iCivics یک بازی آنلاین برای آموزش قانون اساسی به بچه ها ایجاد می کند

ما خوشحالیم که بازگشت GamesBeat Next را که در اکتبر امسال در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، اعلام می‌کنیم، جایی که موضوع “Playing the Edge” را بررسی خواهیم کرد. برای صحبت در اینجا درخواست دهید و در اینجا درباره فرصت های حمایت مالی بیشتر بدانید. در این مراسم نیز اعلام خواهیم کرد ۲۵ استارت آپ برتر بازی به عنوان تغییر دهنده بازی ۲۰۲۴٫ امروز درخواست دهید یا نامزد کنید!


آی سیویکس و موزه مانت ورنون جورج واشنگتن اعلام می کنند سازش قانون اساسییک بازی آنلاین که به بچه ها در مورد ساخت قانون اساسی ایالات متحده آموزش می دهد.

این یک بازی در مورد مدنیت و مصالحه است که شکل‌گیری سند تاریخی را شکل داد که با امضای آن در سال ۱۷۸۷ به اوج رسید. این بازی امروز، در روز قانون اساسی، به صورت رایگان در icivics.org منتشر می‌شود.

برای جشن راه اندازی، امروز در روز قانون اساسی یک رویداد زنده در محوطه کوه ورنون برگزار می شود، جایی که بیش از ۱۰۰ دانش آموز از مدرسه راهنمایی آلیس دیل در واشنگتن دی سی گرد هم می آیند. این رویداد دارای یک پخش زنده از ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت شرقی است که به دانش آموزان سراسر کشور امکان می دهد به صورت مجازی در آن شرکت کنند.

لیندا مونک، محقق قانون اساسی برنده جایزه، همراه با بازگردان های تاریخی که جورج واشنگتن و جیمز مدیسون را به تصویر می کشند، در مناظره هایی شرکت خواهند کرد که موضوعات مطرح شده در سازش قانون اساسی را منعکس می کنند. شرکت کنندگان حضوری این فرصت را خواهند داشت تا بازی را انجام دهند و زمین های کوه ورنون را کشف کنند. دانش‌آموزان در سراسر کشور پخش زنده یا نسخه ضبط‌شده آن مکالمه را تماشا خواهند کرد. و سپس از آنها نیز دعوت می شود که بروند و بازی را انجام دهند.

این بخشی از جنبشی است که دانش‌آموزان جوان را بیشتر درگیر درس‌ها می‌کند و آن‌ها را در شکلی قرار می‌دهد که بهتر بفهمند: بازی‌های رایانه‌ای. ایده این است که دانش آموزان را در لحظات مهم و سازش هایی غوطه ور کنیم که منجر به امضای سند شد.

جولی سیلوربروک، مدیر ارشد شراکت iCivics و Constitutional Scholar در Residence، در مصاحبه با GamesBeat گفت: «سس مخفی بازی‌های iCivics ایجاد بازی‌هایی است که واقعاً قابل دسترس هستند و تعادل جدی و سرگرم‌کننده دارند. و ما شخصیت‌های بازی را خلق می‌کنیم که احساس می‌کنند برای جوانان قابل دسترسی هستند. و این یک نقطه ورود عالی به انواع موضوعات مدنی و اکنون تاریخ است.

Constitutional Compromise اولین تلاش iCivics برای ایجاد یک بازی است که به طور خاص برای استفاده در یک نمایشگاه موزه طراحی شده است. این همکاری با حمایت نیکوکار کنت سی گریفین امکان پذیر شد. این بازی نه تنها به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود، بلکه برای بازی در محل در Mount Vernon نیز در دسترس خواهد بود، که سالانه بیش از یک میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند.

Constitutional Compromise که برای دانش‌آموزان دبیرستانی و دبیرستانی طراحی شده است، بازیکنان را در سال ۱۷۸۷ به فیلادلفیا منتقل می‌کند. دانش‌آموزان به عنوان نماینده، مسئولیت تهیه پیش‌نویس منشور حاکم بر کشور را بر عهده دارند.

با هدایت خود جورج واشنگتن، که ریاست کنوانسیون قانون اساسی را بر عهده داشت، بازیگران باید شش موضوع کلیدی را که قانون اساسی را شکل داده است، بررسی کنند: دامنه حکومت ملی، نمایندگی قدرت، نحوه تعیین جمعیت، عملکردهای اجرایی، تجارت برده در اقیانوس اطلس، و اینکه آیا کشور باید منشور حقوق را تصویب کند. البته واشنگتن به اولین رئیس جمهور کشور بر اساس قانون اساسی جدید تبدیل شد.

کری ری هیل، مدیر ارشد آموزش دیجیتال در iCivics، در مصاحبه با GamesBeat گفت: «تقریباً هر معلم تاریخ ایالات متحده می تواند سازش های اصلی این کنوانسیون را به هم بزند. ما واقعاً بر روی آن استانداردهای یادگیری تکیه می‌کنیم تا اهداف یادگیری را ایجاد کنیم که سپس ما را به مکانیکی که در بازی معنادارتر است، هدایت می‌کند.»

ری هیل گفت که همیشه مفید بوده است که “در را با بازی پایین بیاوریم و بعد از بچه ها بخواهیم این زمینه را در اوایل کار داشته باشند.”

سازش قانون اساسی

آموزش سازش در قانون اساسی به کودکان

سازش قانون اساسی دانشجویان را به چالش می کشد تا با بحث های شدید دست و پنجه نرم کنند و استدلال های ارائه شده توسط نمایندگان را بسنجند. هنگامی که آنها انتخاب می کنند، دانش آموزان می توانند تصمیمات خود را با نتایج واقعی تاریخی مقایسه کنند.

سیلوربروک گفت: “از طریق سازش در قانون اساسی، دانش آموزان به دانش مدنی اساسی دست می یابند و همچنین درک می کنند که چگونه سازش و مدنیت برای یک دموکراسی قانون اساسی ضروری است.” ما خوشحالیم که این بازی را از طریق همکاری با Mount Vernon برای جوانان به ارمغان می آوریم.”

این بازی آموزشی توسط Filament Games، یک توسعه دهنده برنده جایزه در مدیسون، ویسکانسین، که در تجربیات آموزشی تخصص دارد، ساخته شده است. برخی از کارها یک سال پیش آغاز شد و بسیاری از توسعه ها در ۹ ماه گذشته انجام شد.

دن وایت، مدیرعامل فیلامنت گیمز، در بیانیه‌ای گفت: “ما همیشه مفتخریم که با iCivics همکاری می‌کنیم، زیرا پلتفرم آنها دارای محتوای بسیار مهمی است که تأثیر زیادی بر زبان‌آموزان جوان دارد. این بازی به‌ویژه مهم است، همانطور که مشخص می‌کند. این سازش بخش اصلی پایه‌گذاری ملت ما و هویت ما تا به امروز است. بازی‌های آموزشی مانند سازش قانون اساسی دانش‌آموزان را نه تنها برای یادگیری تاریخ، بلکه همچنین برای به کارگیری اصول دموکراتیک کشورمان در مسائل و چالش‌های جاری، توانمند می‌سازد.»

داگ بردبرن، مدیر عامل مونت ورنون، در بیانیه‌ای گفت: “اکنون بیش از هر زمان دیگری، بسیار مهم است که آمریکایی‌ها در چارچوب مهمی که قانون اساسی ایالات متحده برای دموکراسی ما ارائه می‌کند، یک پایه محکم داشته باشند. ماونت ورنون از داشتن شریک عالی در این زمینه خرسند است. iCivics در حالی که با هم برای ایجاد یک سازش در قانون اساسی کار کردیم.

سازش قانون اساسی به عنوان یک منبع ارزشمند برای مربیان در دروس هفته قانون اساسی خواهد بود. این بازی و مواد کمکی در هفته های منتهی به روز قانون اساسی در اختیار مربیان قرار خواهد گرفت و زمان کافی برای آماده سازی تضمین می شود.

همانطور که ملت روز قانون اساسی را گرامی می دارد، سازش قانون اساسی به عنوان گواهی بر اهمیت پایدار مدنیت، سازش، و حفظ ارزش های دموکراتیک که توسط قانون اساسی تثبیت شده است، می باشد. تا سال ۲۰۲۶ (نیمه صدمین سالگرد آمریکا)، این بازی به یک نمایشگاه دائمی جدید در جورج واشنگتن در مونت ورنون تبدیل خواهد شد. Constitutional Compromise نه تنها به زبان انگلیسی در دسترس است، بلکه پشتیبانی کاملی را برای دانشجویان اسپانیایی زبان و زبان آموزان انگلیسی ارائه می دهد.

درس هایی برای امروز

Constitutional Compromise یک بازی آنلاین برای دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان است.

در حالی که محیط بازی ریشه در گذشته دارد، مضامین مدنی بودن، سازش و منفعت عمومی در جامعه امروزی طنین انداز شده است. در واقع، به نظر می رسد که سیاستمداران امروزی نیاز به یادآوری زیادی دارند که چنین مفاهیم عملی بخشی از تاریخ کشور است. در واقع، الف بسیاری از مردم چیز زیادی نمی دانند در مورد قانون اساسی، بر اساس نظرسنجی توسط مرکز سیاست عمومی آننبرگ در دانشگاه پنسیلوانیا بسیاری از مردم دارند زوال ایمان در موسسات دولتی

سازندگان می‌گویند که این بازی می‌آموزد که چگونه بنیان‌گذاران ما در مورد موضوعات تفرقه‌انگیز و دو قطبی به سازش رسیدند و درس مهمی را در آستانه انتخابات ۲۰۲۴ در مورد اینکه چگونه می‌توانیم با متمدنانه وارد بحث شویم و برای منافع عمومی به سازش برسیم، می‌دهد.

سیلوربروک گفت: «مهم‌ترین چیز این است که iCivics این است که ما غیرحزبی هستیم و محتوای مدنی با کیفیتی ارائه می‌کنیم. “من فکر می‌کنم که این واقعاً حیاتی است. و این یک قطعه واقعاً حیاتی برای ایجاد اعتماد، هم با مربیان و هم با شرکا و هم در این زمینه بوده است.”

ری هیل خاطرنشان کرد که مفهوم سازش یک مهارت مهم است و صرف پنج دقیقه برای خواندن آن در یک کتاب درسی واقعاً اهمیت سازش را درک نمی کند.

ری هیل گفت: “این در محیط سیاسی بیش از حد قطبی شده امروزی وجود ندارد. و من فکر می کنم چیزی که درک آن واقعاً مهم است این است که در کنوانسیون ۱۷۸۷ نظرات بسیار بسیار قوی وجود داشت. اتفاق نظر وجود نداشت.” “من فکر می کنم بسیاری از مردم حتی پس از امضای قانون اساسی در سال ۱۷۸۷، و سپس تصویب آن، چقدر شکننده بودن اوضاع در جمهوری اولیه در آمریکا را درک می کنند. تکیه بر اهمیت سازش به عنوان یک ارزش و مهارت و در عین حال مراقب بودن در مورد این واقعیت که بسیاری از سازش‌هایی که در کنوانسیون انجام شد، از جمله مصالحه‌هایی که از نهاد برده‌داری حمایت می‌کرد، انتخاب‌های اخلاقی نیستند که امروز انجام می‌دهیم.»

او افزود: “آن بازیگران در یک دنیای اخلاقی و هم مجموعه ای از حقایق بسیار متفاوت از ما عمل کردند. من فکر می کنم این واقعاً مهم است. قانون اساسی اتحاد کامل تری را تعیین می کند، کامل نیست. این امر به نسل های آینده واگذار شده است. از جمله ما امروز، کار ایجاد چیزی که کامل تر است.”

پس زمینه iCivics

iCivics تا به امروز ۱۷ بازی با ۱۸۰ میلیون بازی ساخته است.

ساندرا دی اوکانر، قاضی سابق دادگاه عالی ایالات متحده، iCivics را در سال ۲۰۰۹ تأسیس کرد تا ابزارهایی را برای آموزش مدنی با ۱۷ بازی رایگان مانند Counties Work و We the Jury، که همگی در وب در دسترس هستند، ارائه دهد. همچنین دارای بازی هایی مانند Executive Command و Win the White House در iOS و Android است.

این گروه در کمبریج، ماساچوست مستقر است و یک سازمان غیرانتفاعی است که با ارائه منابع مدنی با کیفیت و جذاب و حمایت از آموزش مدنی از طریق ائتلاف CivXNow متشکل از ۲۹۵ عضو سازمانی، الهام بخش مشارکت مدنی مادام العمر است.

“این چیزی است که برای بنیانگذار ما، ساندرا دی اوکانر، واقعا مهم بود. و هنگامی که در سال ۲۰۱۸ از زندگی عمومی کناره‌گیری کرد، این درخواست را مطرح کرد که همه باید از طریق ۱۲ آموزش مدنی به K متعهد باشند.” سیلبربروک گفت.

آی سیویکس بزرگترین ارائه دهنده محتوای آموزش مدنی در کشور است و در حال حاضر سالانه ۱۴۵۰۰۰ مربی و ۹ میلیون دانش آموز از آن استفاده می کنند. همه منابع آن رایگان، غیر حزبی و به صورت آنلاین در icivics.org در دسترس هستند. این بازی ها بیش از ۱۸۰ میلیون بار انجام شده است.

دو سال پیش، iCivics با شورای روابط خارجی همکاری کرد تا یک بازی به نام Convene the Council را انجام دهد که تمرکز آن بر تصمیم گیری شورای امنیت ملی در قوه مجریه است. Constitutional Compromise دومین بازی تاریخی آی سیویکس است.

اولین بازی تاریخی Race to Ratify بود که در دهه ۱۷۸۰ در ایالات متحده و با رای گیری ۱۳ ایالت منفرد در مورد تصویب یا عدم تصویب قانون اساسی اتفاق افتاد. چند بازی تاریخی دیگر تا سال ۲۰۲۶ (Semiquincentennial آمریکا) در راه است.

Ray-Hill خاطرنشان کرد که اکنون نسل جوان تری از معلمان وارد می شوند و به احتمال زیاد با بازی ها آشنا هستند. او گفت که معلمان و مدیران در ابتدا شک داشتند، اما او احساس کرد که iCivics چهار سال پیش به سمت چرخش برگشت زیرا بازی‌ها به ابزاری مشروع برای استفاده در کلاس تبدیل شدند.

سیلوربروک گفت: “علاقه سرمایه گذاران زیادی به بازی وجود دارد. مردم ارزش بازی ها را به عنوان دروازه ای عالی برای ورود به دانش عمیق تر مدنی می بینند.” “به طور خاص، ما شاهد افزایش منافع مالی هستیم. و بخش بزرگی از آن این است که iCivics واقعاً هم به ارائه‌دهنده برتر منابع آموزش مدنی، طرح‌های درسی، انواع دیگر تعاملات و بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است که چیزی فراتر از بازی‌های ویدئویی است. اما همچنین ما واقعاً نقش برجسته ای در ترویج آموزش مدنی در سراسر کشور بر عهده گرفته ایم.»

بازی ها کار می کنند

در مورد ساخت بازی‌هایی که برای بچه‌ها جذاب هستند، تمرکز روی گرافیک‌های سه بعدی سطح بالا نیست. Ray-Hill گفت: بازی ها باید در یک بودجه معین باقی بمانند، و تمرکز بر تجربه یادگیری است – برای عبور از ایده ها بدون احساس کسالت.

او گفت: «بازی‌های تاریخی مانند قرار دادن شما در آن لحظه، دقیقاً بدون کمی هوس و هوس. “شما می توانید به این ترتیب بچه ها را از دست بدهید. بنابراین، اگر بخواهید، به جای اینکه فقط برای بچه ها بخوانید، نگاه درستی به بازیگران داشته باشید، برای دانش آموزان کمی پیش می رود. من به ندرت می شنوم که بچه ها از ارزش تولید شکایت کنند، زیرا آنها آنها در مدرسه بازی های تریپل A انجام نمی دهم.

سیلوربروک اضافه کرد: “شما نمی خواهید یک تجربه گرافیکی ایجاد کنید که تجربه یادگیری را کاهش دهد. بنابراین ایجاد تعادل واقعا مهم است. اعداد ما برای خود صحبت می کنند. مردم نیز انتظار سبک بازی های ما را دارند. بسیار محبوب شده است.”

سیلوربروک در سال ۲۰۲۰ به iCivics ملحق شد و شاید پنج سال قبل از آن خودش شک داشت.

سیلوربروک افزود: «بازی‌ها کار می‌کنند، درست است؟ فقط یک تغییر در زمینه آموزشی وجود دارد. این بخشی از دلیلی است که ما در واقع می بینیم که سازمان های شریک فعالانه با ما تماس می گیرند تا بازی ها را توسعه دهند. وقتی وارد کلاس می شوید و بچه ها را می بینید که از بازی استفاده می کنند، می بینید که چقدر متحرک می شوند. و سپس شما در واقع دانش و مهارت هایی را که آنها با انجام بازی به دست می آورند، می بینید. این تمام چیزی است که برای متقاعد کردن یک شکاک به این کار نیاز دارید.”

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/icivics-creates-online-game-to-teach-kids-about-the-constitution/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *