iOS 17.2 Beta گزینه Translate را برای دکمه Action اضافه می کند

آیفون ۱۵ پرو و کاربران آیفون ۱۵ پرو مکس می توانند با نسخه بتای جدید iOS 17.2 یک گزینه جدید “Translate” را برای دکمه Action انتخاب کنند. اپل قول داده بود که گزینه Translate برای Action Button در دسترس خواهد بود، اما گفت که درست زمانی که آیفون های جدید در ماه سپتامبر عرضه می شوند، در دسترس نخواهد بود.


هنگامی که دکمه Action به عنوان Translate تنظیم می شود، فشار دادن برای نگه داشتن باعث می شود آیفون برای باز کردن یک پنجره Translate که به متن گفتاری گوش می دهد. با استفاده از زبان هایی که قبلاً در برنامه Translate تنظیم کرده اید، می توان از یک مجموعه زبان به مجموعه دیگر ترجمه کرد.

زبان هایی که بین آنها ترجمه می کنید را می توان با انتخاب زبان های مختلف در برنامه Translate تغییر داد. برنامه Translate از چینی، انگلیسی، هلندی، فرانسوی، آلمانی، اندونزیایی، ایتالیایی، اسپانیایی، کره ای، ژاپنی، لهستانی، پرتغالی، روسی، تایلندی، ترکی، اوکراینی و ویتنامی پشتیبانی می کند.

برای انتخاب گزینه Translate برای Action Button، برنامه Settings را باز کرده، به پایین اسکرول کنید تا Action Button را انتخاب کنید و سپس انگشت خود را به سمت داخل بکشید تا به تابع Translate برسید.

جمع بندی های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17، آیفون ۱۵ پرو
انجمن های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/26/ios-17-2-translate-action-button/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *