Hellblade 2 حالت عکس دارد تا بتوانید از جلوه های بصری خیره کننده آن نهایت استفاده را ببرید

نینجا تئوری تایید کرده است که Senua's Saga: Hellblade 2 – مانند نسخه قبلی خود، که واقعاً شگفت‌انگیز نیست – در زمان انتشار دارای حالت عکس خواهد بود، به این معنی که می‌توانید در هنگام عرضه برای Xbox Series X/S و ضبط تصاویر شگفت‌انگیز آن برای رفاه و شکوفایی خود ادامه دهید. کامپیوتر در ۲۱ می.

تایید حالت عکس در Hellblade 2 از طریق کانال های شبکه های اجتماعی Ninja Theory با اعلام این خبر اعلام شد. همراه با چهار تصویر جدید از بازی گرفته شده با استفاده از همان دوربین درون بازی که در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. و بله، هنوز هم بسیار زیبا به نظر می رسد.

چیز بیشتری برای گزارش در مورد حالت عکس جلویی وجود ندارد، افسوس که ما را به سمت مایکروسافت هدایت می کند جدیدترین اخبار منتشر شدهکه در آن تاریخ انتشار Hellblade 2 در ماه می را تایید کرد و گفت که نسخه دیجیتالی ۴۹٫۹۹ دلاری آن از نظر طولی مشابه بازی اول خواهد بود.

این بار، سنوا، جنگجوی پیکت، در مسیر وایکینگ‌هایی که مردمش را در یک ماجراجویی به بردگی گرفته‌اند، به سمت ایسلند می‌رود که، در میان چیزهای دیگر، شامل نبردهای بازسازی‌شده و وحشیانه است. در بیانیه رسمی آمده است: «به قصد نجات کسانی که قربانی وحشت استبداد شده‌اند، سنوا با نبردی برای غلبه بر تاریکی درون و بیرون مواجه است».

Senua's Saga: توسعه‌دهنده Hellblade 2 در عمق فرو رفتن.
در یوتیوب تماشا کنید

و اگر چیزی شبیه به نسخه قبلی خود در سال ۲۰۱۷ باشد، Hellblade 2 ارزش انتظار را دارد. جانی چیودینی، یکی از همکاران Eurogamer درباره بازی اصلی گفت: «Hellblade بدون بیان هیچ گونه اظهارنظر بزرگی درباره ماهیت سلامت روان، تصویری حساس از روان پریشی ارائه می دهد. بررسی اساسی او در گذشته “به سادگی و به وضوح نشان می دهد که روان پریشی سنوا مبارزه او را بیشتر می کند؛ اینکه او سال ها با بیماری روانی و عواقب ناشی از عدم درک سلامت روان دیگران دست و پنجه نرم می کند. سفر سنوا جست و جوی ابعادی است، و با این حال او یک قهرمان عمیقاً انسانی.”


منبع: https://www.eurogamer.net/hellblade-2-has-a-photo-mode-so-you-can-make-the-most-of-its-striking-visuals?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *