Hyperloop One در حال خاموش شدن است

Hyperloop One زمانی رویای ایجاد یک لینک حمل و نقل با سرعت بالا را در سر داشت بین اروپا و چین، یکی که می تواند در یک روز بار را از این سر به سر دیگر برساند. با این حال، این یکی از اهدافی است که شرکت قادر به تحقق آن نخواهد بود. یکی از کارکنان به Engadget تایید کرده است که Hyperloop One در حال خاموش شدن است بلومبرگ گزارشی درباره تعطیلی آن منتشر کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۴ پس از انتشار مقاله ایلان ماسک در مورد چشم انداز او برای فناوری های حمل و نقل هایپرلوپ تاسیس شد.

این شرکت در ابتدا قصد داشت حمل و نقل را هم برای محموله و هم برای افراد به شکل غلاف هایی که از طریق لوله های فلزی مهر و موم شده در فواصل طولانی با سرعتی شبیه به هواپیما حرکت می کنند، فراهم کند. از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲، به دلیل سرمایه گذاری ریچارد برانسون گروه ویرجین. اما ویرجین بی سر و صدا نام تجاری خود را کشیده است سال گذشته زمانی که این شرکت تصمیم گرفت از برنامه های خود برای حمل و نقل مسافران صرف نظر کند و بر ساخت یک سرویس فقط بار تمرکز کند. Hyperloop One در اوایل سال گذشته بیش از ۱۰۰ کارمند خود را به دلیل تغییر در اولویت ها اخراج کرد.

مطابق با بلومبرگ، این شرکت مدتی است که با مشکلات مالی روبرو بوده است و به ویژه هرگز قراردادی برای ساخت یک سیستم هایپرلوپ کار منعقد نکرده است. این سازمان خبری گفت که اکنون اکثر کارمندان باقی مانده خود را اخراج کرده است و افراد باقی مانده در ۳۱ دسامبر از کار برکنار خواهند شد. تا آن زمان، طبق گزارش ها، آنها بر فروش دارایی های Hyperloop One، از جمله ماشین آلات و مسیرهای آزمایشی آن نظارت می کنند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/hyperloop-one-is-shutting-down-030049106.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/hyperloop-one-is-shutting-down-030049106.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *