Immortals of Aveum برای دریافت نسل فریم کنسول HDR و FSR 3 تنظیم شده است

Immortals of Aveum استودیوی Ascendant در حال حاضر از زندگی جدیدی به عنوان یک بازی «رایگان» در پلی استیشن پلاس لذت می برد – و به زودی دو ارتقای بزرگ در راه است. اولین – پچ ۱٫۰٫۶٫۳ – پشتیبانی از محدوده دینامیکی بالا را اضافه می کند و باید از امروز برای همه نسخه های کنسولی بازی عرضه شود. شاید هیجان انگیزتر نسخه ۱٫۰٫۶٫۴ آینده باشد که نسل فریم FSR 3 AMD را برای اولین بار به کنسول ها می آورد و نرخ فریم را از طریق فریم های درج شده و درون یابی شده افزایش می دهد.

هنگامی که نسخه های کنسول ارتقاء FSR 3 خود را دریافت می کنند، نسخه PC نیز برای پشتیبانی از آخرین نسخه از فناوری تولید فریم AMD به روز می شود. Ascendant با شریک توسعه Enduring Games همکاری می کند تا این ویژگی مورد انتظار را به کنسول ها بیاورد و ما مشتاقیم که ببینیم پیاده سازی چقدر خوب خواهد بود.

PR اطلاعات زیادی در مورد چگونگی تغییر یا بهبود Immortals of Aveum در نسل فریم در کنسول‌ها ارائه نمی‌کند و تنها می‌گوید که «Patch 1.0.6.4 همچنین پشتیبانی از FSR 3 را برای نمایشگرها و تلویزیون‌های با نرخ نوسازی متغیر (VRR) در رایانه‌های شخصی و نیز گسترش می‌دهد. کنسول‌ها، که سرعت فریم را بهبود می‌بخشد و وقوع لرزش یا پارگی صفحه را کاهش می‌دهد.”

پیاده‌سازی موجود FSR 3 در رایانه شخصی از VRR پشتیبانی نمی‌کند و مشکلات زیادی در تنظیم فریم در حال بارگذاری دارد – مشکلاتی که AMD در به‌روزرسانی‌های اخیر FSR 3 به آن پرداخته است. لازم به ذکر است که در حالی که FSR 3 یک اصطلاح فراگیر برای آخرین فناوری ارتقاء مقیاس AMD است، توسعه دهندگان نیازی به پیاده سازی تولید فریم ندارند. با این حال، Ascendant به ما اطمینان می دهد که نسل فریم برای ساخت کنسول ها در نظر گرفته شده است.

بر اساس تجربیات ما با Immortals of Aveum – و در واقع آزمایش‌های خودمان بر روی سخت‌افزار معادل کنسول با استفاده از نسخه رایانه‌های شخصی موجود – حدس ما این است که استودیو Ascendant و Enduring Games بر روی تجربه موجود با هدف قرار دادن ۶۰ فریم در ثانیه و افزایش نرخ فریم ایجاد می‌کنند. برای پشتیبانی از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز علاوه بر این، VRR روی کنسول‌ها حتی در صورت وجود نوسانات نرخ فریم زیر ۱۲۰ فریم در ثانیه، تجربه یکنواخت‌تر و سازگارتر را فراهم می‌کند. با توجه به مطالب روابط عمومی که توسط توسعه دهنده با ما به اشتراک گذاشته شده است، انتظار ارتقای ۱٫۰٫۶٫۴ با پشتیبانی از FSR 3 را “فقط در چند هفته کوتاه” داشته باشید. پشتیبانی HDR برای رایانه شخصی “در یک به روز رسانی آینده” است.

در Digital Foundry، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در اسرع وقت اطلاعات بیشتری درباره اولین کنسول FSR 3 به شما ارائه دهیم.


منبع: https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2024-immortals-of-aveum-set-to-receive-hdr-and-fsr-3-console-frame-generation?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *