Hulu در حال ساخت یک مستند درباره نمایش واقعی ترومن است و به نظر دلخراش می رسد

هولو حقوق چیزی را که شبیه فیلم احساس بد نهایی است خریده است: شرکت کننده. این مستند در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو امسال مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و در سال ۲۰۲۴ برای پخش در دسترس خواهد بود، زمانی که ممکن است به یکی از فیلم‌ها تبدیل شود. بهترین مستندهای هولو.

خلاصه داستان شبیه چیزی از یک فیلم ترسناک به نظر می رسد: یک برنامه تلویزیونی واقعیت، دارایی و لباس مردی را از تنش در می آورد و او را مجبور می کند بیش از یک سال تنها زندگی کند. او متوجه نمی شود که هر لحظه از زندگی اش در حال پخش است. اما واقعاً اتفاق افتاد – این نمایش در آغاز قرن حاضر در ژاپن موفقیت بزرگی داشت، با شرکت کنندگانی که عمدتاً متشکل از کمدین‌های ناشناس بودند که ناامید بودند تا وارد تجارت نمایشی شوند. نسخه ای از نمایش که در مستند روی آن متمرکز شده است، Denpa Shōnen teki Kenshō Seikatsu، در اوایل سال ۱۹۹۸ شروع شد و به مدت ۱۵ ماه ادامه داشت.

منصفانه است که بگوییم این مستند تلویزیون واقعیت را در بهترین حالت خود نشان نمی دهد. شرکت کننده این عنوان، توموآکی هاماتسو با نام مستعار ناسوبی، به وضوح مورد سوء استفاده قرار گرفت. در یک پژواک واقعی از نمایش ترومن او نمی‌دانست که دائماً پخش می‌شود یا در جهان خارج از آپارتمان کوچکش مشهور می‌شود.

منتقدان در مورد The Contestant چه می گویند؟

داستان در بخش‌های متعددی روایت می‌شود که حماقت جذاب ناسوبی را هنگام ورود به آپارتمان نشان می‌دهد و آن را با غم و تنهایی که مرد مسن اعتراف می‌کند که تجربه کرده است، تضاد می‌کند. از آنجایی که آنچه که با مجموعه ای از کلیپ های کوتاه هفتگی شروع شد، تبدیل به نظارت و پخش ۲۴ ساعته – بدون اطلاع او، چه برسد به رضایت او – شد – مجری برنامه و سوپر تهیه کننده Toshio Tsuchiya و تیمش انواع مرزها را می شکنند اما نسبت به این موضوع ابراز پشیمانی نمی کنند. آسیبی که ممکن است انجام داده باشند یا خطوط اخلاقی که به نظر می رسد از آنها عبور کرده اند.

مجله POV می گوید این “به عنوان یک آغازگر محکم برای رونق واقعیت که در سال های بعد رخ خواهد داد” عمل می کند، در حالی که مکس کوویل از It’s The Pictures می نویسد که “این خیلی دیوانه کننده است [it] چیزی است که در واقع اتفاق افتاده است و نه رویدادی پیچ خورده از یک فیلم ترسناک.” و سارا بی میلر از فیلم That Shelf می گوید که “خیلی بیشتر از یک مستند در مورد استثمار یک مرد است. این داستانی است که فردی را که انسانیتش بی رحمانه و علنا ​​از بین رفته است را انسانی می کند.” RyMovieGuy، در ویدیوی تعبیه شده در بالا، می گوید: “تقریباً ایمان خود را به انسانیت از دست می دهید … تماشای آن ضروری است.”

با این حال، خطر ساخت یک مستند درباره کسی که مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد این است که این خطر وجود دارد که شما نیز استثمارگر شوید. این چیزی است که بسیاری از منتقدان به آن اشاره کرده اند: نوشتن برای فیلم وسواس، تینا کاکادلیس می گوید که فیلم فرصت نمایش را برای بینندگان از دست داد. او می پرسد، “وسواس ما نسبت به این نوع نمایش ها در مورد ما چه می گوید؟… داستان شرکت کننده برای مطالب بیشتر دوشیده خواهد شد.» در همین حال دن فینبرگ از هالیوود ریپورتر آن را بیشتر بیان می کند به زور: “این یک مستند درباره فضول است که در غیاب بینش تازه ارائه شده، فقط انگیزه فضولی را که تا حد زیادی محکوم است، دوباره معرفی می کند و دوباره تکرار می کند.”

شرکت کننده در Hulu در سال ۲۰۲۴ وارد می شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/hulu/hulu-is-getting-a-documentary-about-a-real-life-truman-show-and-it-looks-harrowing

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *