Gylt انحصاری سابق Stadia اکنون در نینتندو سوییچ است

بازی ترسناک سابق انحصاری Stadia، Gylt اکنون به صورت دیجیتالی در نینتندو سوییچ در دسترس است. نسخه فیزیکی سوییچ بازی نیز برای عرضه در ماه می برنامه ریزی شده است.

گیلت، اگر بی‌خبر بودید، داستان سالی، دختر ۱۱ ساله‌ای را دنبال می‌کند که پسر عمویش امیلی ناپدید شده است. سالی پس از اینکه همه از جستجو دست کشیدند، پیدا کردن پسر عمویش را به عهده می گیرد. در این سفر، سالی باید بر تعدادی از معماها و چیزهای عجیب غلبه کند، زیرا او راه خود را از طریق “نسخه عجیب و خطرناک” شهر خود طی می کند.

می توانید تیزر کوچکی از Gylt on Switch را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.


Gylt انحصاری سابق Stadia اکنون در نینتندو سوییچ استGYLT ???? | بازی ترسناک ظریف روی نینتندو سوییچ در دسترس است!


GYLT ???? | بازی ترسناک ظریف روی نینتندو سوییچ در دسترس است!

ویکی بلیک در این باره نوشت: «در حالی که بازی ایمن و کمی قابل پیش‌بینی است، تکیلا کار می‌کند به دقت روی ترفندها و مکانیک‌های جدید در حین پیشرفت در Gylt لایه‌بندی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به طور ارگانیک دانش خود را بسازید و شروع به آزمایش کنید.» بررسی Gylt از Eurogamer.

“این جرقه های الهام است که می تواند گیلت گیلت را چنین شادی کند، بنابراین مایوس کننده است که ما بیشتر از آنها را نمی بینیم. و در حالی که اینجا چیز زیادی برای طرفداران ترسناک هاردکور وجود ندارد، فریب چیزهای وهم انگیز را نخورید. Gylt تنش فقط برای بچه هاست: واقعاً اینطور نیست.”

اگر شما علاقه مند به انتخاب Gylt برای خود هستید، در حال حاضر ۲۶٫۹۹ پوند در این فروشگاه است فروشگاه اینترنتی نینتندو.

گیلت قبلاً از سرویس بازی ابری گوگل به آن جهش کرده است رایانه شخصی، پلی استیشن ۵، PS4، Xbox Series X/S و Xbox One. این فشار چند پلتفرمی دنبال شد Stadia سال گذشته تعطیل شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/former-stadia-exclusive-gylt-now-on-nintendo-switch?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *