Hellblade 2 تنها بر روی کنسول های Xbox 30 فریم بر ثانیه خواهد بود

Hellblade 2: Senua's Saga فقط با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه روی Xbox Series X/S اجرا می شود.

بازی آینده Ninja Theory به طور انحصاری برای Xbox و PC با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته شده است که واقعاً قدرت موتور را نشان می دهد.

با این حال، این هزینه دارد. به عنوان خروجی آلمانی گیم پرو تایید کرده است، بازی تنها با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه روی کنسول با وضوح پویا اجرا می شود. هیچ حالت گرافیکی وجود ندارد، اگرچه در صورت پخش روی رایانه، نرخ فریم را می توان افزایش داد.

Developer Direct 2024 – Senua's Saga Hellblade IIدر یوتیوب تماشا کنید

مدیر VFX بازی به GamePro گفت که این برای ارائه یک تجربه سینمایی است و نویسنده مقاله خاطرنشان کرد که به دلیل گیم پلی کند و سنگین، نرخ فریم پایین مشکلی ندارد.

با این حال، این می تواند برخی از بازیکنان را که امیدوار به تجربه ای روان تر هستند، متوقف کند. این نیز به دنبال دارد استارفیلد Bethesda که روی کنسول نیز روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل شده بود.

مشخص نیست که آیا نیاز به عرضه بر روی Xbox Series S با قدرت کمتر عاملی در پشت این تصمیم است یا خیر.

هنوز چند ضلعی Hellblade 2 را به دلیل استفاده از UE5 و همچنین انیمیشن کاملاً متحرک هم برای اجراها و هم برای مبارزات، یک “ویترین فناوری” توصیف کرده است. این تیم برای نقشه برداری از مناظر معتبر از ایسلند بازدید کردند و وسایل و لباس هایی ساختند تا بافت های فوق واقعی اسکن شوند.

در اخبار بیشتر، Polygon به غیبت بنیانگذار Ninja Theory و نویسنده و کارگردان Hellblade Tameem Antoniades در استودیو اشاره کرد. یکی از سخنگویان ایکس باکس از آن زمان تائید کرده است که او دیگر در توسعه دهنده کار نمی کند، بدون اینکه دلیل دیگری ذکر شود.

آنتونیادس در مراحل اولیه توسعه در Hellblade 2 نقش داشت، اگرچه اکنون توسط سه رهبر خلاق هدایت می شود: کارگردان هنری محیط زیست دن اتول، کارگردان جلوه های بصری مارک اسلیتر-تانستیل و کارگردان صوتی دیوید گارسیا.

این تاریخ انتشار Hellblade 2 در ماه ژانویه و در آخرین برنامه Xbox Developer Direct مایکروسافت اعلام شد. این بازی در تاریخ ۲۱ می به صورت دیجیتالی در سراسر Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود و در روز اول در Game Pass در دسترس خواهد بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/hellblade-2-will-be-30fps-only-on-xbox-consoles?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *