Gurman: Vision Pro با آماده شدن فروشگاه‌های خرده‌فروشی، «قریب‌الوقوع» را راه‌اندازی کرد

هدست ویژن پرو اپل در آستانه راه اندازی قرار دارد زیرا فروشگاه های خرده فروشی در حال آغاز آماده سازی نهایی برای فروش دستگاه هستند. بلومبرگ‘s مارک گورمن.

Gurman: Vision Pro با آماده شدن فروشگاه‌های خرده‌فروشی، «قریب‌الوقوع» را راه‌اندازی کرد
در آخرین خبرنامه “Power On”.Gurman گفت که Vision Pro اکنون در مقادیر کم به انبارهای سراسر ایالات متحده ارسال می شود و قبل از توزیع مستقیم در فروشگاه های خرده فروشی اپل. در حالی که این شرکت هنوز تاریخ عرضه خود را اعلام نکرده است، ظاهراً معتقد است که تا پایان ژانویه موجودی کافی در کشور برای عرضه در فوریه آماده خواهد شد. نکته جالب این است که گورمن انتظار دارد اپل «در یک هفته آینده یا بیشتر» یک اعلامیه مرتبط با Vision Pro ارائه دهد تا «تعدادی از کانون توجه را از نمایشگاه CES که از روز سه‌شنبه ۹ ژانویه شروع می‌شود، دور کند».

در ۲۱ ژانویه، تمام فروشگاه های اپل در ایالات متحده یک جلسه غیرمعمول سه ساعته برای همه کارمندان برگزار می کنند که احتمالاً شامل آموزش و توضیح روند فروش مربوط به دستگاه است. ظاهراً جلسات آموزشی بیشتر برای روزهای بعد برنامه ریزی شده است و به دنبال آن قفسه های موجودی جدید و تجهیزات اتاق پشتی دریافت خواهند شد.

گورمن همچنین خاطرنشان کرد که Luxshare، مونتاژکننده چینی Vision Pro، ماه گذشته مراسم تحویل را به مناسبت اولین محموله های رسمی محصول تکمیل شده برگزار کرد، و اپل ظاهراً اکنون پتنت های طراحی را برای هر عنصر سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ثبت کرده است. که بیشتر نشان می دهد که راه اندازی به احتمال زیاد خیلی زود خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که آیا Vision Pro بلافاصله از طریق پیش‌سفارش آنلاین در دسترس خواهد بود یا خیر. اپل ممکن است در ابتدا فقط یک رزرو آنلاین برای قرار ملاقات در یک ارائه دهد فروشگاه اپل که شامل مهر و موم سبک و اتصال پیشانی بند است.

گورمن معتقد است که راه اندازی Vision Pro در سایر کشورهای جهان «در واقع خیلی دیرتر» از عرضه آن در ایالات متحده نخواهد بود. گفته می شود که اپل در نظر دارد بریتانیا، کانادا و چین را به عنوان بازارهای بعدی برای دریافت این محصول در نظر بگیرد.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/07/gurman-vision-pro-launch-imminent/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *