iOS 17.2 به تازگی وارد شده است. در اینجا چیزهای جدیدی در آپدیت بزرگ آیفون وجود دارد

iOS 17.2 به تازگی وارد شده است.  در اینجا چیزهای جدیدی در آپدیت بزرگ آیفون وجود دارد
گرایش های دیجیتال

پس از دو نسخه بتا، اپل به تازگی منتشر کرده است iOS 17.2 برای عموم مردم. این به‌روزرسانی نسبتاً بزرگ است، زیرا در نهایت نسخه بومی اپل را ارائه می‌کند برنامه مجله، که در عرضه اولیه iOS 17 در اوایل سال جاری وجود نداشت. علاوه بر این، تغییرات بزرگ بیشتری برای Apple Music و جاهای دیگر وجود دارد.

بزرگترین ویژگی آپدیت iOS 17.2 اپلیکیشن جدید Journal است. این برنامه بومی به کاربران امکان می‌دهد پست‌های مربوط به روز خود را ضبط کنند، با قابلیت افزودن عکس‌ها و فیلم‌ها، کلیپ‌های صوتی و حتی داده‌های موقعیت مکانی، که کاربر می‌تواند همه آن‌ها را در زمانی در آینده بازتاب دهد. این یک گام عالی دیگر برای کمک به سلامت روان است، شبیه به حالات موجود در Apple Health.

درخواست برنامه Apple Journal پراخار خانا / گرایش های دیجیتال

برای کسانی که یک آیفون ۱۵ پرو، iOS 17.2 ضبط ویدیوی فضایی را به ارمغان می آورد. این یعنی آیفون ۱۵ پرو یا آیفون ۱۵ پرو مکس می توان از آن برای ضبط فیلم فضایی استفاده کرد که می توان آن را مشاهده کرد اپل ویژن پرو هدست در سال ۲۰۲۴ عرضه می شود.

همچنین تغییراتی برای شنوندگان Apple Music وجود دارد. یکی از ویژگی های بزرگ، لیست های پخش مشترک است که در آن افراد متعددی می توانند آهنگ های خود را اضافه کنند. برای ایجاد یک لیست پخش مشترک، باید دیگران را با یک پیوند یا کد QR دعوت کنید.

آهنگ‌هایی که مورد علاقه هستند اکنون به فهرست پخش علاقه‌مندی‌های جدید وارد می‌شوند. همچنین یک فیلتر فوکوس جدید برای تاریخچه گوش دادن به موسیقی اپل وجود دارد که تاریخچه گوش دادن را خاموش می کند تا آهنگ هایی که شما یا شخص دیگری با حسابتان پخش می کنید در لیست قرار نگیرند.

Apple Music Discovery Station در آیفون. فیل نینکینسون / روندهای دیجیتال

Messages اکنون یک پاسخ برچسب جدید دارد که می تواند به جای پاسخ ضربه ای استفاده شود. هنگامی که از این مورد استفاده می شود، برچسب یا شکلک انتخاب شده به گوشه یک پیام متصل می شود، شبیه به ضربه بک. اپل همچنین تأیید کلید تماس iMessage را اضافه کرده است که به کاربران امکان می دهد یکدیگر را تأیید کنند تا از کانال ارتباطی امن و خصوصی اطمینان حاصل کنند.

کسانی که از دکمه Action در آیفون ۱۵ پرو استفاده می کنند، اکنون گزینه جدیدی برای نقشه برداری با آن به نام Translate دارند. این برنامه Translate را راه اندازی می کند و باعث می شود ترجمه ها سریعتر از قبل انجام شوند.

تغییرات دیگری در اپلیکیشن Apple TV اعمال شد که تب Movies و TV Shows را از استور حذف کرده است. ویجت‌های آب و هوای جدیدی نیز وجود دارد، از جمله ویجت‌های بسیار مورد نیاز Details و Daily Forecast. همچنین اکنون می توانید یک ویجت ساعت دیجیتال دریافت کنید. برنامه Books دارای یک انیمیشن صفحه‌گردان Fast Fade است، Memojies اکنون شامل بدنه‌ها می‌شود، پشتیبانی Live Activities اکنون در برنامه News وجود دارد، و گزینه متن رنگین‌کمان برای پوسترهای تماس در دسترس است.

هم اکنون می توانید با مراجعه به این آدرس، آپدیت iOS 17.2 را مستقیماً در آیفون خود دانلود کنید تنظیمات > عمومی > به روز رسانی نرم افزار. قبل از به روز رسانی حتما از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

توصیه های سردبیران







برای کسانی که یک آیفون ۱۵ پرو، iOS 17.2 ضبط ویدیوی فضایی را به ارمغان می آورد. این یعنی آیفون ۱۵ پرو یا آیفون ۱۵ پرو مکس می توان از آن برای ضبط فیلم فضایی استفاده کرد که می توان آن را مشاهده کرد اپل ویژن پرو هدست در سال ۲۰۲۴ عرضه می شود.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/apple-ios-17-2-iphone-update-released-news/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *