Helldivers 2 mechs تقریباً اینجا هستند، اما ابتدا باید آزاد شوند

Mechs قرار است در آینده ای بسیار نزدیک وارد Helldivers 2 شوند، اما هنوز یک چیز کوچک در راه آنها وجود دارد. به نظر می رسد کارخانه های تولید ماشین آلات مورد حمله قرار گرفته اند و این به بازیکنان بستگی دارد که آنها را آزاد کنند.

تیم رسانه اجتماعی Helldivers 2 اوایل امروز اعلام کرد: “این یک تمرین نیست” و بیان کرد که حمله اخیر (تخیلی) تمام خروجی های مکانیکی را متوقف کرده است. “Helldivers برای آزادسازی تین کوان مستقر شده اند!”

بر اساس این پست، به نظر می رسد که ما به زودی به تین کوان اعزام خواهیم شد تا با هر آفتی که در حال حاضر آن کارخانه های فقیر، شیرین و ماشین آلات را عذاب می دهد مقابله کنیم و ماشین های فلزی آنها را آزاد کنیم.


Helldivers 2 mechs تقریباً اینجا هستند، اما ابتدا باید آزاد شوندHelldivers 2 – Warbond: Cutting Edge Trailer | بازی های PS5 و PC


Helldivers 2 – Warbond: Cutting Edge Trailer | بازی های PS5 و PC.

علاوه بر این متلک مبتنی بر مکانیک، توسعه دهنده Arrowhead همچنین جزئیات برخی از زره ها و سلاح های جدیدی را که در ۱۴ مارس به Helldivers 2 می آیند به اشتراک گذاشته است. Cutting Edge Warbond را معرفی می کنیم که دارای تفنگ های رعد و برق، زره های آزمایشی و شکلک های جدید است.

Arrowhead در نامه ای نوشت: «Cutting Edge با ارتعاش های ولتاژ بالا به شما این فرصت را می دهد که بارگذاری خود را افزایش دهید. پست وبلاگ پلی استیشن.


تولید مکانیک در Helldivers 2 متوقف شده است
اعتبار تصویر: سر پیکان

“Helldivers… ما به کمک شما نیاز داریم. مغزهای مغز در تحقیق و توسعه Super Earth تعدادی زره ​​آزمایشی جالب و آماده برای آزمایش میدانی دارند. اینجا جایی است که وارد می شوید، شما فقط افراد مناسب برای این کار هستید.”

این نمونه‌های اولیه زره شامل یکی با لایه‌ای لاستیکی برای عایق‌سازی و دیگری است که یک میدان مغناطیسی قوی ایجاد می‌کند (توسعه‌دهنده هشدار می‌دهد “از استفاده از کاغذهای نزدیک منگنه خودداری کنید”.

از نظر تسلیحاتی، یک تفنگ لیزری معروف به LAS-16 Sickle، SG-8P Punisher Plasma و ARC-12 Blitzer وجود دارد که “قوسی از رعد و برق از برد نزدیک را ایجاد می کند”. بازیکنان همچنین می‌توانند قفل نارنجک بی‌حس کننده جدیدی که به نام G-23 Stun و تپانچه خنجر LAS-7 شناخته می‌شود را باز کنند.

Arrowhead بسته شد: “Cutting Edge در ۱۴ مارس در پانل خریدهای Destroyer شما منتشر می شود.” برای ریختن مقداری نفت به سبک آماده شوید. برای اعزام آماده شوید. شما می توانید یک تیزر برای همه آن در بالا ببینید.

در اوایل این هفته، تیم Helldivers 2 پچ جدیدی را برای PC و PS5 معرفی کرد. این وصله خطرات سیاره‌ای، به‌روزرسانی‌های متعادل برای تعداد معینی از سلاح‌ها و انواع اصلاحات را معرفی می‌کند. مثل این است که بازی استاد جوئل پشت صحنه بسیار سرگرم کننده است، و صادقانه بگویم، من برای آن اینجا هستم.


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2-mechs-are-nearly-here-but-first-they-need-to-be-liberated?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *