Horizon Forbidden West در تاریخ ۲۱ مارس برای PC عرضه می شود

یکی دیگر از انحصاری های قبلی پلی استیشن ۵ به زودی برای رایانه های شخصی عرضه می شود. مدتی است که شناخته شده است افق غرب ممنوع عنوان بعدی سونی برای جهش خواهد بود و اکنون این شرکت فاش کرده است که نسخه رایانه شخصی این بازی در ۲۱ مارس سقوط کنید.

این نسخه کامل بازی است که شامل نسخه های سال گذشته می شود سواحل سوزان گسترش (که در لیست بازی های من قرار دارد). همچنین دارای مجموعه ای از ویژگی های اضافی برای رایانه شخصی است، از جمله پشتیبانی از صفحه نمایش فوق العاده عریض، نرخ فریم باز، DirectStorage و NVIDIA DLSS 3، فناوری های ارتقاء مقیاس AMD FSR و Intel XeSS.

گزینه های گرافیکی سفارشی در اختیار شما هستند و می توانید کنترل های ماوس و صفحه کلید را هر طور که بخواهید تنظیم کنید. بازیکنان می توانند انتظار پشتیبانی از طیف گسترده ای از کنترلرها را داشته باشند، اگرچه اگر DualSense پلی استیشن را در اختیار دارید، می توانید از محرک های تطبیقی ​​و عملکردهای بازخورد لمسی آن بهره ببرید.

سونی در چند سال گذشته چندین بازی پرمخاطب خود را به رایانه شخصی آورده است زیرا فرصت های بیشتری را برای کسب درآمد بیشتر دنبال می کند. Horizon Zero Dawn، روزهای رفته، خدای جنگ، Spider-Man, Spider-Man: Miles Morales و The Last of Us قسمت ۱ از جمله عناوینی هستند که بر روی رایانه شخصی وارد شده اند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/horizon-forbidden-west-is-coming-to-pc-on-march-21-173643297.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/horizon-forbidden-west-is-coming-to-pc-on-march-21-173643297.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *