ICYMI: 7 داستان بزرگ فناوری هفته، از Sonos Move 2 تا GoPro

برای طرفداران فناوری، اوایل سپتامبر مانند این است که در اولین صعود پیش‌بینی‌شده از یک ترن هوایی، منتظر بمانید تا در تمام پیچ و خم‌های راه‌اندازی گجت‌های آینده بگذرید. و این دقیقاً همان چیزی است که در این هفته احساس شد آیفون ۱۵ و گوگل پیکسل ۸ پرو شایعات برخورد با IFA 2023 نمایشگاه فناوری به همراه راه اندازی های بزرگ از Sonos و GoPro.

Hero 12 Black جدید در واقع شبیه یک دوربین اکشن ایده‌آل در یک ترن هوایی سریع به نظر می‌رسد، اگرچه GoPro به نوعی غافلگیری را با فاش ساختن یک دوربین بهتر از بین برد. گوپرو مکس ۲) در مسیر است. در جای دیگر، نتفلیکس جدید مزاحم درد تریلر هیپ هیجان انگیز جنایی را به ما تزریق کرد، و ما از درونی AV درونی خود با یک فیلم خاص لذت بردیم. هفته سینمای خانگی TechRadar.

بنابراین اگر اخبار هفته را از دست دادید و نیاز به یک آزمایش قدرتمند از نظم مالی خود دارید، در اینجا هفت داستان بزرگ فناوری که در هفته قبل از عرضه آیفون دیدیم، آورده شده است.

۷٫ گوگل پیکسل ۸ (دوباره) را به بیرون درز کرد تا رعد و برق آیفون را بدزدد

ICYMI: 7 داستان بزرگ فناوری هفته، از Sonos Move 2 تا GoPro

(اعتبار تصویر: گوگل)

گوگل برای نگه داشتن درب گوشی Pixel 8 Pro خود کار بسیار سختی را پشت سر گذاشته است – نه تنها این کار را انجام داد هفته گذشته به طور تصادفی یک تصویر بازاریابی ارسال کردسپس آن را به طور خلاصه دنبال کرد پرچمدار آینده خود را در شبیه ساز تلفن آنلاین خود نشان می دهد.

با توجه به اینکه این هفته اوج تبلیغات آیفون بود، زمان بندی تا حدودی مشکوک بود – اما به ما فرصت خوبی برای بررسی جعبه گشایی آیفون ۱۵ تقلبی داد. نشت‌ها رنگ‌هایی را که می‌توانیم انتظار دیدن آن را داشته باشیم (متاسفانه خبری از سایه Jade وجود ندارد) و یک سنسور دما مرموز را نشان داد.

پس از افشای اطلاعات، گوگل فاش کرد که Pixel 8 Pro در ۴ اکتبر با پیکسل واچ ۲ جدید عرضه خواهد شد و البته استاندارد پیکسل ۸. همه چیز خیلی خوب است، گوگل، اما ما بعد از آن به شما توجه درستی خواهیم کرد رویداد اپل در ۱۲ سپتامبر

۶٫ IFA 2023 لیست علاقه مندی ابزارهای بسیار طولانی را به ما داد

یک اسپیکر jBL و یک ماشین لباسشویی سامسونگ با نشان IFA 2023

(اعتبار تصویر: آینده)

IFA یکی از بزرگترین نمایشگاه های فناوری جهان است و امسال ما را ناامید نکرد. داشتیم واکس های رباتیک هوشمندتر، تلویزیون هایی با ابعاد مسخره، ساعت های هوشمند با ظاهری هوشمندتررا آینده بلندگوهای تلویزیونو… ماساژورهای چشم.

آخرین مورد به همان اندازه که به نظر می رسد عجیب است، اما ناخوشایند نیست! طبیعتاً، عرضه‌های فناوری سنتی تری نیز وجود داشت، از جمله هدفون Honor Magic V2 و هدفون Shure Aonic 50 Gen 2 (که هر دو در تصویر بالای این صفحه هستند).

اگر می‌خواهید فهرست کامل مورد علاقه‌های ما را ببینید، ما نیز فهرست خود را جمع‌آوری کردیم ۱۳ محصول مورد علاقه که در جوایز بهترین IFA 2023 دیدیم.

۵٫ هفته سینمای خانگی، شخصیت AV درونی ما را ارتقا داد

مردم در یک سینمای خانگی لوکس می نشینند

(اعتبار تصویر: AWE)

نمایشگاه CEDIA 2023، که این آخر هفته به پایان می رسد، بزرگترین نمایشگاه تجاری در آمریکای شمالی برای صنعت نصب سفارشی است. بهترین بخش اکسپو – حداقل به نظر ما – دموهای سینمای خانگی پیشرفته است که آخرین پیشرفت‌ها در پروژکتور، ویدئو دیوار و فناوری صوتی فراگیر را به نمایش می‌گذارد.

برای هفته منتهی به CEDIA Expo 2023، مجموعه‌ای از موارد را پست کردیم ویژگی های مرتبط با سینمای خانگی، از جمله راهنماهای نحوه کار، بهترین لیست ها، و بررسی انحصاری Money No Object از سرور رسانه ای سطح بالا. امیدواریم از خواندن آنها به همان اندازه لذت ببرید که ما آنها را کنار هم قرار دادیم، زیرا برای ما هر هفته هفته نمایش خانگی است.

۴٫ تریلر Pain Hustlers ما را در هیاهوی جنایی هیجان انگیز قرار داد

فیلم های جدید نتفلیکس این روزها با دنیا یک دوجین سکه هستند بهترین سرویس پخش به طور مداوم کتابخانه فیلم خود را از فیلم های اصلی و محتوای مجاز به روز می کند.

با این حال، تعداد کمی به اندازه دراماتیک هیجان انگیز و به طور انفجاری هیجان انگیز به نظر می رسند مزاحم دردکه می رسد نتفلیکس در ۲۷ اکتبر. اولین تریلر فیلم جنایی هیجان انگیز آینده اوایل این هفته (۵ سپتامبر) منتشر شد و به نظر ما، Pain Hustlers به ​​نظر می رسد که مبتنی بر پزشکی است گرگ وال استریت.

اگر این برای تکان دادن زبان کافی نباشد، شاید سه بازیگر اصلی آن کافی باشد. مارول دانش آموخته کریس ایوانز، یک مکان آرامامیلی بلانت، و دست نیافتنی هااندی گارسیا همگی بخشی از یکی از بالقوه های سال ۲۰۲۳ هستند بهترین فیلم های نتفلیکس.

۳٫ GoPro Hero 12 Black را راه‌اندازی کرد، سپس یک دوربین اکشن هیجان‌انگیزتر را به نمایش گذاشت

دوربین‌های اکشن GoPro Max و Hero 12 Black در پس‌زمینه آبی

(اعتبار تصویر: GoPro)

این هفته، GoPro Hero 12 Black فرود آمد با پنج ارتقاء متمرکز – از جمله صدای دو کاناله و GP-Log برای درجه بندی رنگ. اما این یکی از کوچک‌ترین به‌روزرسانی‌هایی است که برای دوربین اکشن پرچم‌دار GoPro دیده‌ایم، به این معنی که توجه ما بلافاصله به اظهار نظر شرکت مبنی بر اینکه جانشین GoPro Max (دوربین ۳۶۰ درجه آن) نیز در دست ساخت است، جلب شد. . .

در کتاب ما، بهترین دوربین های ۳۶۰ – به ویژه Insta360 X3 – سرگرم‌کننده‌ترین دوربین‌هایی هستند که می‌توانید در حال حاضر بخرید، به لطف توانایی آن‌ها در ساخت مجدد فیلم‌ها پس از عکس‌برداری و ایجاد انواع جلوه‌های خلاقانه. GoPro Max یکی از پیشگامان اولیه این ژانر بود، اما اکنون تقریباً چهار ساله شده است – بنابراین ما بسیار مشتاق بودیم که ببینیم GoPro در تمام این مدت روی چه چیزی کار کرده است.

توسعه از گوپرو مکس ۲ ممکن است توضیح دهد که چرا Hero 12 Black بسیار ضعیف بود – و امیدواریم که برای دیدن آن یک سال دیگر منتظر نمانیم.

۲٫ Sonos Move 2 دو ارتقای بزرگ را با قیمت بالاتر ارائه کرد

Sonos Move 2 در Olive روی یک عرشه چوبی زیر نور خورشید

(اعتبار تصویر: Sonos)

Sonos به‌روزرسانی اولین اسپیکر قابل حمل خود را اعلام کرده است – و مانند نسل قبلی خود، ایده “قابل حمل” را پیش می‌برد.

Sonos Move 2 هنوز یک دستگاه سنگین ۳ کیلوگرمی است، اما Sonos صدا را ارتقا داده است تا چیزی نزدیک به استریو از یک واحد ایجاد کند و عمر باتری را بیش از دو برابر کرده و به ۲۴ ساعت رسانده است.

Sonos قیمت آن را افزایش داد – آیا ارزش آن را دارد؟ خوب، اینجا تمام اطلاعات در مورد آن است Sonos Move 2; شما باید قاضی کیف پول خود باشید.

  • بیشتر بخوانید: Sonos Move 2 صدای بهتر و دوبرابر عمر باتری را به ارمغان می آورد، اما قیمت بالاتری دارد

۱٫ شایعات آیفون ۱۵ زیاد شد – و دوربین ها ستاره خواهند بود

پشت و جلوی آیفون 14 پرو در پس زمینه خاکستری

(اعتبار تصویر: اپل)

اپل بزرگ است آیفون ۱۵ رویداد در ۱۲ سپتامبر آغاز می شود، یعنی این هفته شاهد سیل سنتی شایعات برای همه چیز از سری جدید Pro است. دکمه اکشن به احتمال افزایش قیمت – اما امیدوار کننده ترین حدس و گمان در مورد دوربین های جدید گوشی ها است.

گزارشی از TrendForce ادعا کرد که ارتقاء دوربین آیفون ۱۵ “ستاره نمایش” خواهد بود در رویداد سپتامبر اپل. چرا؟ خب، انتظار می‌رود آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس دارای سنسور جدید سونی با دامنه دینامیکی بهبودیافته باشند، در حالی که آیفون ۱۵ پرو مکس برای دریافت بزرگنمایی پریسکوپ که مدت ها انتظارش را می کشید توصیه شده است.

ما هنوز دقیقاً مطمئن نیستیم که این بزرگنمایی چقدر طول خواهد کشید، با گزارش‌هایی که از ۵x-6x تا زوم اپتیکال ۱۰x متفاوت است. اما آنچه تضمین شده است این است که اپل احتمالاً برخی از نرم افزارهای عکاسی را نیز شگفت زده خواهد کرد. اگر قبلاً آن را به برنامه تقویم خود اضافه نکرده اید، اینجاست نحوه تماشای آنلاین رویداد اپل.


منبع: https://www.techradar.com/tech/icymi-the-7-biggest-tech-stories-of-the-week-from-the-sonos-move-2-to-gopro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *