Honor هدفون های X9b، Choice Watch، Choice X5 را در هند عرضه می کند. قیمت، مشخصات و پیشنهادات راه اندازی را بررسی کنید

آنر جدیدترین محصولات خود را در بازار هند معرفی کرده است، از جمله گوشی موردانتظار Honor X9b که دومین عرضه گوشی هوشمند ۵G خود را از زمان بازگشت آن در این کشور در سال گذشته نشان می‌دهد.

در کنار X9b، این شرکت از ساعت هوشمند افتتاحیه خود با نام Honor Choice Watch و هدفون های بی سیم انتخابی X5 رونمایی کرد. در اینجا یک مرور کلی از آخرین محصولات ارائه شده است:

Honor X9b: مشخصات و ویژگی ها

Honor X9b تازه راه اندازی شده دارای طراحی شیک با پنل منحنی و نمای باریک است. این دستگاه دارای یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی تکی خود در جلو و تنظیم دوربین سه گانه همراه با فلاش در پشت است، این دستگاه همچنین دارای روکش چرمی درجه یک در پنل پشتی برای چسبندگی بهتر است.

از مشخصات کلیدی Honor X9b می توان به صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی AMOLED خمیده ۱٫۵K اشاره کرد که به پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۱ شبیه به Realme 12 Pro مجهز شده است. این دستگاه با پشتیبانی از ۱۲ گیگابایت رم، عملکرد قوی را ارائه می دهد. تنظیمات دوربین پشتی سه گانه آن شامل یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی است. با یک باتری قابل توجه ۵۸۰۰ میلی آمپر ساعتی در زیر کاپوت، کاربران می توانند انتظار زمان استفاده طولانی تری را داشته باشند، به خصوص با نرم افزار بهینه شده.

قابل ذکر است که بسته خرده فروشی Honor X9b شامل شارژر نمی شود. با این حال، این شرکت یک شارژر رایگان برای مدت محدود ارائه می دهد. این دستگاه دارای یک بلندگو است که در قسمت پایینی قرار دارد.

Earbuds Honor Choice X5: مشخصات و ویژگی‌ها

هدفون Honor Choice X5 دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) 30 دسی‌بل است و تا ۳۵ ساعت زمان پخش با کیس را ارائه می‌کند. این هدفون ها با طراحی داخل گوش، یک برنامه همراه برای عملکرد بیشتر نیز دارند.

Honor Choice Watch: مشخصات و ویژگی ها
ساعت تازه رونمایی شده Honor Choice دارای صفحه نمایش ۱٫۹۵ اینچی AMOLED فوق باریک، GPS داخلی، تماس SOS با یک کلیک و عمر باتری تا ۱۲ روز است. این ساعت مجهز به اپلیکیشن داخلی Honor Health، ویژگی‌های مختلف نظارت بر سلامت و ۱۲۰ حالت تمرینی را ارائه می‌کند. با ۵ دستگاه خودپرداز ضد آب، کاربران می توانند به راحتی از ساعت در هنگام شنا یا موج سواری استفاده کنند.

قیمت و در دسترس بودن

قیمت آنر X9b برای نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۲۵۹۹۹ روپیه است. به عنوان بخشی از یک پیشنهاد راه اندازی، مشتریانی که از کارت های بانکی ICICI استفاده می کنند، می توانند گوشی هوشمند را با قیمت موثر ۲۲۹۹۹ روپیه طی فروش در ۱۶ فوریه ساعت ۱۲:۰۰ بخرند.

ساعت Honor Choice با قیمت ۵۹۹۹ روپیه و هدفون های بی سیم Choice X5 با قیمت ۱۹۹۹ روپیه به فروش می رسد. فروش این ساعت در ۲۴ فوریه آغاز می شود و هدفون های آن از ۱۶ فوریه آغاز می شود.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/honor-launches-the-x9b-choice-watch-choice-x5-earbuds-in-india-check-price-specs-and-launch-offers-13731702.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *