HonorTech گوشی هوشمند X9b را با فناوری Ultra Bounce Display و Airbag در این تاریخ عرضه می کند.

HonorTech گوشی هوشمند X9b را با فناوری Ultra Bounce Display و Airbag در این تاریخ عرضه می کند.

HonorTech رسماً عرضه قریب الوقوع Honor X9b را در بازار هند اعلام کرده است که برای ۱۵ فوریه برنامه ریزی شده است. پیش بینی می شود که این تلفن هوشمند که در حال حاضر در بازارهای منتخب جهانی موجود است، مشخصات مشابه مشابه بین المللی خود را حفظ کند، البته با تغییرات منطقه ای کمی.

ظاهر اخیر در یک سایت تجارت الکترونیک هندی، بینش های مهمی را در مورد مدل آینده، از جمله گزینه های رنگ، تنظیمات رم، و گزینه های ذخیره سازی ارائه کرد. افشای اطلاعات قبلی همچنین به جزئیات قیمت و مشخصات راه‌اندازی اشاره می‌کرد که انتظارات پیرامون دستگاه را تشدید کرد.

در یک پست رسمی در پلتفرم رسانه اجتماعی X، HonorTech فاش کرد که Honor X9b “اولین نمایشگر فوق العاده جهشی هند” را با فناوری نوآورانه “ایربگ” معرفی خواهد کرد.

فهرست جهانی این گوشی دارای گواهینامه SGS “محافظت از کل دستگاه ۳۶۰ درجه” است و صفحه نمایش ضد افت آنر فوق جهشی دارای سیستم حفاظت سه سطحی برای صفحه نمایش، قاب و اجزای داخلی است.

Honor X9b برای مدت کوتاهی در آمازون هند ظاهر شد و پیکربندی‌های بالقوه‌ای مانند نسخه ۱۲ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی را در رنگ نارنجی Sunrise آشکار کرد.

این لیست همچنین در دسترس بودن یک بسته نرم افزاری، از جمله Honor Choice Earbuds X5e، همراه با ۱۲ ماه محافظت از صفحه نمایش و قاب پشتی، و ۲۴ ماه ضمانت سلامت باتری را پیشنهاد می کند.

افشای اطلاعات قبلی حاکی از یک استراتژی قیمت گذاری رقابتی بود که Honor X9b را کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان قرار داد. ۳۵۰۰۰، مخصوصاً وقتی با هدفون بی‌سیم Honor Choice X5 True همراه باشد.

به عنوان یک خرید مستقل، انتظار می رود قیمت این گوشی هوشمند بین روپیه باشد. ۲۵۰۰۰ تا Rs 30,000، با پیشنهادات بانکی بالقوه که هزینه موثر را به روپیه کاهش می دهد. ۲۳,۹۹۹٫

از نظر مشخصات، شایعه شده است که Honor X9b دارای چیپست Qualcomm Snapdragon 6 Gen 1 است که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم همراه است و بر روی MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید ۱۳ اجرا می شود.

در بازارهای جهانی، این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی ۱٫۵K AMOLED و دوربین پشتی سه گانه قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی است که با باتری ۵۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۳۵ واتی تکمیل شده است.

دوربین جلویی دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است، در حالی که این گوشی ترکیبی منحصر به فرد از ویژگی‌های پیشرفته را ارائه می‌کند که باعث می‌شود عرضه قریب‌الوقوع آن در هند بسیار مورد انتظار باشد.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/honortech-to-launch-x9b-smartphone-with-ultra-bounce-display-and-airbag-technology-on-this-date-13669012.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *