Intellivision توان ساخت کنسول Amico را که مدت هاست با تاخیر مواجه شده است را ندارد

Intellivision’s با تاخیر طولانی سیستم بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل Amico به این زودی‌ها وارد بازار نمی‌شود. این شرکت می گوید پول کافی برای ساخت کنسول ندارد در حجم هوشمندسازی آمیکو در سال ۲۰۱۸ رونمایی کردگفت که دو سال بعد وارد خواهد شد و میلیون‌ها دلار از افرادی که ۱۰۰ دلار سپرده (قابل استرداد) گذاشتند جمع‌آوری کرد.

از آن زمان، Intellivision با آن مواجه شده است فاجعه بعد از فاجعه و هنوز هیچ نشانه ای از زمان عرضه آمیکو وجود ندارد. با این حال، برای ساختن کنسول در نهایت، این شرکت به پول نیاز دارد.

Intellivision جدیدترین طرح خود را برای کمک به جمع آوری سرمایه فاش کرد اوایل امسال، برنامه ای که گفته می شود تجربه Amico را در دستگاه های Android و iOS تجربه می کند. اپلیکیشن آمیکو هوم در این هفته در اندروید به صورت بتا عرضه شد و دست کم عجیب است.

برای استفاده از Amico Home، احتمالاً به حداقل دو گوشی یا تبلت اندرویدی یا یکی از هر کدام نیاز دارید. یکی بازی را نمایش می دهد و شما از دیگری به عنوان کنترلر استفاده می کنید (به طور متناوب، می توانید از “کنترل کننده واقعی آمیکو” استفاده کنید). اگر می‌توانید اولی را از طریق HDMI به تلویزیون خود متصل کنید، می‌توانید بازی‌ها را روی یک صفحه نمایش بزرگ اجرا کنید.

در حال حاضر تنها دو بازی در Amico Home موجود است. فرماندهی موشک از سال ۱۹۸۰ و Astrosmash از سال ۱۹۸۱٫ هر دو عنوان اصلی Intellivision هستند. علی‌رغم اینکه این بازی‌ها چقدر قدیمی هستند و Amico Home در نسخه بتا است، Intellivision به نوعی فکر می‌کند که پرداخت ۱۵ دلار برای آن‌ها خوب است در حالی که برنامه را «روشی مقرون‌به‌صرفه برای لذت بردن از سرگرمی‌های بازی‌های خانوادگی» می‌خواند.

کسانی که کنسول را پیش‌سفارش کرده‌اند، می‌توانند کدهای دانلود Amico Home را برای برخی بازی‌ها دریافت کنند، اما این دقیقاً به نتیجه نهایی Intellivision کمک نمی‌کند. بعید به نظر می رسد که آمیکو هوم حتی به درآمد کافی برای Intellivision برای تحقق آمیکو نزدیک شود. شهر من آمیکو هوم را امتحان کرد و نام آن را “یک تکه تلخ” گذاشت. با این حال، Intellivision امیدوار است که این برنامه حداقل به اندازه کافی موفق باشد تا بتواند سرمایه گذاری برای کنسول را تضمین کند.

Intellivision گفت: “توانایی ما برای شروع تولید کنسول های Amico در حجم، مستلزم تضمین سرمایه گذاری اضافی است.” در بیانیه ای گفت. “انتشار Amico Home ما را در موقعیت بهتری برای جذب چنین سرمایه گذاری یا در نهایت تامین بودجه ساخت از درآمد حاصل از فروش بازی Amico Home قرار می دهد. ما همچنان به پیشبرد Intellivision، گام به گام، تا زمانی که بتوانیم چشم انداز کامل را ارائه دهیم، متعهد هستیم. آمیکو، از جمله کنسول‌ها.”

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/intellivision-cant-afford-to-make-its-long-delayed-amico-retro-console-160952928.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/intellivision-cant-afford-to-make-its-long-delayed-amico-retro-console-160952928.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *