Helldivers 2 “به خوبی فراتر از انتظارات عمل کرده است” و بیش از ۸ میلیون فروش را پشت سر گذاشته است.

Helldivers 2 بیش از ۸ میلیون نسخه فروخته است.

که با توجه به بلومبرگ و تحلیلگر داگ کروتز، که تخمین می‌زند این بازی برای ناشر سونی و توسعه‌دهنده Arrowhead “به‌خوبی بالاتر از انتظارات عمل کرده است”.

اگرچه سونی هنوز آمار فروش خود را تایید نکرده است، کروتز معتقد است که Helldivers 2 احتمالاً از مرز ۸ میلیون فراتر رفته است و فروش “هر هفته” افزایش می یابد.

Helldivers 2 – Report for Duty Trailer | بازی های PS5 و PC.در یوتیوب تماشا کنید

Helldivers 2 موفقیت چشمگیری برای Arrowhead و PlayStation بوده است، و این واقعیت که توسعه دهندگان همه ما را در حال نگه داشتن ما هستند بخش کوچکی از آن نیست. در انتشار اولیه، به سرعت تبدیل شد بزرگترین راه اندازی استیم پلی استیشن تا کنون و در حال حاضر دارای اوج همزمان بیش از ۴۵۸۰۰۰ بازیکن است.

اما کنت در نوشت: «با آتش‌سوزی‌های پر هرج و مرج و کمدی، بازی با دوستان شورش است. بررسی بازی Eurogamer's Helldivers 2اعطای چهار ستاره به آن

مدیر خلاق Helldivers 2 اخیراً به طرفدارانی که فرنچایز Helldivers 2 را در برابر Halo قرار داده اند پاسخ داده است.گفتن ما “به شفقت و اتحاد بیشتر در جهان و رقابت کمتر نیاز داریم.”

در پاسخ به رقابت در X/Twitter، مدیر عامل Arrowhead Game Studios و مدیر خلاق Helldivers 2، Johan Pilestedt، گفت که ما فقط باید “اجازه دهیم گیمرها هر دو را دوست داشته باشند و از هر دو لذت ببرند، یا هیچ کدام”.

متشکرم VGC.


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2-has-performed-well-ahead-of-expectations-and-topped-more-than-8m-sales?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *