Jio AirFiber: غول مخابراتی جدیدترین سرویس اینترنت فوق سریع خود را معرفی می کند، برنامه های آن را بررسی کنید

Reliance Jio به طور رسمی سرویس جدید اینترنت بی سیم خود را به نام JioAirFiber راه اندازی کرده است که هدف آن رفع نیازهای اتصال سرگرمی های خانگی، خدمات خانه هوشمند و کاربران پهن باند پرسرعت است.

هدف ارائه دسترسی به اینترنت پرسرعت در سراسر هند است. در طول مجمع عمومی سالانه ۲۰۲۲ (AGM)، جیو JioAirFiber را معرفی کرد و تأکید کرد که زیرساخت فیبر نوری گسترده آن بیش از ۱٫۵ میلیون کیلومتر در سراسر هند را پوشش می دهد.

“با Jio AirFiber، ما در حال گسترش بازار آدرس پذیر خود هستیم تا به سرعت هر خانه در کشورمان را با کیفیت خدمات مشابه پوشش دهیم. Jio AirFiber میلیون ها خانه را با سرگرمی های دیجیتال در سطح جهانی، خدمات خانه های هوشمند و پهنای باند، از طریق راه حل های خود در سراسر آموزش، فعال می کند. آکاش آمبانی، رئیس Reliance Jio Infocomm Limited گفت: “سلامت، نظارت و خانه هوشمند.”

با این شبکه وسیع فیبر نوری، Jio به طور بالقوه می تواند به بیش از ۲۰۰ میلیون مکان دسترسی پیدا کند. با این حال، علیرغم این پوشش گسترده، این شرکت با چالش برقراری اتصال فیزیکی آخرین مایل مواجه است که اغلب منجر به تاخیرهای قابل توجهی در مناطق مختلف کشور می شود. در نتیجه، میلیون ها مشتری بالقوه به دلیل پیچیدگی ها و زمان مورد نیاز برای گسترش اتصالات فیبر نوری به محل خود، بدون دسترسی به پهنای باند خانگی باقی می مانند.

Jio AirFiber سرعت های فیبر مانند را بدون نیاز به سیم کشی فیزیکی تضمین می کند. این یک راه‌اندازی بدون دردسر است – کاربران فقط باید آن را به برق وصل کنند، روشن کنند و آماده لذت بردن از اینترنت پرسرعت هستند. علاوه بر این، کاربران این گزینه را دارند که یک هات اسپات وای فای شخصی را در خانه خود ایجاد کنند و به اینترنت فوق‌سرعت با پشتیبانی از فناوری True 5G متصل شوند.

طرح های جیو ایرفایبر

خدمات اینترنتی Jio’a AirFiber را می توان به طور کلی به دو دسته AirFiber و AirFiber Max طبقه بندی کرد. هر دو این دسته دارای سطوح مختلفی هستند که همگی دارای بیش از ۵۵۰ کانال دیجیتال و همچنین ۱۴ برنامه هستند.

AirFiber

AirFiber سه طرح دارد. با ۵۹۹ روپیه در ماه که داده‌های تقریباً نامحدود با سرعت ۳۰ مگابیت در ثانیه به شما می‌دهد، و دیگری با ۸۹۹ روپیه در ماه، که داده‌های تقریباً نامحدود را با سرعت ۱۰۰ مگابیت در ثانیه به شما می‌دهد. با ۱۱۹۹ روپیه، شما دوباره ۱۰۰ مگابیت در ثانیه و تقریباً داده نامحدود دریافت می کنید. با این حال، چیزی که این یکی را متمایز می کند، گزینه های OTT است.

با ۵۹۹ روپیه و همچنین طرح ۸۹۹ روپیه، به ۱۴ برنامه OTT دسترسی خواهید داشت. با طرح ۱۱۹۹ روپیه، به آن ۱۴ برنامه OTT، همراه با Netflix، یک حساب Amazon Prime برای Prime Video و همچنین اشتراک های JioCinema Premium دسترسی خواهید داشت. همانطور که قبلاً گفته شد، شما بیش از ۵۵۰ کانال دیجیتال دریافت می کنید که از طریق یک ستاپ باکس قابل دسترسی خواهند بود.

آب فیبر مکس

مانند دسته AirFiber، شما دوباره سه گزینه برای انتخاب دارید.

با ۱۴۹۹ روپیه، می‌توانید داده‌های تقریباً نامحدود با سرعت ۳۰۰ مگابیت در ثانیه، برای ۲۴۹۹ روپیه، تقریباً نامحدود داده با سرعت ۵۰۰ مگابیت در ثانیه و با ۳۹۹۹ روپیه در ماه، سرعت داده ۱۰۰۰ مگابیت در ثانیه برای داده‌های تقریباً نامحدود دریافت می‌کنید.

برای هر یک از طرح هایی که تحت Air FiberMax انتخاب می کنید، بیش از ۵۵۰ کانال دیجیتالی دریافت خواهید کرد که از طریق یک ست تاپ باکس قابل دسترسی خواهند بود. همچنین اشتراک بیش از ۱۴ برنامه OTT، از جمله Netflix، JioCinema Premium، یک حساب Amazon Prime به همراه Prime Video را دریافت خواهید کرد.

توجه داشته باشید که Jio AirFiber Max فقط در مناطق انتخاب شده در دسترس خواهد بود. همه طرح ها در بسته های ۶ و ۱۲ ماهه نیز موجود است.

هزینه نصب ۱۰۰۰ روپیه وجود دارد، اما در صورت انتخاب یک برنامه سالانه، از آن صرفنظر می شود. همچنین می‌توانید یک برنامه سالانه بخرید و سپس آن را به EMI تبدیل کنید.

Network18 و TV18 – شرکت‌هایی که Firstpost را اداره می‌کنند – توسط Independent Media Trust کنترل می‌شوند که Reliance Industries تنها ذینفع آن است.


منبع: https://www.firstpost.com/india/jio-airfiber-telecom-giant-introduces-its-latest-super-fast-internet-service-check-out-its-plans-13142652.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *