ICYMI: 7 داستان بزرگ فناوری هفته، از Spotify Wrapped تا بهترین برنامه های ۲۰۲۳

اگر به‌طور قابل‌توجهی از اخبار فناوری پس از بیرون آمدن از دیوانه‌وار عقب مانده‌اید فروش سایبری دوشنبهنگران نباشید – ما اینجا هستیم تا همه چیزهایی را که در طول این هفت روز از دست داده اید، به شما پاسخ دهیم. و با کمال تعجب، چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد.

در حالی که نزدیک به پایان سال ۲۰۲۳ سر و صدا می کنیم، جمع بندی های پایان سال اجتناب ناپذیری وجود دارد که برخی از آنها راه های بسیار مفیدی برای کشف سرگرمی های تازه به موقع برای تعطیلات هستند. این هفته دیدیم Spotify پیچیده شده است، پخش مجدد موزیک اپلو خلاصه YouTube 2023 همه زمین برای برانگیختن بحث بین طرفداران موسیقی.

اپل و گوگل همچنین برنامه های مورد علاقه خود را در سال ۲۰۲۳ معرفی کردند، که هر دو جمع بندی بسیار مفیدی هستند، چه در iOS یا اندروید باشید. اما این هفته فقط مربوط به جوایز نبود – IKEA چند سنسور خانه هوشمند جدید را معرفی کرد، Google Drive دیوانه‌وار سعی کرد یک مشکل جدی ذخیره‌سازی را برطرف کند و تسلا Cybertruck در نهایت با قیمت کمی بالاتر از حد انتظار وارد شهر شد.

برای خلاصه‌ای پنج دقیقه‌ای از همه موارد بالا و موارد دیگر، خلاصه ICYMI ما را برای هفته گذشته بررسی کنید – با آن خوراکی‌های شگفت‌انگیز خانه هوشمند IKEA شروع کنید…

۷٫ سنسورهای هوشمند IKEA برای جلوگیری از بلایای داخلی فرود آمدند

ICYMI: 7 داستان بزرگ فناوری هفته، از Spotify Wrapped تا بهترین برنامه های ۲۰۲۳

(اعتبار تصویر: IKEA)

IKEA ممکن است کابوس‌های مبل تخت را به یاد بیاورد، اما این هفته غول لوازم خانگی قول داد با سه سنسور خانه هوشمند ارزان و شاد خود در مورد سایر بلایای خانگی به ما هشدار دهد.

Parasoll، Vallhorn و، er، Badring (بدون تخلف، زنگ درهای زنگ) همگی برای تشخیص حرکت طراحی شده اند و حتی می توانند متوجه مشکلاتی مانند نشت آب شوند. بنابراین چه نگران سارقان یا ترکیدگی لوله‌ها باشید، حسگرها می‌توانند سرمایه‌گذاری عاقلانه‌ای باشند که در سال ۲۰۲۴ به فروش می‌رسند.

۶٫ Apple Vision Pro به ما نگاهی به دنیای مجازی خود انداخت

نمایی از کوه های یوسمیتی در برف در اپل ویژن پرو

(اعتبار تصویر: @M1Astra)

را اپل ویژن پرو هنوز یک معمای کامل است، اما هدست «محاسبات فضایی» به آرامی اسرار خود را فاش می‌کند که مدت‌ها منتظر عرضه کامل آن در سال ۲۰۲۴ است. این هفته، یک ویدیوی کوتاه نشان داد که سرگردانی در یکی از آن‌ها چگونه خواهد بود “محیط های” مجازی

«محیط» یوسمیتی که کمی شبیه به یک محافظ صفحه‌نمایش مجازی و فراگیر به نظر می‌رسد، مکانی بسیار آرام برای انجام کارهایتان به نظر می‌رسد، زیرا شما در میان برف‌ها، کوه‌ها و (امیدواریم) هیچ خرس احاطه شده‌اید.

۵٫ بوش از Prime Video به یک سری اسپین آف جدید اشاره کرد

بوش را آنلاین تماشا کنید

(اعتبار تصویر: آمازون)

این هفته داستان‌های استریمینگ بزرگ زیادی وجود داشته است – و به لطف CCXP که این آخر هفته در برزیل برگزار می‌شود، احتمالاً داستان‌های بیشتری نیز در راه است. خانه اژدها اخبار فصل ۲، طرفداران وستروس). اگرچه تعداد کمی به اندازه آن مکاشفه بزرگ بوده اند پرایم ویدیو در حال گسترش آن است بوش دنیای تلویزیون با یک پروژه اسپین آف دیگر.

خوب، ما می گوییم “دیگری” – تا کنون فقط یکی داشته است. با این حال، با توجه به بوش نقطه ای روی ما ندارد بهترین نمایش های Prime Video لیست، به وضوح در میان کسانی که مشترک آن هستند به اندازه کافی محبوب است آمازونسرویس پخش اصلی برای تضمین داستان های ناگفته بیشتر. شاید باید خطای فاحش خود را اصلاح کنیم و جایی برای آن پیدا کنیم بوش و پروژه های جانبی آن در راهنمای مذکور.

۴٫ گوگل درایو به صخره ها برخورد کرد – سپس یک لیفت صورت گرفت

GDrive

(اعتبار تصویر: گوگل)

اگر گوگل درایو شما به زودی متفاوت به نظر می رسد، نگران نباشید – گوگل در حال ارائه یک صفحه اصلی بازطراحی شده برای سرویس ذخیره سازی ابری خود است که این هفته نیز با مشکلی مواجه شد منجر به از بین رفتن فایل ها برای برخی از کاربران شد.

در خبر بهتر، این طراحی مجدد از هوش مصنوعی برای ارائه فیلترها و توصیه‌های مفید بر اساس فعالیت Drive شما استفاده می‌کند. صفحه فرود «صفحه اصلی» جدید به زودی در دسترس برخی از کاربران قرار خواهد گرفت و برای اوایل ژانویه ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

نگران نباشید اگر صفحه اصلی «درایو من» فعلی را دوست دارید. می توانید به راحتی آن را عوض کنید. علاوه بر این، صاحبان آیفون و آی‌پد بالاخره یک ویژگی مفید Drive را دریافت می‌کنند که کاربران اندروید برای سال‌ها از آن برخوردار بوده‌اند: اسکنر اسناد، که می‌تواند عکس‌ها را از دوربین دستگاه شما به فایل‌های PDF به سبک اسکن تبدیل کند. نسخه اندروید این ویژگی اخیراً تغییر کرده است و اکنون کاربران iOS نیز می توانند از آن لذت ببرند.

۳٫ تسلا Cybertruck سرانجام آزاد شد – با استقبالی متفاوت

تسلا سایبرتراک

(اعتبار تصویر: تسلا)

بحث‌برانگیزترین خودروی الکتریکی تسلا تا کنون سرانجام در این هفته در جهان معرفی شد و اولین مشتریان آن را با Cybertruck گوه‌شکل ترک کردند. البته ما سال‌ها در مورد پیکاپ برقی می‌دانیم: این پیکاپ در سال ۲۰۱۹ اعلام شد – و پیش‌سفارش‌ها پذیرفته شد. من در مورد آن تا به حال نمی دانم.

بنابراین، ایلان ماسک چه چیزی را در این نمایشگاه فاش کرد رویداد تحویل Cybertruck? خوب، این گران خواهد بود، با ارزان‌ترین مدل با قیمت ۶۰۹۹۰ دلار (حدود ۴۸۲۰۰ پوند / ۹۲۱۶۰ دلار استرالیا) و گران‌ترین مدل آن ۹۹۹۰۰ دلار (حدود ۷۹۰۰۰ پوند / ۱۵۰۹۱۵ دلار استرالیا) شما را عقب می‌اندازد. آخ!

ما همچنین متوجه شدیم که برد نسبتاً متوسطی بین ۲۵۰ تا ۳۴۰ مایل خواهد داشت، اما همچنین یک بسته باتری با افزایش برد اختیاری برای مدل‌های خاص وجود خواهد داشت که می‌تواند حدود ۱۳۰ مایل را اضافه کند. و البته ما یاد گرفتیم که سریع است. پسندیدن واقعا سریع. به طور دقیق، سرعت ۰-۶۰ مایل در ساعت در ۲٫۶ ثانیه، در مورد مدل با مشخصات بالا. فقط زمان نشان می دهد که آیا این یک موفقیت در سبک مدل ۳ خواهد بود، اما مطمئناً در حال حاضر تأثیر گذاشته است.

۲٫ اپل و گوگل بهترین اپلیکیشن های سال ۲۰۲۳ را معرفی کردند

لوگوی App Store روی پس‌زمینه آبی

(اعتبار تصویر: اپل)

همه ما برنامه‌های مورد علاقه خود را داریم، اما بیشتر ما در مورد نصب بعدی مشکل داریم. انتخاب های بی شماری در هر دسته وجود دارد. به همین دلیل است که این زمان از سال برای همه ما صاحبان گوشی های هوشمند بسیار خوب است (به عبارت دیگر، هر کس) زیرا ما بهترین لیست برنامه ها را از اپل و گوگل دریافت می کنیم که بهترین برنامه ها را در پلتفرم های مربوطه خود در طیف گسترده ای از دسته ها به ما ارائه می دهند.

لیست اندروید گوگل ترکیبی از قدیمی و جدید بود. این شامل Spotify و Bumble بود اما در ChatGPT 2023 AI رایگان نیز جای داشت (این نوع هوش در جیب شما بسیار جالب است).

اپل در فهرست خود، هوش مصنوعی را به عنوان یک گرایش اصلی اپلیکیشن معرفی کرد، اما به یک اپلیکیشن فقط هوش مصنوعی جایزه نداد. با این حال، لیست برنامه های عالی که شامل بازی هایی مانند Hello Kitty: Island Adventureو Pret-a-Make-Up مطمئناً دارای ویژگی هایی هستند که حداقل دارای هوش مصنوعی هستند. اپل همچنین یک دسته بندی Cultural Impact اضافه کرده است که یک مورد علاقه بزرگ TechRadar را برجسته می کند: Too Good To Go، که به شما کمک می کند مکانی برای رستوران، سوپرمارکت و غذای نانوایی اضافی پیدا کنید.

۱٫ Spotify Wrapped 2023 بحث ها و جنجال های موسیقی را برانگیخت

تلفن و رایانه رومیزی که کارت و بنر Spotify Wrapped 2023 را نشان می دهد

(اعتبار تصویر: Spotify)

این تنها از سال ۲۰۱۶ در دسترس بوده است، اما Spotify Wrapped قبلاً راه خود را به قلب طرفداران موسیقی در سراسر جهان تبدیل کرده است تا به نوعی مراسم دیجیتالی تبدیل شود. به Glastonbury بروید، Graceland را ببینید، Wrapped خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

قسط امسال با سر و صدای زیاد، اما با چند سکسه، چهارشنبه رسید. مشکل اولیه این بود که همه نمی توانستند آن را پیدا کنند. برخی از افراد باید برنامه Spotify خود را به آخرین نسخه به روز کنند، برخی دیگر دریافتند که حتی در آن زمان نیز نمایش داده نمی شود مگر اینکه آن را جستجو کنند. ما همچنین چند گزارش (از داخل دفتر TechRadar) شنیدیم مبنی بر اینکه مردم آهنگ‌هایی را در فهرست پربازدیدترین‌ها می‌بینند که در واقع آنها را فهرست نکرده‌اند – اگرچه ما گمان می‌کنیم که این ممکن است تنها راه آنها برای توجیه این واقعیت باشد که آنها در سال ۲۰۲۳، ۱۲۷ بار به یک حماسه ۱۲ دقیقه ای ساکسیفون جاز گوش دادم.

به هر حال، نکته مهم این است که مردم را وادار به صحبت کردن و گوش دادن به موسیقی کرد – که هرگز در کتاب ما چیز بدی نیست. خوب، مگر اینکه شامل ۱۲ دقیقه حماسه ساکسیفون جاز باشد.


منبع: https://www.techradar.com/tech/icymi-the-weeks-7-biggest-tech-stories-from-spotify-wrapped-to-the-best-apps-of-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *