iOS 17.3 در آیفون شما دانلود نمی شود؟ این راه حل ساده و سه مرحله ای را امتحان کنید

مال اپل iOS 17.3 به روز رسانی بهبودهای اساسی در امنیت آیفون به ارمغان می آورد، اما گزارش شده است که برخی از کاربران هنگام دانلود نرم افزار جدید با مشکلاتی مواجه می شوند.

همانطور که توسط میدان تلفنشکایت هایی از سوی هر دو صورت گرفته است Redditors و اعضای انجمن اپل در مورد مسدود کردن دانلود iOS 17.3 پاپ آپ به طور خاص، پاپ آپ می گوید: “به روز رسانی تایید نشد. iOS 17.3 به طور موقت در دسترس نیست. بعداً دوباره امتحان کنید.” سپس به کاربران آسیب‌دیده یک انتخاب از گزینه‌های Retry یا Remind Me Later داده می‌شود.

برخی از کاربران Reddit ادعا می کنند که با زدن Retry – یا به سادگی راه اندازی مجدد آیفون خود – مشکل دانلود iOS 17.3 آنها را حل کرده است، اما برای بسیاری در این انجمن ها، این روش موفقیت آمیز نبوده است. Redditor ShibamMandal را وارد کنید، که از آن زمان یک راه حل سه مرحله ای را برای هرکسی که با این مشکل دانلود ناامیدکننده مواجه می شود، ارسال کرده است.

iOS 17.3 در آیفون شما دانلود نمی شود؟  این راه حل ساده و سه مرحله ای را امتحان کنید

کاربر Reddit chickin_14 نتوانست iOS 17.3 را روی iPhone 12 Pro Max بارگیری کند. (اعتبار تصویر: Reddit / chicken_14)

طبق گفته ShibamMandal، شما باید آپدیت خراب iOS 17.3 را از لیست برنامه های موجود در تنظیمات آیفون خود پاک کنید. برای این کار به Settings، سپس General و سپس iPhone Storage بروید. یک فایل iOS 17.3 خراب باید در لیست برنامه ها یا در پایین صفحه قابل مشاهده باشد. آن را انتخاب کنید، سپس آن را حذف کنید.

پس از انجام این کار، می خواهید آیفون خود را به اجبار ریستارت کنید. برای راهنمایی دقیق در مورد نحوه انجام این کار، به راهنمای ما در مورد سر بزنید نحوه راه اندازی مجدد آیفون به اجباراما روش به طور خلاصه در اینجا آمده است:

  • ابتدا روی دکمه افزایش صدا ضربه بزنید.
  • بعد، روی دکمه کاهش صدا ضربه بزنید
  • در نهایت دکمه پاور را نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود

آیفون ریستارت شد؟ در مرحله بعد، باید به General و سپس Software Update برگردید. دوباره iOS 17.3 را دانلود کنید (راهنمای ما را بررسی کنید چگونه iOS 17 را دانلود کنیم اگر به جزئیات بیشتری نیاز دارید). و voilà! iOS 17.3 باید دانلود را با موفقیت شروع کنید

شیبام ماندال خاطرنشان می‌کند که هنگام تلاش برای دانلود به‌روزرسانی برای بار دوم، باید مطمئن شوید که اتصال اینترنت شما قطع نمی‌شود. در واقع، این ممکن است دلیل اصلی عدم موفقیت بارگیری شما در بار اول باشد، بنابراین ارزش آن را دارد که اتصال Wi-Fi یا قدرت سیگنال داده خود را دوباره بررسی کنید.

iOS 17.3 هنوز دانلود نمی شود؟ یکی دیگر از مشکلات رایج که مانع از دانلود و نصب به‌روزرسانی‌ها می‌شود، کمبود فضای ذخیره‌سازی در دسترس است. iOS 17 حجمی در حدود ۱ گیگابایت نشان می دهد، اما احتمالاً برای نصب به حداقل ۲ گیگابایت رایگان نیاز دارید. خوشبختانه، آزاد کردن این مقدار فضا بسیار آسان است – به General، سپس حافظه آیفون مراجعه کنید و یک یا دو برنامه را حذف کنید (یا بارگیری کنید).

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/ios/ios-173-not-downloading-on-your-iphone-try-this-simple-three-step-workaround

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *