JDM Speed ​​Demon: Smokey Nagata کیست؟

JDM Speed ​​Demon: Smokey Nagata کیست؟

ناگاتا به عنوان یک سلبریتی بین‌المللی به ژاپن بازگشت و سوپرای اصلاح‌شده‌اش توسط یک کلکسیونر خاورمیانه‌ای که بلافاصله پس از آن پوشش رسانه‌ای را دیده بود، گرفت. برای ناگاتا، این به معنای فرصتی بود تا به پروژه بعدی خود ادامه دهد. به جای استفاده از RB26DETT از نیسان اسکای لاین GT-R به عنوان یک نیروگاه، این بار او موتور V12 تویوتا را اصلاح کرد. او یک سوپرای جدید خرید و V12 را از تویوتا سنچری نصب کرد که ۲۷۶ اسب بخار قدرت داشت. این بیش از حد کافی بود تا در سدان مجللی که برای اولین بار در آن نصب شده بود، حرکت کنیم، اما البته برای ناگاتا به اندازه کافی قدرتمند نبود.

خیلی زود، Top Secret V12 Supra بیش از چهار برابر خروجی اولیه خود داشت، به لطف لیستی از تغییرات با قطعاتی که از تامین کنندگان مختلف تهیه می شد. موتور Century V12 قبل از اینکه ناگاتا شروع به کار بر روی آن کند، از یک موتور تیونر معمولی دور بود، اما او به سرعت پتانسیل خود را با رساندن سوپرا به سرعت ۲۲۲ مایل در ساعت در Nardo Ring در سال ۲۰۰۸ ثابت کرد.

او پس از آن مدت‌ها به کار روی این خودرو ادامه داد، حتی در سال ۲۰۱۰ آن را خودروی مورد علاقه‌اش معرفی کرد. با این حال، در سال‌های اخیر، توجه او به طیف وسیع‌تری از مدل‌ها معطوف شده است و او اکنون هم روی کلاسیک‌های تیونینگ دوران طلایی کار می‌کند. ماشین های مدرن تر JDM


منبع: https://www.slashgear.com/1463429/jdm-speed-demon-smokey-nagata-history/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *