Hyper Light Breaker اکنون دسترسی زودهنگام “تابستانی” را پس از تاخیرها هدف قرار می دهد

توسعه‌دهنده Heart Machine Hyper Light Breaker را معرفی کرده است – چرخش مشترک سرکش این استودیو در اکشن ماجراجویی تحسین‌شده Hyper Light Drifter در سال ۲۰۱۶ – اکنون پس از چندین تاخیر در تابستان امسال راه اندازی دسترسی زودهنگام Steam را هدف قرار داده است.

هایپر لایت بریکر بود در مارس ۲۰۲۲ اعلام شد و در ابتدا انتظار می رفت در بهار سال بعد به زودی راه اندازی شود. با این حال، از آن زمان تاکنون با تأخیرهای متعدد مواجه شده است، به طوری که اولین نسخه آن به پاییز ۲۰۲۳ منتقل شد، قبل از اینکه در سال ۲۰۲۴ به یک نقطه غیر مشخص بازگردانده شود تا Heart Machine بتواند «بازی را به پتانسیل کامل خود برساند».

اما حالا، در حال صحبت با IGNاستودیو تایید کرده است که Hyper Light Breaker خواهد بود راه اندازی در Steam تابستان امسال، جایی که انتظار می رود تقریباً یک سال در دسترسی اولیه باقی بماند.


Hyper Light Breaker اکنون دسترسی زودهنگام “تابستانی” را پس از تاخیرها هدف قرار می دهدهایپر لایت شکن | تریلر بازی Reveal


تریلر گیم پلی Hyper Light Breaker.

البته Hyper Light Breaker یک پیشنهاد متفاوت با نسخه قبلی خود است. در حالی که Hyper Light Drifter یک ماجراجویی تک‌نفره دو بعدی و از بالا به پایین بود که کاوش‌های غنی و مبارزات غوغا را به چالش می‌کشید، Hyper Light Breaker یک ماجراجویی کاملاً سه‌بعدی است که در آن بازیکنان – به صورت انفرادی یا با دوستان آنلاین بازی می‌کنند – آنها وظیفه دارند “انبوهی از دشمنان و رئیسان غول پیکر را در نبردهای دیوانه وار سوم شخص” شکست دهند.

این یک دنیای “بسیار در حال تغییر” به نام Overgrowth دارد – متشکل از بیوم‌های عظیم و باز و هزارتوهای عمیق – که بازیکنان می‌توانند با استفاده از وسایلی مانند دیوارکوبی، هاوربرد و سر خوردن در آن حرکت کنند و در تلاش برای “شکست دادن هیولاهای وحشیانه” باشند. ساختمان‌های جدید بسازید، از تاج‌های مرموز جان سالم به در ببرید و پادشاه قادر مطلق Abyss را سرنگون کنید.”

هیچ خبری از عرضه کنسول Hyper Light Breaker وجود ندارد، اما احتمالاً Heart Machine با پیشرفت دسترسی زودهنگام به رایانه شخصی، چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن خواهد داشت.


منبع: https://www.eurogamer.net/hyper-light-breaker-now-targeting-summer-early-access-release-following-delays?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *