HMD از سه فیچرفون ۴G جدید از برند نوکیا رونمایی کرد؛ مشخصات + قیمت

HMD پس از گوشی‌های سری Pulse که به‌تازگی معرفی شدند، اکنون سه فیچرفون جدید ۴G را با نام نوکیا ۲۱۵، ۲۲۵ و ۲۳۵ رونمایی کرد. این سه دستگاه دارای مشخصات مشابهی از جمله چیپست Unisoc T107، پشتیبانی از شبکه ۴G و سیستم عامل +S30 هستند.

به گزارش GSMArena، نوکیا ۲۱۵ و ۲۳۵ نمایشگرهای ۲٫۸ اینچی IPS LCD با وضوح QVGA دارند؛ درحالی‌که مدل ۲۲۵ دارای یک LCD کوچک‌تر با اندازه ۲٫۴ اینچ است. گوشی ۲۱۵ دوربین ندارد، ۲۲۵ دارای دوربین VGA در قسمت قاب پشتی است و گوشی ۲۳۵ نیز دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی دارد.

HMD از سه فیچرفون ۴G جدید از برند نوکیا رونمایی کرد؛ مشخصات + قیمت
نوکیا ۲۳۵

دیگر مشخصات این گوشی‌های نوکیا

بقیه مشخصات شامل باتری‌های قابل تعویض ۱۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی، رادیو FM، بلوتوث ۵٫۰ و بازی معروف Snake است. دستگاه‌هایی که در آفریقا، هند، خاورمیانه و کشورهای APAC (آسیا-اقیانوسیه) فروخته می‌شوند، می‌توانند برنامه‌های Cloud را دانلود کنند.

نوکیا ۲۲۵

نوکیا ۲۱۵ ۴G در رنگ‌های مشکی، آبی تیره و هلویی عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه از ۵۹ یورو شروع شود. گوشی ۲۲۵ نیز در رنگ‌های صورتی و آبی تیره با قیمت ۶۹ یورو در دسترس خواهد بود. فیچرفون ۲۳۵ هم در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه نیز معادل ۷۹ یورو خواهد بود.

نوکیا ۲۱۵

HMD Global یک شرکت فناوری اطلاعات فنلاندی است که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد. این شرکت با هدف بازآفرینی برند نوکیا در بازار گوشی‌های هوشمند به وجود آمد. HMD Global حق استفاده از برند نوکیا را در سال ۲۰۱۶ از مایکروسافت به‌دست آورد و در ادامه به تولید گوشی‌های هوشمند با برند Nokia پرداخت.

این شرکت با تمرکز بر کیفیت ساخت و نرم‌افزارهای پایدار، توانسته است جایگاه قابل توجهی در بازار گوشی‌های هوشمند کسب کند. از آن زمان تاکنون، HMD Global با ارائه محصولات متنوع از گوشی‌های دکمه‌ای و مقرون‌به‌صرفه گرفته تا گوشی‌های هوشمند پیشرفته، به‌عنوان یکی از شرکت‌های معتبر در صنعت تلفن همراه شناخته شده است.


منبع: https://digiato.com/mobile/nokia-introduced-the-215-225-and-235-push-button-phones

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *