Intuit سازنده TurboTax با ممنوعیت FTC برای تبلیغات خدمات «رایگان» مواجه است

Intuit بار دیگر با پیامدهای تبلیغات گمراه‌کننده که ادعا می‌کند خدمات «رایگان» ارائه می‌کند، مواجه است. کمیسیون تجارت فدرال (FTC) است ممنوعیت سازنده TurboTax از ادعای رایگان بودن خدمات زمانی که اکثر مشتریان در نهایت مجبور به پرداخت هستند. “ما متوجه شدیم که تبلیغات Intuit در چهره آنها، صریحا یا به طور ضمنی قوی، این پیام را به مصرف کنندگان منطقی منتقل می کند که می توانند مالیات خود را به صورت رایگان در TurboTax ثبت کنند.” FTC به این نتیجه رسید. “ادعاهای پاسخ دهنده مبنی بر تشکیل پرونده رایگان برای تقریباً دو سوم مالیات دهندگان ایالات متحده، که واجد شرایط اظهارنامه مالیاتی ساده Intuit نیستند و بنابراین واجد شرایط ارائه رایگان در TurboTax نیستند، نادرست است.”

FTC همچنین تأکید کرد که شرکت‌ها نمی‌توانند محصولی را به‌عنوان «رایگان، رایگان، رایگان» توصیف کنند، در حالی که اکثر مردم «هزینه، کارمزد، کارمزد» دارند – هشداری که فقط منتظر تبدیل شدن به یک صدای ترسناک است. نهاد نظارتی اعلام کرد که Intuit باید به وضوح درصد مشتریانی را که واجد شرایط دریافت خدمات رایگان هستند، اعلام کند. در همین حال، Intuit به این تصمیم اعتراض می کند و می گوید: “ما معتقدیم که وقتی موضوع در نهایت به یک نهاد بی طرف بازگردد، ما پیروز خواهیم شد.”

شهود این بار برای تخلفاتش هزینه ای پرداخت نمی شود. با این حال، ممنوعیت FTC تقریبا دو سال بعد انجام می شود Intuit به تسویه حساب ۱۴۱ میلیون دلاری رسید با تمام ۵۰ ایالت و ناحیه کلمبیا. این شرکت مجبور شد تقریباً ۴٫۴ میلیون مشتری را “به دلیل فریب میلیون ها آمریکایی کم درآمد برای پرداخت خدمات مالیاتی که باید رایگان می بود” بازپرداخت کند. لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک اعلام کرد به هنگام.

مشخص شد که Intuit مشتریان را طعمه و سوئیچ کرده است، آنها را با وعده آماده سازی مالیاتی رایگان جذب کرده و سپس زمانی که زمان تشکیل پرونده فرا می رسد، از آنها هزینه می گیرد. همچنین صفحه بایگانی رایگان IRS خود را برای یک فصل مالیاتی از نتایج موتورهای جستجو پنهان کرد (و در سال ۲۰۲۱ از Free File Alliance خارج شد). شهود به هیچ اشتباهی اعتراف نکرد و در الف اظهار پشیمانی نکرد بیانیه در مورد مصیبت.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/turbotax-maker-intuit-faces-ftc-ban-on-advertising-free-services-104033493.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/turbotax-maker-intuit-faces-ftc-ban-on-advertising-free-services-104033493.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *