IKEA با اولین نوار نور LED مقرون به صرفه خود در حال مقابله با Philips Hue است

IKEA به تازگی یک RGB هوشمند جدید ارائه کرده است نوار نور LED در هلند، و به نظر می رسد جایگزینی بسیار مقرون به صرفه برای شرکت هایی مانند Philips Hue و TP-Link است که امیدواریم در سطح جهانی به فروش برسد.

توییکرها (یک سایت هلندی) در مورد پرتاب گزارش داد (همانطور که توسط آستانه) از Ormanäs، یک نوار LED که رنگ های RGB یا سفید را ارائه می دهد. قابل تنظیم است، اما به نظر می رسد که LED ها به صورت جداگانه قابل آدرس دهی نیستند، به این معنی که نمی توانید ترکیب و مطابقت داشته باشید – نوار همه یک رنگ است.

کنترل چراغ ها را می توان از طریق کنترل از راه دور Styrbar IKEA (که می تواند تمام چراغ های هوشمند شما را کنترل کند) یا برنامه Home Smart خود خرده فروش تسهیل می شود. یا می توان آن را (از طریق Zigbee) به آن متصل کرد مرکز هوشمند مستقیم IKEA (که پشتیبانی برای آمازون الکساApple HomeKit و Google Home، همه چیز شما را به ارمغان می آورد دستگاه های خانه هوشمند با یکدیگر).

Ormanäs 4 متر طول (۱۳ فوت) دارد و طبق معمول با این نوارهای LED، می توانید آن را به طول مورد نیاز (بین چراغ ها در هر قسمتی که می خواهید کاهش دهید).

یکی از جاذبه های کلیدی اینجا قیمت ۳۰ یورو (حدود ۳۲ دلار / ۲۶ پوند / ۵۰ دلار استرالیا) است، اما در حال حاضر، Ormanäs فقط در هلند به فروش می رسد (و فقط پس از آن به صورت محدود). با این حال، امیدواریم زودتر از مدت‌ها انتظار عرضه در ایالات متحده و جاهای دیگر را داشته باشیم، زیرا عرضه اولیه محصولات ایکیا در هلند (جایی که دفتر مرکزی آن در حال حاضر قرار دارد) غیرعادی نیست.


تجزیه و تحلیل: یک نوار نوری جدید امیدوارکننده

IKEA با اولین نوار نور LED مقرون به صرفه خود در حال مقابله با Philips Hue است

(اعتبار تصویر: IKEA)

لازم به ذکر است که Ormanäs حتی در بسیاری از فروشگاه‌ها در هلند در دسترس نیست (و هنوز به‌طور آنلاین عرضه نشده است)، بنابراین ممکن است کمی طول بکشد تا در کشورهای دیگر عرضه شود.

با این حال، با توجه به قیمت، می تواند یک محصول محبوب باشد، زیرا به نظر می رسد یک راه حل ارزان اما موثر است که می توانید برای یک تجربه کاملاً یکپارچه به سیستم خانه هوشمند خود متصل شوید (برخلاف LED معمولی “گنگ” مستقل نواری که ممکن است برای مثال به عنوان نور پس‌زمینه، پشت تلویزیون خود را بچرخانید).

در مورد ایرادات احتمالی، LED ها کمی در قسمت های با فاصله زیاد به نظر می رسند، اما تشخیص دقیق مقدار از تصاویر ارائه شده دشوار است (و به هر حال جلوه کلی به اندازه کافی خوب به نظر می رسد).

وقتی شما قیمت گذاری را با آن مقایسه می کنید، ممکن است مردم خیلی نگران هیچ چیز کوچک بالقوه ای نباشند Philips Hue Lightstripالبته…

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/home/smart-home/ikea-is-taking-on-philips-hue-with-its-first-affordable-led-light-strip

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *