India’s Hi-Res Future: Vedanta به نظر می رسد با Innolux تایوان شریک شود و نمایشگرهایی در هند بسازد.

در تلاشی بزرگ برای ابتکار PM Modi’s Make in India، گروه Vedanta در حال حاضر در حال مذاکره با Innolux Corporation، تولید کننده پیشرو LCD TFT مستقر در تایوان، با هدف ایجاد یک کارخانه ساخت نمایشگر پیشرفته در هند است. . .

مدیران بلندپایه هر دو شرکت اخیراً با راجیو چاندراسخار، وزیر دولت در امور الکترونیک و فناوری اطلاعات جلسه ای برگزار کردند.

در این نشست که در دفتر وزیر برگزار شد، چهره های کلیدی ودانتا و اینولوکس حضور داشتند. YJ Chen، مدیر عامل Vedanta Displays Ltd. سونیل دوگال، رئیس استراتژی و سیاست؛ جیمز یانگ، رئیس جمهور؛ و Jyh Chau Wang، مدیر Innolux، حضور داشتند.

همانطور که وزیر در پستی در شبکه های اجتماعی اعلام کرد، در طول این دیدار، آنها در مورد چشم انداز و اهداف هند در تولید نمایشگر داخلی، همه با هدف دستیابی به خوداتکایی در تولید لوازم الکترونیکی گفتگو کردند.

طبق گزارش PTI، سخنگوی شرکت نیمه هادی و نمایشگر ودانتا تأیید کرده است که این بحث ها برای ایجاد یک مرکز ساخت نمایشگر در حال انجام است.

این سخنگوی بر تعهد ودانتا به حمایت از چشم‌انداز دولت در مورد هند متکی به خود و تلاش‌های اختصاصی آن‌ها برای ایجاد یک صفحه نمایش برای تسهیل خودکفایی در تولید لوازم الکترونیکی با فناوری پیشرفته تأکید کرد.

این اقدام Vedanta با اعلامیه های قبلی آنها در مورد برنامه ریزی برای راه اندازی تراشه های الکترونیکی و تاسیسات تولید نمایشگر در هند مطابقت دارد.

علاوه بر این، این شرکت وارد یک سرمایه گذاری مشترک با فاکسکان، یک تولید کننده برجسته لوازم الکترونیکی تایوانی شده است که قبلاً قصد سرمایه گذاری ۱۹٫۵ میلیارد دلاری را برای ایجاد کارخانه ساخت ویفر نیمه هادی در این کشور نشان داده بود.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/indias-hi-res-future-vedanta-looks-to-partner-with-taiwans-innolux-make-displays-in-india-13369002.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *