعا می کند که “خبر بزرگ” برای AirPods Pro در کوتاه مدت، پشتیبانی از یک عملکرد سبک سمعک در هنگام سقوط iOS 18 در پاییز خواهد بود.

برای روشن بودن، این اولین بار نیست که ما یک ویژگی سمعک بالقوه برای AirPods Pro را می شنویم. اولین شایعه در یک ظاهر شد ۲۰۲۱ روزنامه وال استریت گزارش، اما قبلاً به عنوان یک ویژگی در انحصار مدل نسل بعدی AirPods Pro قاب شده بود. با این حال، اپل در سپتامبر ۲۰۲۲ نسل دوم AirPods Pro را منتشر کرد، در حالی که این شرکت اخیراً یک مدل به روز شده با درگاه USB-C منتشر کرده است.

AirPods Pro در حال حاضر یک تقویت مکالمه قابلیتی که حجم و وضوح افراد را مستقیماً در مقابل کاربر افزایش می‌دهد، اما اپل این هدفون را به‌عنوان دستگاه سمعک تبلیغ نکرده است، زیرا این امر به تأییدیه سازمان غذا و دارو نیاز دارد.

همانطور که در FDAسمعک به عنوان “هر وسیله پوشیدنی طراحی شده، ارائه شده و یا ارائه شده به عنوان کمک به افراد دارای نقص شنوایی یا جبران آن” تعریف می شود. این تعریف شامل دستگاه‌های رسانای هوا و رسانای استخوانی در سبک‌های مختلف می‌شود (به عنوان مثال، پشت گوش، داخل کانال یا پوشیدن بدن).

قابل ذکر است، در آگوست ۲۰۲۲ FDA یک مورد را تایید کرد دسته بندی جدید سمعک های بدون نسخه که نیازی به رعایت الزامات قانونی سختگیرانه ندارند. دسته جدید محصولات تقویت صدای شخصی (PSAP) نام دارد. PSAP ها به عنوان هر محصول الکترونیکی که برای مصرف کنندگان ناشنوا برای تقویت صداها در محیط های خاص، مانند شکار یا سایر فعالیت های تفریحی در نظر گرفته شده است، در نظر گرفته شده است، و در نظر گرفته شده برای کمک به افراد مبتلا به آسیب شنوایی یا جبران آن نیست.

برخلاف دستگاه‌های سمعک، PSAP‌ها «برای درمان، درمان، کاهش یا پیشگیری از بیماری‌ها در نظر گرفته نشده‌اند و برای تأثیرگذاری بر ساختار یا عملکرد بدن نیستند». به این ترتیب، هیچ طبقه بندی نظارتی یا کد محصول برای این محصولات وجود ندارد، و هیچ الزامی برای ثبت قانونی توسط تولید کنندگان یا فهرست این محصولات در FDA وجود ندارد.

هنوز مشخص نیست که آیا اپل برای ارائه ادعاهای صریح یا ضمنی در مورد “حالت سمعک” شایعه شده، که ممکن است حتی این نام را نیز انتخاب نکند، به مجوز FDA نیاز دارد یا خیر. به عنوان مثال، اگر اپل متعاقباً پیشنهاد دهد که AirPods Pro برای کاربرانی با انواع یا شدت کم شنوایی/اختلال شنوایی خاص یا برای استفاده به عنوان جایگزینی برای سمعک است، در این صورت برای عرضه به بازار به تأییدیه سازمان غذا و دارو نیاز دارند.

اپل قرار است پیش‌نمایش iOS 18 را در ماه ژوئن در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان خود در سراسر جهان انجام دهد و به ناچار به‌روزرسانی اصلی نرم‌افزار را هنگام عرضه سری آیفون ۱۶ منتشر خواهد کرد که احتمالاً در ماه سپتامبر خواهد بود.

جمع بندی های مرتبط: AirPods Pro، iOS 18
راهنمای خریدار: AirPods Pro (اکنون بخرید)
انجمن های مرتبط: AirPods


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/11/airpods-pro-to-gain-hearing-aid-mode-ios-18/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *