iOS 17.2: نحوه غیرفعال کردن متن پیشگویانه درون خطی آیفون

اپل در iOS 17 متن پیش‌بینی درون خطی را برای آیفون‌ها اضافه کرد، اما راهی برای خاموش کردن آن مستقل از پیشنهادات پیش‌گویانه بالای صفحه‌کلید در نظر نگرفت. در آخرین به روز رسانی iOS 17.2، این تغییر کرده است.

iOS 17.2: نحوه غیرفعال کردن متن پیشگویانه درون خطی آیفون

اپل فناوری یادگیری ماشین خود را در آیفون‌ها بهبود بخشیده است تا iOS را بسیار مفیدتر کند و یکی از ویژگی‌هایی که این فناوری در آن به کار گرفته شده، متن پیش‌بینی درون خطی است.

متن پیشگو دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که می گوید – پیش بینی می کند که بعداً چه چیزی را تایپ می کنید و تکمیل خودکار آن را پیشنهاد می کند. همانطور که تایپ می کنید، متن پیش بینی شده جلوتر از مکان نما ظاهر می شود. اگر دقیقاً آنچه را که قصد تایپ کردن دارید پیش‌بینی کرده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه فاصله ضربه بزنید و iOS آن را برای شما پر می‌کند.

در نسخه‌های قبلی iOS 17، فقط می‌توانستید متن پیش‌بینی‌کننده درون خطی را با غیرفعال کردن متن پیش‌بینی‌کننده عمده‌فروشی غیرفعال کنید – به این معنی که کلمات پیش‌بینی‌شده‌ای را که در بالای صفحه‌کلید هنگام تایپ ظاهر می‌شوند نیز از دست خواهید داد. خوشبختانه، در iOS 17.2 اکنون می توانید متن پیشگوی درون خطی را به طور جداگانه و بدون غیرفعال کردن پیشنهادات پیش بینی غیرفعال کنید.

خاموش کردن متن پیشگویانه درون خطی

  1. تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.
  2. روی General ضربه بزنید.
  3. در بخش «همه صفحه‌کلیدها»، سوئیچ کنار نمایش پیش‌بینی‌های درون خطی را خاموش کنید.

این تمام چیزی است که در آن وجود دارد. گزینه جدید احتمالا مورد استقبال کسانی قرار خواهد گرفت که تجربه تایپ دستی تر را ترجیح می دهند یا پیشنهادهای متن پیشگویانه درون خطی را منحرف می کنند. البته، اگر متوجه می‌شوید که کمکی را که متن پیش‌گوی درون خطی می‌تواند ارائه دهد را از دست داده‌اید، به سادگی از مراحل بالا برای برقراری مجدد ویژگی استفاده کنید.
این مقاله "iOS 17.2: نحوه غیرفعال کردن متن پیشگویانه درون خطی آیفون" اولین بار در ظاهر شد MacRumors.com

در مورد این مقاله بحث کنید در انجمن های ما


منبع: https://www.macrumors.com/how-to/disable-iphone-inline-predictive-text/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *