iRobot Roomba 694 به پایین ترین قیمت یعنی ۱۶۰ دلار سقوط کرد

زندگی برای بسیاری از ما به اندازه کافی شلوغ است، بدون اینکه درگیر تعمیر و نگهداری روزانه خانه باشیم. بنابراین، اگر مقداری پول نقد دارید، چرا با استفاده از جاروبرقی روباتی کار را برای خود آسان‌تر نکنید؟ چند iRobot مدل ها تا ۵۰ درصد تخفیف دارند فروش در آمازون. برخی از آنها به قیمت های پایین بی سابقه کاهش یافته اند، از جمله . این مدل با قیمت ۱۶۰ دلار، ۴۲ درصد از قیمت معمولی خود یعنی ۲۷۵ دلار کاهش یافته است.

اگرچه این اولین بار نیست که ۶۹۴ به این قیمت کاهش می یابد، اما همیشه ارزش آن را دارد که به این موضوع توجه کنیم زیرا این بهترین انتخاب ما برای این است. . به لطف سه دکمه آنبرد و برنامه متصل iRobot، استفاده از آن آسان است. پشتیبانی از الکسا و دستیار گوگل نیز وجود دارد، بنابراین می توانید به جاروبرقی دستور دهید تا با یک فرمان صوتی شروع به تمیز کردن کند.

می‌توانید برنامه‌های تمیز کردن را طوری تنظیم کنید که ۶۹۴ به طور منظم در خانه شما حرکت کند تا هرگونه کثیفی را جمع‌آوری کند و ما متوجه شدیم که کار خوبی در برداشتن گل و لای از روی فرش‌ها و همچنین کف‌پوش‌های سخت است. عمر باتری بسته به نوع کفپوش متفاوت است. طبق گفته iRobot، دستگاه تا ۹۰ دقیقه در حین تمیز کردن کف‌های چوبی سخت کار می‌کند، اما در آزمایش ما باتری حدود ۴۵ دقیقه زمانی که روی چندین نوع سطح مستقر شد دوام آورد. البته، زمانی که زمان شارژ مجدد فرا می رسد، Roomba به حوض خود باز می گردد و آب می خورد.

از جنبه منفی، شما فقط موارد ضروری برای شروع را دریافت می کنید – ۶۹۴ هیچ فیلتر یا برس جایگزینی ندارد. اما با توجه به اینکه به لطف فروش بیش از ۱۰۰ دلار در این مدل پس انداز خواهید کرد، ممکن است بتوانید در زمانی که زمانش رسید مقداری بودجه برای خرید آن کنار بگذارید.

کسانی که به دنبال برخی از ویژگی های اضافه شده هستند، ممکن است علاقه بیشتری به آن داشته باشند که به پایین ترین حد خود نیز رسیده است. با ۵۹۹ دلار، ۳۰۰ دلار از قیمت معمولی تخفیف دارد. طبق گفته iRobot، Roomba j9+ “گرد و غبار و زباله ها را بهتر از هر جاروبرقی ربات دیگری جذب می کند.” همچنین دارای ویژگی Dirt Detective است که از طریق آن می‌تواند قسمت‌هایی از خانه شما را که تمایل به کثیف‌تر شدن دارند را بیاموزد، بنابراین می‌داند کدام اتاق‌ها را باید اولویت‌بندی کند، سطح مکش را که باید اعمال شود و تعداد پاس‌های تمیزکننده احتمالاً مورد نیاز است.

Roomba j9+ می تواند موانع معمولی مانند کابل ها و جوراب ها را شناسایی کرده و از آنها اجتناب کند. شاید مهمتر از همه این باشد که می تواند ضایعات حیوانات خانگی را شناسایی کرده و از آنها دور بماند. این مدل همچنین به طور خودکار سطل خود را خالی می کند، که به این معنی است که شما حتی کمتر نگران آن هستید.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-irobot-roomba-694-drops-to-a-record-low-of-160-152516337.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-irobot-roomba-694-drops-to-a-record-low-of-160-152516337.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *