Helldivers 2 اکنون بزرگترین راه‌اندازی استیم پلی‌استیشن است

Helldivers 2 اکنون بزرگ‌ترین راه‌اندازی استیم پلی‌استیشن است که در آخر هفته بیش از ۱۵۰۰۰۰ کاربر همزمان روی پلتفرم رایانه شخصی دارد.

تا این لحظه، راه اندازی مجدد God of War سونی سانتا مونیکا با ۷۳۵۲۹ کاربر همزمان رکورددار بود که کمتر از نیمی از اوج فعلی Helldiver 2 با ۱۵۵۹۲۶ کاربر است.


Helldivers 2 اکنون بزرگترین راه‌اندازی استیم پلی‌استیشن استHelldivers 2 – اعلام تریلر | بازی های PS5 و PC


تریلر معرفی بازی Helldivers 2 – PS5 و PC.

این رکورد با وجود مشکلاتی که در راه اندازی تیرانداز وجود داشت، که باعث تصادف می شد و مانع از همبازی شدن برخی از بازیکنان با دیگران بود، تضمین شد.

می‌توانید خلاصه کامل نسخه‌های استیم پلی‌استیشن را در اینجا ببینید SteamDB.

استودیو بازی Arrowhead روز جمعه یک “پچ سریع” را در Steam منتشر کرد تا مشکلات مربوط به همسریابی خود را برطرف کند.که بدون شک به تقویت تعداد کاربران در آخر هفته کمک کرده است. دیروز، همان پچ را برای بازیکنان PS5 نیز قرار داد.

با این حال، Mikael Eriksson، کارگردان بازی، در کانال Discord بازی اعتراف کرد که “یک راه حل همسریابی کامل در دست ساخت است”، اما ممکن است “چند روز دیگر” آزمایش شود، بنابراین بازیکنان ممکن است تا زمانی که راه حل دائمی تری ارائه شود، همچنان برخی از مشکلات را تجربه کنند. در هر دو پلت فرم


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2-is-now-playstations-biggest-steam-launch-ever?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *