Humane قبل از انتشار پین هوش مصنوعی خود، ۴ درصد از کارمندان خود را اخراج می کند

این استارت آپ مخفی و ارزشمند، اولین دستگاه خود را در ماه مارس ارسال خواهد کرد.

به گفته منابع آگاه، Humane در این هفته ۴ درصد از کارمندان خود را در اقدامی که به عنوان اقدامی برای کاهش هزینه برای افرادی که تحت تأثیر قرار گرفته اند، اخراج کرد.. یکی از این افراد که خواست نامش فاش نشود و بدون اجازه شرکت صحبت کند، گفت که اخیراً رهبری به کارمندان گفته بود که بودجه امسال کاهش خواهد یافت.

این کاهش‌ها که تعداد آنها به ۱۰ نفر می‌رسید، پیش از این بود که استارت‌آپ پنج ساله اولین دستگاه خود را ارسال کرد: یک پین ۶۹۹ دلاری بدون صفحه‌نمایش و مجهز به هوش مصنوعی که به‌عنوان جایگزین گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود. بعد از کلی هیاهو و پنهان کاری، Humane پین هوش مصنوعی را به دنیا معرفی کرد در نوامبر و شروع به پذیرش پیش‌سفارش‌ها، با محموله‌ها کرد برای شروع برنامه ریزی شده است در ماه مارس.

Humane بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از یک Who’s-Who از سیلیکون ولی، از جمله سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI، جمع آوری کرده است. بتانی بونگیوورنو، مدیر عامل شرکت و همسرش عمران چاودری، پس از گذراندن دوران حرفه ای طولانی در اپل، شرکت را در سال ۲۰۱۹ راه اندازی کردند.

بعد از اینکه از Bongiorno خواستم بیانیه ای برای این داستان ارائه دهد، او در عوض به لینکدین رفت برای توصیف کاهش به عنوان “بخشی از تجدید ساختار سازمانی ما در حالی که شرکت ما با هدف این مرحله بعدی رشد تکامل می یابد.”

در این پست، او اعلام کرد که پاتریک گیتس موسس CTO “همچنین به یک مشاور تبدیل خواهد شد تا زمان بیشتری را با خانواده خود بگذراند.” او گفت که این شرکت به عنوان بخشی از سازماندهی مجدد، مدیران جدید سخت افزار، نرم افزار و افراد را ارتقا داده است.

در یک پیام متنی، Bongiorno به من گفت که این کاهش ها “به عنوان یک اخراج” به کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته اند، ابلاغ نشده است، علیرغم اینکه منابع به من گفتند که آنها به صورت شفاهی و کتبی. او گفت: «ناگفته نماند که مانند هر شرکتی، ما موظفیم محتاط و فعال باقی بمانیم و اطمینان حاصل کنیم که نقش‌های مناسب، افراد مناسب و ساختار مناسب را در هر مقطعی داریم.


منبع: https://www.theverge.com/2024/1/9/24032274/humane-layoffs-ai-pin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *