iOS 17.4 به برنامه‌های تماس ویدیویی اجازه می‌دهد تا واکنش‌های اشاره دست را خاموش کنند تا از لحظات ناخوشایند جلوگیری کنند.

با شروع iOS 17، iPadOS 17 و macOS Sonoma، می‌توانید در حین تماس‌های ویدیویی در برنامه FaceTime و سایر برنامه‌های کنفرانس ویدیویی حرکات دست انجام دهید. صفحه را با جلوه های سه بعدی پر کنید. به عنوان مثال، می توانید برای نشان دادن آتش بازی روی صفحه، دو انگشت شست خود را به سمت بالا نگه دارید، یا با دستان خود دو علامت صلح برای نشان دادن کوفته درست کنید.

iOS 17.4 به برنامه‌های تماس ویدیویی اجازه می‌دهد تا واکنش‌های اشاره دست را خاموش کنند تا از لحظات ناخوشایند جلوگیری کنند.
متأسفانه، بسیاری از کاربران از روشن بودن این ویژگی جدید به صورت پیش‌فرض غافل هستند که منجر به برخی از آن‌ها می‌شود لحظات ناخوشایند و شرم آور در طول تماس های ویدیویی مهم، مانند جلسات درمانی آنلاین و جلسات کاری.

خوشبختانه اپل راه حلی ارائه کرده است.

طبق سندی که مشاهده شده است، اپل در کنار iOS 17.4 و iPadOS 17.4 یک API جدید منتشر می کند که به برنامه های کنفرانس ویدیویی اجازه می دهد تا واکنش های مبتنی بر ژست را به طور پیش فرض در برنامه های خود خاموش کنند. MacRumors مشارکت کننده آرون پریس. ما هنوز تأیید نکرده ایم که آیا اپل API را برای macOS 14.4 نیز در دسترس قرار داده است یا خیر.

iOS 17.4، iPadOS 17.4 و macOS 14.4 هستند در حال حاضر در نسخه بتاو انتظار می رود که به روز رسانی نرم افزار در ماه مارس منتشر شود.

کاربران در حال حاضر به راحتی می توانند ویژگی را خاموش کنید در آیفون، آیپد و مک.

جمع بندی های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17
انجمن های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/07/apple-api-for-turning-off-3d-gesture-effects/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *