Honor گوشی هوشمند Magic 6 را با ردیابی چشم و LLM داخلی مزاحم می کند

آنر، سازنده گجت‌های چینی، گوشی هوشمند پرچم‌دار آینده‌اش، Magic 6 را در نشست Snapdragon Summit کوالکام معرفی کرد. در حالی که بسیاری از جزئیات این تلفن مرموز باقی مانده است، این شرکت اعلام کرد که شامل ردیابی چشمی داخلی و یک هوش مصنوعی داخلی است که توسط یک مدل زبان بزرگ (LLM) طراحی شده است.

یکی از ویژگی‌های کلیدی این گوشی چیزی به نام کپسول جادویی است که یک «تعامل چندوجهی مبتنی بر ردیابی چشم» است. ردیابی چشم در دنیای واقعی کاربردهای بالقوه‌ای در مورد گوشی‌های هوشمند دارد، زیرا حسگرها و دوربین‌ها می‌توانند بر اساس جایی که شما به آن نگاه می‌کنید، اقداماتی را انجام دهند. بنابراین می‌توانید یک برنامه را باز کنید یا به سادگی با خیره شدن به نقطه مناسب، با محتوای گوشی درگیر شوید.

این می تواند یک تغییر بازی برای افراد دارای معلولیت باشد، و اجازه دسترسی تقریباً کامل به دستگاه را از طریق حرکات دقیق چشم می دهد. با این حال، برخی از افراد ممکن است از این ایده که تلفن‌های ما تک تک چیزهایی را که به آن خیره می‌شویم ردیابی می‌کنند، کمی مضطرب شوند.

در حالی که مشخصات واقعی Magic 6 هنوز در دست نیست، آنر از حضور یک LLM روی برد خبر داد. این ربات چت داخلی از چیپست موبایل اسنپدراگون ۸ نسل ۳ پشتیبانی می کند.

توجه به تمایز در اینجا مهم است. این یک روی کشتی LLM. معمولاً هنگامی که با یک ربات چت هوش مصنوعی یا سرویس در تلفن خود درگیر می شوید، با یک LLM مبتنی بر ابر که در سروری در جایی وجود دارد درگیر هستید. با Magic 6، هر قطعه داده ای که چت بات به آن دسترسی خواهد داشت، از قبل روی تلفن است.

این باید به شدت سرعت و قابلیت اطمینان نتایج را افزایش دهد و به طور بالقوه تلفن را به یک دستیار شخصی تبدیل کند، زیرا به همه چیز روی دستگاه از جمله عکس‌ها، مخاطبین، ویدیوها و موارد دیگر دسترسی خواهد داشت. با وجود این دسترسی نامحدود، Magic 6 در واقع باید خصوصی تر از گوشی های هوشمند رقیب باشد، زیرا همه چیز روی دستگاه باقی می ماند و به فضای ابری منتقل نمی شود.

این شرکت ویژگی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشت که از این فناوری بهره می برد. این دستیار هوشمند، با نام مستعار YOYO، می تواند ویدیوهای کوتاهی را بر اساس فیلم ذخیره شده در تلفن از طریق یک پیام چت ساده ایجاد کند. همچنین می توانید قالب ها، تم ها و موسیقی را با اعلان های مشابه تنظیم کنید. این ربات همچنین تصاویر و ویدیوهای ذخیره شده در تلفن شما را که با معیارهای جستجوی خاصی مطابقت دارند جمع آوری می کند و سناریوهای مورد استفاده بیشتری در تاریخ بعدی فاش خواهند شد.

گوشی هوشمند پرچمدار آنر مجیک ۶ به تازگی معرفی شده است و این شرکت تاریخ عرضه یا اطلاعاتی درباره هزینه آن ارائه نکرده است. با این حال، کوالکام می گوید که گوشی های دارای چیپست جدیدش در هفته های آینده عرضه خواهند شد، بنابراین Magic 6 می تواند یکی از آنها باشد. در ضمن، آنر برای خودش در فضای گوشی تاشو

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/honor-teases-the-magic-6-smartphone-with-eye-tracking-and-a-built-in-llm-160009149.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/honor-teases-the-magic-6-smartphone-with-eye-tracking-and-a-built-in-llm-160009149.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *