Helldivers 2 – همه چیزهایی که می دانیم

Helldivers 2 قرار است تا چند ماه دیگر از راه برسد و پس از هشت سال پس از اولین بازی، انتظارات زیادی برای ورود یک جانشین وجود دارد. اما، با وجود اینکه ما چند تریلر در دست داریم، هنوز اطلاعات کافی در مورد چگونگی ساخت آن بر پایه‌هایی که تقریباً یک دهه پیش تنظیم شده است، داریم، با وجود نزدیک شدن به تاریخ انتشار آن.

اگر از طرفداران تیراندازهای بین کهکشانی و غمگین هستید، دلیلی وجود دارد Helldivers 2 باید به لیست شما اضافه شود بازی های آینده ارزش توجه کردن را دارد با توجه به اینکه نقشه و سیستم های جنگی چقدر گسترده و عمیق به نظر می رسد، این احتمال وجود دارد که بتواند به یکی از بهترین بازی های کامپیوتر چند نفره اگر نه یکی از بهترین بازی های PS5 به طور کلی

در اینجا همه چیزهایی است که ما در مورد آن می دانیم Helldivers 2 تاکنون، از جمله تاریخ انتشار، آخرین تریلرها و حتی برخی از گیم پلی آن. همانطور که سونی اطلاعات بیشتری در مورد بازی ارائه می دهد، ما مطمئناً این صفحه را به روز خواهیم کرد.

Helldivers 2 – تعقیب و گریز

منظره بیابان در Helldivers 2

(اعتبار تصویر: Arrowhead Game Studios)
  • چیست؟ یک شوتر سوم شخص مبتنی بر جوخه در مواجهه با تهدیدات بیگانگان در حال افزایش، و یک دنباله برای Helldivers (PS4، PS4، PS Vita)
  • چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ ۸ فوریه ۲۰۲۴
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ پلی استیشن ۵ و پی سی
  • چه کسی آن را می سازد؟ استودیو بازی Arrowhead

تاریخ انتشار و پلتفرم های Helldivers 2

محیط برفی در Helldivers 2

(اعتبار تصویر: Arrowhead Game Studio)

Helldivers 2 در ۸ فوریه ۲۰۲۴ برای PS5 و PC عرضه می شود. با توجه به اینکه این بازی توسط پلی استیشن منتشر می شود، احتمالاً حداقل برای مدتی در انحصار کنسول باقی خواهد ماند.

تریلر Helldivers 2

برجی احاطه شده توسط حشرات بیگانه در Helldivers 2

(اعتبار تصویر: Arrowhead Game Studios)

با وجود انتشار آتی آن، ما تعداد زیادی دریافت نکرده ایم Helldiver 2 تریلرها اعلام اولیه به عنوان بخشی از وضعیت بازی سونی در تابستان ۲۰۲۳ به نمایش گذاشته شد و اولین نگاهی را به محتوا و محیط‌های درون بازی ارائه می‌دهد که می‌توانیم انتظار داشته باشیم در کنار نحوه مواجهه با چند دشمن بزرگ‌تر، به دنبال آن باشیم. در پایان تریلر، پلتفرم‌هایی را که بازی در آن‌ها در دسترس خواهد بود، در کنار پنجره «۲۰۲۳» دریافت می‌کنیم که از آن زمان تغییر کرده است. تریلر کامل اعلامیه را می توانید در زیر مشاهده کنید:

با این حال، ما همچنین دریافت کرده ایم تریلر کوآپ و رزمی برای Helldivers 2، که نگاه عمیق تری به نحوه استفاده از سلاح های خاص و چگونگی نبرد علیه هجوم موجودات بیگانه ارائه می دهد. ما همچنین کمی در مورد اینکه چقدر مهم است که با رفقای خود استراتژی داشته باشید تا از کمبود عشق یا تجهیزات ضروری برای دشمنان خاصی که به ناچار باید با آنها روبرو شوید جلوگیری کنید.

داستان و محیط Helldivers 2

هنر کلیدی Helldivers 2

(اعتبار تصویر: Arrowhead Game Studios)

داستان از Helldivers 2 در کهکشانی اتفاق می افتد که در آن مهاجمان بیگانه شروع به لغزش از شکاف ها کرده و سیاره شما را در معرض تهدید قرار می دهند. انبوهی از موجودات ناشناخته شروع به از بین بردن صلح و ویران کردن ساکنان سیاره شما می کنند و جهان همانطور که می دانید شروع به فرود در هرج و مرج می کند.

به عنوان یک Helldiver، این مسئولیت شماست که با این نیروهای بیگانه مبارزه کنید و از سیاره خود محافظت کنید و صلح را بازیابی کنید. برای انجام این کار، باید در کنار همرزمان خود درگیر نبردهای پرمخاطب با هجوم شکل های زندگی بیگانه باشید. با یک زرادخانه قدرتمند در اختیار شما، Helldivers 2 این فرصت را به شما ارائه می دهد تا سلاح های خود را با سبک بازی خود سفارشی کنید، بنابراین شما آزاد هستید که در اطراف بازی کنید و سبکی را پیدا کنید که مناسب شما باشد تا بتوانید با اطمینان در جنگ کهکشانی شرکت کنید.

Helldivers اولین خط دفاعی است، بنابراین سرنوشت تمدن بر دوش شما است. شما باید از محیط‌ها و تسلیحات خود در بازی استفاده کنید تا بیگانگانی را که می‌آیند در کنار همراهان خود در سیاره شما به شکل امواجی هرج و مرج ایجاد کنند، از بین ببرید. بهترین بازی های تعاونیاما این بدان معنا نیست که این چالش مهارت های شما و رفیقتان را در آزمون نهایی بقا قرار نمی دهد.

گیم پلی بازی Helldivers 2

هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد Helldivers 2 گیم پلی بازی، اما ما کمی در مورد آنچه باید انتظار داشته باشیم که ما را از کور شدن کامل باز دارد می دانیم. به‌عنوان قسمت دوم این سری، انتظار داریم محتوای درون‌بازی فرمول اصلی را تغییر دهد، اما تریلرهای محدودی که در حال کار با آن‌ها هستیم، اطلاعات زیادی را در اختیار ما قرار نمی‌دهند. با این حال، چند چیز وجود دارد که می‌توانیم از آنچه دیده‌ایم مشخص کنیم.

اولا، شدیدترین تغییر در نحوه Helldivers 2 نمایشنامه دیدگاه است. بازی اول، Helldivers، یک تیراندازی مبتنی بر جوخه از بالا به پایین ارائه می‌کرد، در حالی که قسمت دوم همه چیز را به صورت سوم شخص می‌گیرد و نگاه صمیمی‌تری به بازی ارائه می‌دهد تا نمای سنتی از بالا به پایین. این بار، به اکشن نزدیک‌تر خواهید بود، که به شما کمک می‌کند تا تجربه را فراگیرتر و همچنین شدیدتر کنید.

هنگام رفتن به نبرد، طیف گسترده ای از سلاح ها در دسترس خواهد بود و شما می توانید بارگیری های خود را متناسب با سبک بازی خود سفارشی کنید. بنابراین، چه ترجیح می‌دهید فاصله خود را حفظ کنید و آسیب جدی وارد کنید، چه ترجیح می‌دهید از نزدیک با انبوه بیگانگان روبرو شوید، سلاح‌های کافی برای مطابقت با ترجیحات همه وجود دارد و شما و تیمتان می‌توانید بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید. از هر زاویه ای ضربه بزنید. به علاوه، با رتبه‌بندی رسمی ESRB بازی که بیان می‌کند بازیکنان باید برای خشونت شدید و خون و خون‌ریزی آماده باشند، می‌توان انتظار داشت که نبرد در این بازی در مقایسه با هشت سال پیش بالاتر رود.

ما هم این را می دانیم Helldivers 2 به شدت به همکاری بین شما و رفقایتان تکیه خواهد کرد تا انبوهی از دشمنان را از بین ببرد. به همین دلیل، ارتباط و کار گروهی کلیدی است، اما این بدان معنا نیست که ماموریت هایی که انجام می دهید آسان خواهند بود. اما همچنین، با فعال بودن آتش دوستانه در همه زمان‌ها، اقدامات شما نیز می‌تواند باعث سقوط تیم شما شود و بازی تاکتیکی را مهم‌تر کند.

خود نقشه نیز به طور قابل توجهی بزرگتر است، به این معنی که فضای بیشتری برای کاوش برای شما و تیم شما وجود دارد، اما به نوبه خود، شما همچنین باید تمام پایگاه ها را سریعتر پوشش دهید. یک نقشه گسترده همچنین به معنای مناطق بالقوه بیشتری برای کمین دشمنان است. شما باید در ماموریت ها استراتژی داشته باشید و با هم برای رسیدن به اهداف تلاش کنید، زیرا جسارت به تنهایی می تواند مضر باشد.

استراتژی شما همچنین بستگی به ماموریتی دارد که بر عهده می گیرید، و باید زره خود را در کنار سلاح های خود در نظر بگیرید. همانطور که در تریلر co-op و رزمی گفته شد، هر ماموریت به بارگذاری های خاصی نیاز دارد که ارزش بررسی دارد، بنابراین برای از بین بردن موفقیت آمیز دشمنان بزرگتر باید با تجهیزات موجود خود آشنا شوید.

اخبار Helldivers 2

یک محیط سایه در Helldivers 2

(اعتبار تصویر: Arrowhead Game Studios)

همانطور که در وبلاگ پلی استیشن اعلام شده است، Helldivers 2 تاریخ انتشار فوریه دارد
Helldivers 2 قرار است در ۸ فوریه ۲۰۲۴ منتشر شود که در تاریخ اعلام شده است وبلاگ رسمی پلی استیشن و ظن به عقب انداختن عنوان از تاریخ انتشار اصلی اواخر سال ۲۰۲۳ را تایید می کند.

Helldivers 2 رتبه رسمی ERSB را دریافت کرد
یک رتبه رسمی ERSB برای Helldivers 2 آزاد شده است، اولین ایده را ارائه می دهد که چه چیزی از عنوان از نظر مبارزاتی و محتوا انتظار می رود. خشونت شدید و خون و هجرت نشان می دهد که مبارزات وحشیانه تر از عنوان قبلی Helldivers از هشت سال پیش خواهد بود، اما انتشار رتبه نشان می دهد که تاریخ انتشار یا اعلامی برای بازی می تواند بسیار قریب الوقوع باشد.

Helldivers 2 در State of Play سونی معرفی شد
به عنوان بخشی از وضعیت بازی سونی در می ۲۰۲۳، Helldivers 2 در سال ۲۰۲۳ اعلام شد. در تریلر استخدام، شاهد یک افتتاحیه متحرک هستیم که در آن یکی از دشمنان غول پیکر باگ خصمانه به خانواده راوی حمله می کند، قبل از اینکه تریلر ما را از طریق برخی از فیلم های داخل بازی ضبط شده در PS5 ببرد. ما ترکیبی از فیلم‌های جنگی و انیمیشنی را می‌بینیم که ما را در چندین محیط پیاده‌روی می‌کنند، که اولین نگاه ما به مناظر وسیع موجود در داخل است. Helldivers 2.

اگر به دنبال اقدامات پر از مهمات بیشتری هستید، ممکن است بخواهید فهرست ما را از این موارد بررسی کنید بهترین بازی های FPS. با این حال، اگر در جستجوی نبرد دیگری بین خیر و شر هستید تا دندان خود را در این سال فرو کنید، ارزش دیدن دارد. انقلاب ساعتی.


منبع: https://www.techradar.com/news/helldivers-2-release-date-gameplay-trailers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *